Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vandaag ff de TL opgestart en een klein stukje gereden, omgeving Leusden, Amersfoort.
wat rijd dat toch bruut....! hij gaf wel F1 aan, gelijk maar injectiereiniger gekocht voor bij de benzine.
greets
vandaag ff de TL opgestart en een klein stukje gereden, omgeving Leusden, Amersfoort.
wat rijd dat toch bruut....! hij gaf wel F1 aan, gelijk maar injectiereiniger gekocht voor bij de benzine.
greets
FF foutcode uitlezen door de dealer stekker door te verbinden. Dan weet je waarvoor die F1 voor staat
En heb je niet gehoord
@KPN, ik zou niet kiezen voor carbon dempers omdat de rechter uitlaat erg warm word en dat je carbon verbrand. De bos dempers die er nu op zitten zijn m.i. een van de beste dempers voor een TL...
Rij zelf met Pilot Power road 3. Zeer geschikt voor rijden in alle weersomstandigheden. Ben je een mooi weer rijder dan zou je kunnen gaan voor een setje dat wat meer plakt.
Heb zelf vorig jaar een schakelaar ingebouwd voor de dealermode. Kan er zelfs rijdende weg bij. Vooral handig in jou geval als de melding er niet altijd of continu is.
ps. ik las ergens dat de standaard veren een 40% aan kracht verliezen na verloop van periode, vandaar waarschijnlijk het TL koppeling probleem.
bedoelde ik ook maar was miss niet duidelijk...Mijn ervaring met de Supercorsa's is dat ze alleen tricky worden bij kou icm regen.
Als ze maar een beetje op temperatuur kunnen komen, dan zijn het prima banden.
bedoelde ik ook maar was miss niet duidelijk...
bij regen en kou gaat niemand flink aan het gas hangen denk ik zo
maar zodra ze warm zijn/blijven...
Dat kan je zelfs in een Fiat Panda doen.(150 op de linkerbaan no problem)
ik heb 32000 km gereden met de originele veren . (zonder problemen)
een keer in spanje een slippende koppeling gehad op de snelweg.
het was toen 38 graden...
kwa banden keus is ieder zijn eigen ding maar ik had er altijd pirelli dragon super corsa
op liggen. Heel veel grip en altijd! vooral als je vroeg op het gas gaat in een bocht.
Het nadeel is dat ze na 5/6000 km op zijn. (rijstijl afhankelijk) en zelfs in 600 km regen (lees stortbuien) geen moment grip verlies ! (150 op de linkerbaan no problem)
Ik heb een keer michelin pp erop gehad en was er zelf niet tevreden over.
Ik raad je aan een 180 i.p.v. een 190 achterop te gooien, een 190 "staat" mooier maar vond een 180 beter sturen.
misschien heb je er wat aan
Hier iemand met veel ervaring op een pilot power 190/55, standaard is namelijk 190/50 en dat stuurt idd wat moeilijker.
Stuurt als een 180, en hoort wel op de velg.
Daarnaast, pilot powers
Super corsa's zijn wat zacht (qua karkas) en sturen daardoor naar mijn idee minder makkelijk dan de pilot powers.
Met de PP's en de voorvork 10mm doorgestoken stuurde die rete scherp de TLR
Ook prima in de regen
[afbeelding]
of op droog
[afbeelding]
Klopt, en je achterband staat iets boller.Het betere bochtenwerk..!!! Kneedown
ik denk idd. dat ik de powers pak, maar een 55 hoog achter ipv een 50?
komt hij meer op zijn voorwiel te hangen?
thx.