TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
*O* :} Welkom in het TL-1000 topic deel 20! :} *O*




De laatste meetings
TL-1000 Voorjaars meeting 2007
TL-1000 Najaars meeting 2007
http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?f=2&t=1395 (TL-1000 Voorjaars meeting 2008)
http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?f=2&t=1395 (TL-1000 Najaars meeting 2008)
Geen meeting via MF in 2009 -O- -O-

De volgende meeting
Roeland Lokker (Lokkie) Ride out 97 part 2




Vorige TL1000 topics
TL-1000 rijders 1
TL-1000 rijders 2
TL-1000 rijders 3
TL-1000 rijders 4
TL-1000 rijders 5
TL-1000 rijders 6
TL-1000 rijders 7
TL-1000 rijders 8
TL-1000 rijders 9
TL-1000 rijders 10
TL-1000 rijders 11
TL-1000 rijders 12
TL-1000 rijders 13
TL-1000 rijders 14
TL-1000 rijders 15
TL-1000 rijders 16
TL-1000 rijders 17
TL-1000 rijders 18
TL-1000 rijders 19



Handige links
http://www.sportsbikeworld.co.uk/Bike Features/TLR1000/Tlr1000.htm
http://www.jiffypark.com/tl/tl.htm
http://www.tl1k.com
TL1000 faq
http://www.tl1000.nl (www.TL1000.nl)




Waar op te letten bij eventuele aakoop
http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?t=227 (aankooptips)
uitleg Jaymn gevoel, door Jaymn zelf




Werkplaatshandboeken

ftp://lotta.homelinux.org/tl1000r/99-00tlr-parts.pdf (TL1000R Parts manual)
ftp://lotta.homelinux.org/tl1000r/Suzuki_TL1000R_98-02_Service_Manual.pdf (TL1000R Workshop manual)
ftp://lotta.homelinux.org/tl1000s/Suzuki_TL1000S_Service_Manual_and_Fiche_r2.pdf (TL1000S Workshop manual + TL1000S Parts manual)




*O* *O* Leden van het TL1000 topic *O* *O*

-arthur-

-arthur-.jpg


Arnout-TLR

2009%5C12%5C23%5Cbikepics-1860122-800.jpg


2009%5C12%5C23%5Cbikepics-1860118-800.jpg


2009%5C12%5C23%5Cbikepics-1860127-800.jpg


Bobtl1000r

bobtl1000r-2.jpg


bobtl1000r.jpg


Cerbera

Cerbera.jpg


Cerbera2.jpg


Cabrio freak

Cabriofreak.jpg


Cabriofreak2.jpg


Cabriofreak3.jpg


De Glutendokter

DeGlutendokter.jpg


Glutendokter.jpg


Ivani

Foto-K3MNJF8C.jpg


Foto-8RFILI3L.jpg


Kantelaar

large


kevinrs

Kevinrs.jpg


Kevinrs2.jpg


Kohen

img_1616.jpg


img_1609.jpg


Maartenst

Maartenst.jpg


meylie-style

Meylie-Style.jpg


Meylie-Style2.jpg


Monster900

Monster900.jpg


Mrlten

Mrlten.jpg


Mrlten1.jpg

patrick teggelove srad

patrickteggelovesrad.jpg


patrickteggelovesrad-1.jpg


PatrickH

PatrickH.jpg


Paul TL1000R

Paul%20TL1000R.jpg


pilatus

PilatusTL.jpg


PilatusTLR.jpg


Pindkaas

Pindkaas.jpg


Pindkaas1.jpg


Redline Rider

Redlineracer.jpg


Redlineracer1.jpg


RedlineRider2.jpg


RedlineRider.jpg


Shaggy8675

NO Piccie's Linkie stuk

Smich

Smich.jpg


Stampertje 1

full


full


steel driver

DSC03030.jpg


DSC03049.jpg


stuiterbal

Foto-QFUPWKJJ-D.jpg


Thijsiepee

Thijsiepee.jpg


TLMike

TLMike.jpg


TLmike1.jpg


TLR-Oost

TLR-Oost.jpg


TLTim46

zijkant2.jpg


IMG_9976.jpg


tvl2000

CIMG4974.jpg


TwinBrother

img0062d.jpg


VIRII

1395989224_6_qhSF.jpeg


V-twin boy

V-Twin%20Boy.jpg


V-Twin%20Boy1.jpg


yakko

Yakko.jpg


Yakko1.jpg





HELAAS ZIJN ER OOK EEN AANTAL WAARVAN WIJ TE VROEG AFSCHEID VAN HEBBEN GENOMEN:

R.I.P. ZoekZoekie '(

ZoekZoekie.jpg


ZoekZoekie1.jpg


R.I.P. Lokkie, organisator van diverse TL-meetings '(

RIPLokkie.jpg


RIPLokkie2.jpg
*O* :} *O*




Actieve EX-TL rijders:

Kanarie
Loebassie
Red Devil
Vonky
 
Laatst bewerkt:
Aanwezig :+

Eindelijk een 2e demper gevonden voor me Akra systeem *O*

+ Me 6 pots klauwen gemonteerd :Y
Met DP raceblokjes, is kijken of die boot nu wel een beetje lekkerder wil remmen })

