TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Kunnen we vanaf volgende week gaan kachelluuu...?? of nog steeds een dikke laag pekel op de weg...
 
vandaag ff de TL opgestart en een klein stukje gereden, omgeving Leusden, Amersfoort.
wat rijd dat toch bruut....! hij gaf wel F1 aan, gelijk maar injectiereiniger gekocht voor bij de benzine.

greets
 
vandaag ff de TL opgestart en een klein stukje gereden, omgeving Leusden, Amersfoort.
wat rijd dat toch bruut....! hij gaf wel F1 aan, gelijk maar injectiereiniger gekocht voor bij de benzine.

greets

FF foutcode uitlezen door de dealer stekker door te verbinden. Dan weet je waarvoor die F1 voor staat :Y

En heb je niet gehoord :N
 
vandaag ff de TL opgestart en een klein stukje gereden, omgeving Leusden, Amersfoort.
wat rijd dat toch bruut....! hij gaf wel F1 aan, gelijk maar injectiereiniger gekocht voor bij de benzine.

greets

FI hoeft niks met injectie te maken te hebben..
 
@KPN, ik zou niet kiezen voor carbon dempers omdat de rechter uitlaat erg warm word en dat je carbon verbrand. De bos dempers die er nu op zitten zijn m.i. een van de beste dempers voor een TL...
 
FF foutcode uitlezen door de dealer stekker door te verbinden. Dan weet je waarvoor die F1 voor staat :Y

En heb je niet gehoord :N


Met de Bosdempers moet je me gehoord hebben, kan niet anders *D
Heb jij de TL nog? volgens mij hebben wij wel eens samen gereden, jij had toch met de Arrowdempers.
 
@KPN, ik zou niet kiezen voor carbon dempers omdat de rechter uitlaat erg warm word en dat je carbon verbrand. De bos dempers die er nu op zitten zijn m.i. een van de beste dempers voor een TL...

Ja, idd dat klopt, de rechterdemper wordt warmer dan de linker. Op de rechter zit ook
een kleine in brandplek.

Vandaag even de dijk opgeweest, Wijk b Duurstede. De f1 melding kwam af en toe weer te voorschijn, maar alleen bij het contact omdraaien en als ik hem dan weer uitzetten en weer aan kwam weer de normale temperatuur indicatie in beeld??

Verder rijd de TL als vanouds, wat een monster met de nodige kabaal...superr..

Vandaag ook de Blade weten te verkopen, kortom een superdag..... :+
 
ps. Moet nog nieuw rubber hebben voor op de TL.
wat zijn de beste plakkers? zat zelf aan Michelin Pilot Powers te denken....
 
Rij zelf met Pilot Power road 3. Zeer geschikt voor rijden in alle weersomstandigheden. Ben je een mooi weer rijder dan zou je kunnen gaan voor een setje dat wat meer plakt.

Heb zelf vorig jaar een schakelaar ingebouwd voor de dealermode. Kan er zelfs rijdende weg bij. Vooral handig in jou geval als de melding er niet altijd of continu is.

 
Rij zelf met Pilot Power road 3. Zeer geschikt voor rijden in alle weersomstandigheden. Ben je een mooi weer rijder dan zou je kunnen gaan voor een setje dat wat meer plakt.

Heb zelf vorig jaar een schakelaar ingebouwd voor de dealermode. Kan er zelfs rijdende weg bij. Vooral handig in jou geval als de melding er niet altijd of continu is.


He Oost,

ziet er wel handig uit zeg! ook die Ohlins veer achter btw.
Het zit hem in het contact omdraaien, de ene keer normaal temp.check en anders de F1 melding met het bekende rode lampje wat brandt.