Van t weekend nog maar is wat fotokes schieten dan mooi voor in de nieuwe OP,

Maar eerst nog maar is rijden! Schijnt zeer goed weer te worden O-)
 
Nou, het was weer zover. Een weekendje Luxemburg met de grote brommer.
Planning was voor de schoonouwelui en vrouwlief dat ze met een route de la toerist richting het zuiden af zouden zakken. Ik zou na ´t werk richting t Luxemburgse afzakken.
Om klokslag 3u taai ik ´m af en stap op mn volbeladen tlleke. Een paar horten en stoten later duik ik bij Antwerpen vol de file in :! .op zich niet erg, een motor is ervoor gemaakt om tussendoor te gaan. Al is het wel zo dat in Belgie de clignoteur vastgeroest is aan 't stuurwiel, en sommige zotten zonder te kijken ff switchen van baan. Wat gevloek op ne patatzak en gesputter verder krijgt de twin eens flink op zn ballen en vervolg ik mn weg naar Luik.

Na 100km kom ik achteraf bekeken zowat het laatste naft-station tegen. Plotseling begint het beruchte oranje lampje in mn ooghoek te knipperen. 50 km later wordt het me toch wat benauwd tussen de oren, en zeg tegen Miss Garmin dat ze een pompje moet zoeken.

Vervolgens stuurt ze me de fucking middle-of-nowhere in, waar ik elke moment een Amish-volkje tegen kan komen. Na een half uur kom ik bij de pomp aan…althans, wat ooit een pomp was. Het troosteloze aanblik van een paar loze leidingen uit de grond stemde mij niet gerust.
Dan maar een verwaalde fransoos aan zn jas trekken..de enigste die er rond liep. Dacht, khou mijn helm op, wijs naar mn naftbak, en ze zullen het wel snappen. Het volgende gebeurde: een onverstaandbaar gemoemel en geroep kwam uit de keel van de fransoos. De man wat dichterbij genaderd bleek tie doofstom te zijn.. Lucky me. Na wat handgebaar toch een pompje gevonden.

Vervolgens nog wat file drama's rondom Luik, een mede-mffer met panne gespot die met een kapotte spanningsregelaar niet te redden was.
Na 4,5 fucking uur later kom ik aan in het Land van 1,13 per liter peut.

Zaterdag.. de dag begint met mixed feelings.. Wat gaat de tl me dit uitstapje bezorgen. Een subtiel tikje tegen de startknop en de tl brult in parkeergarage. Het routje begint leuk met behoorlijk wat bochtenwerk wat met een gestaag tempo genomen wordt vanwege het zeikusnatte asfalt.
Vervolgens komen we in een door de koeien-verlaten-dalletje.. schoonpa kiest ervoor om het linkse slibspoor te volgen. Een dubbele rietberger met een afsprong waar Terpstra nog een puntje aan kan sloeberen volgt wanneer de 300+ kg zware Goldwing het verliest van de zwaartekracht. De highway-steps houden het beest overeind met toch een behoorlijk porsie modder aan de flanken.

Vol goede moed gaan we weer verder totdat Eef dr sv-tje raar begint te doen: "hij tikt raar". Ff gekeken en de stelmoer van de ketting was losgelopen. En toevallig ben ik daar nog nooit aangeweest :p . Magoe, na wat gesprokkel toch wat gereedschap bij elkaar gekregen en de SV weer gefixed.
De zondag weer richting huis. Met een tornado in de rug waren we zo weer thuis.


Nu het moraal van het verhaal: een TL gaat niet altijd stuk wanneer je naar Luxemburg gaat.


http://tl1000.nl/viewtopic.php?f=4&t=1773
 
Laatst bewerkt:
Nou, het was weer zover. Een weekendje Luxemburg met de grote brommer.
Planning was voor de schoonouwelui en vrouwlief dat ze met een route de la toerist richting het zuiden af zouden zakken. Ik zou na ´t werk richting t Luxemburgse afzakken.
Om klokslag 3u taai ik ´m af en stap op mn volbeladen tlleke. Een paar horten en stoten later duik ik bij Antwerpen vol de file in :! .op zich niet erg, een motor is ervoor gemaakt om tussendoor te gaan. Al is het wel zo dat in Belgie de clignoteur vastgeroest is aan 't stuurwiel, en sommige zotten zonder te kijken ff switchen van baan. Wat gevloek op ne patatzak en gesputter verder krijgt de twin eens flink op zn ballen en vervolg ik mn weg naar Luik.

Na 100km kom ik achteraf bekeken zowat het laatste naft-station tegen. Plotseling begint het beruchte oranje lampje in mn ooghoek te knipperen. 50 km later wordt het me toch wat benauwd tussen de oren, en zeg tegen Miss Garmin dat ze een pompje moet zoeken.

Vervolgens stuurt ze me de fucking middle-of-nowhere in, waar ik elke moment een Amish-volkje tegen kan komen. Na een half uur kom ik bij de pomp aan…althans, wat ooit een pomp was. Het troosteloze aanblik van een paar loze leidingen uit de grond stemde mij niet gerust.
Dan maar een verwaalde fransoos aan zn jas trekken..de enigste die er rond liep. Dacht, khou mijn helm op, wijs naar mn naftbak, en ze zullen het wel snappen. Het volgende gebeurde: een onverstaandbaar gemoemel en geroep kwam uit de keel van de fransoos. De man wat dichterbij genaderd bleek tie doofstom te zijn.. Lucky me. Na wat handgebaar toch een pompje gevonden.

Vervolgens nog wat file drama's rondom Luik, een mede-mffer met panne gespot die met een kapotte spanningsregelaar niet te redden was.
Na 4,5 fucking uur later kom ik aan in het Land van 1,13 per liter peut.

Zaterdag.. de dag begint met mixed feelings.. Wat gaat de tl me dit uitstapje bezorgen. Een subtiel tikje tegen de startknop en de tl brult in parkeergarage. Het routje begint leuk met behoorlijk wat bochtenwerk wat met een gestaag tempo genomen wordt vanwege het zeikusnatte asfalt.
Vervolgens komen we in een door de koeien-verlaten-dalletje.. schoonpa kiest ervoor om het linkse slibspoor te volgen. Een dubbele rietberger met een afsprong waar Terpstra nog een puntje aan kan sloeberen volgt wanneer de 300+ kg zware Goldwing het verliest van de zwaartekracht. De highway-steps houden het beest overeind met toch een behoorlijk porsie modder aan de flanken.

Vol goede moed gaan we weer verder totdat Eef dr sv-tje raar begint te doen: "hij tikt raar". Ff gekeken en de stelmoer van de ketting was losgelopen. En toevallig ben ik daar nog nooit aangeweest :p . Magoe, na wat gesprokkel toch wat gereedschap bij elkaar gekregen en de SV weer gefixed.
De zondag weer richting huis. Met een tornado in de rug waren we zo weer thuis.


Nu het moraal van het verhaal: een TL gaat niet altijd stuk wanneer je naar Luxemburg gaat.


http://tl1000.nl/viewtopic.php?f=4&t=1773

Klinkt leuk *O*
 
Ja, present, heb dit ook weer gevonden 8-)

Zie je wel, sommige mensen kunnen een TL wel heel houden, ook in Luxemburg :Y
 
ik heb ook al mijn spanningsregelaar kapot gehad tussen luik en ... luxemburg... :( ligt t aan de route of de motor B| ?..enfin je kunt dan niks meer.. -O- .maar ja na lang wachten weer naar huis op de lepelwagen... nieuwe regelaar er in en brullen maar :} nu ff nieuwe remblokken er in voor en zaterdag ff rondje doen :] :W
 
Laatst bewerkt:
Nou, het was weer zover. Een weekendje Luxemburg met de grote brommer.
Planning was voor de schoonouwelui en vrouwlief dat ze met een route de la toerist richting het zuiden af zouden zakken. Ik zou na ´t werk richting t Luxemburgse afzakken.
Om klokslag 3u taai ik ´m af en stap op mn volbeladen tlleke. Een paar horten en stoten later duik ik bij Antwerpen vol de file in :! .op zich niet erg, een motor is ervoor gemaakt om tussendoor te gaan. Al is het wel zo dat in Belgie de clignoteur vastgeroest is aan 't stuurwiel, en sommige zotten zonder te kijken ff switchen van baan. Wat gevloek op ne patatzak en gesputter verder krijgt de twin eens flink op zn ballen en vervolg ik mn weg naar Luik.

Na 100km kom ik achteraf bekeken zowat het laatste naft-station tegen. Plotseling begint het beruchte oranje lampje in mn ooghoek te knipperen. 50 km later wordt het me toch wat benauwd tussen de oren, en zeg tegen Miss Garmin dat ze een pompje moet zoeken.

Vervolgens stuurt ze me de fucking middle-of-nowhere in, waar ik elke moment een Amish-volkje tegen kan komen. Na een half uur kom ik bij de pomp aan…althans, wat ooit een pomp was. Het troosteloze aanblik van een paar loze leidingen uit de grond stemde mij niet gerust.
Dan maar een verwaalde fransoos aan zn jas trekken..de enigste die er rond liep. Dacht, khou mijn helm op, wijs naar mn naftbak, en ze zullen het wel snappen. Het volgende gebeurde: een onverstaandbaar gemoemel en geroep kwam uit de keel van de fransoos. De man wat dichterbij genaderd bleek tie doofstom te zijn.. Lucky me. Na wat handgebaar toch een pompje gevonden.

Vervolgens nog wat file drama's rondom Luik, een mede-mffer met panne gespot die met een kapotte spanningsregelaar niet te redden was.
Na 4,5 fucking uur later kom ik aan in het Land van 1,13 per liter peut.

Zaterdag.. de dag begint met mixed feelings.. Wat gaat de tl me dit uitstapje bezorgen. Een subtiel tikje tegen de startknop en de tl brult in parkeergarage. Het routje begint leuk met behoorlijk wat bochtenwerk