Tijdens het rijden nergens last van, maar wel irritant zo'n brandend lampje.
 
ps. ik las ergens dat de standaard veren een 40% aan kracht verliezen na verloop van periode, vandaar waarschijnlijk het TL koppeling probleem.
 
ps. ik las ergens dat de standaard veren een 40% aan kracht verliezen na verloop van periode, vandaar waarschijnlijk het TL koppeling probleem.

ik heb 32000 km gereden met de originele veren . (zonder problemen)
een keer in spanje een slippende koppeling gehad op de snelweg.
het was toen 38 graden... :X

kwa banden keus is ieder zijn eigen ding maar ik had er altijd pirelli dragon super corsa
op liggen. Heel veel grip en altijd! vooral als je vroeg op het gas gaat in een bocht.
Het nadeel is dat ze na 5/6000 km op zijn. }) (rijstijl afhankelijk) en zelfs in 600 km regen (lees stortbuien) geen moment grip verlies ! (150 op de linkerbaan no problem)
Ik heb een keer michelin pp erop gehad en was er zelf niet tevreden over.
Ik raad je aan een 180 i.p.v. een 190 achterop te gooien, een 190 "staat" mooier maar vond een 180 beter sturen.

misschien heb je er wat aan :W
 
Mijn ervaring met de Supercorsa's is dat ze alleen tricky worden bij kou icm regen.
Als ze maar een beetje op temperatuur kunnen komen, dan zijn het prima banden. :Y
 
Mijn ervaring met de Supercorsa's is dat ze alleen tricky worden bij kou icm regen.
Als ze maar een beetje op temperatuur kunnen komen, dan zijn het prima banden. :Y
bedoelde ik ook maar was miss niet duidelijk...
bij regen en kou gaat niemand flink aan het gas hangen denk ik zo ;)
maar zodra ze warm zijn/blijven... })
 
bedoelde ik ook maar was miss niet duidelijk...
bij regen en kou gaat niemand flink aan het gas hangen denk ik zo ;)
maar zodra ze warm zijn/blijven... })

SuperCorsa's zal eens kijken, thx voor de tip.
Bestellen jullie de banden via internet? en welke dan?
 
ik heb 32000 km gereden met de originele veren . (zonder problemen)
een keer in spanje een slippende koppeling gehad op de snelweg.
het was toen 38 graden... :X

kwa banden keus is ieder zijn eigen ding maar ik had er altijd pirelli dragon super corsa
op liggen. Heel veel grip en altijd! vooral als je vroeg op het gas gaat in een bocht.
Het nadeel is dat ze na 5/6000 km op zijn. }) (rijstijl afhankelijk) en zelfs in 600 km regen (lees stortbuien) geen moment grip verlies ! (150 op de linkerbaan no problem)
Ik heb een keer michelin pp erop gehad en was er zelf niet tevreden over.
Ik raad je aan een 180 i.p.v. een 190 achterop te gooien, een 190 "staat" mooier maar vond een 180 beter sturen.

misschien heb je er wat aan :W

Hier iemand met veel ervaring op een pilot power 190/55, standaard is namelijk 190/50 en dat stuurt idd wat moeilijker.
Stuurt als een 180, en hoort wel op de velg.

Daarnaast, pilot powers :}
Super corsa's zijn wat zacht (qua karkas) en sturen daardoor naar mijn idee minder makkelijk dan de pilot powers.

Met de PP's en de voorvork 10mm doorgestoken stuurde die rete scherp de TLR :9

Ook prima in de regen
08CX2-6688-011.jpg


of op droog
[IMG=200]http://i293.photobucket.com/albums/mm43/Cageon/IMG_1310.jpg[/IMG]
 
Laatst bewerkt:
Hier iemand met veel ervaring op een pilot power 190/55, standaard is namelijk 190/50 en dat stuurt idd wat moeilijker.
Stuurt als een 180, en hoort wel op de velg.

Daarnaast, pilot powers :}
Super corsa's zijn wat zacht (qua karkas) en sturen daardoor naar mijn idee minder makkelijk dan de pilot powers.

Met de PP's en de voorvork 10mm doorgestoken stuurde die rete scherp de TLR :9

Ook prima in de regen
[afbeelding]

of op droog
[afbeelding]


Het betere bochtenwerk..!!! Kneedown *D

ik denk idd. dat ik de powers pak, maar een 55 hoog achter ipv een 50?
komt hij meer op zijn voorwiel te hangen?

thx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan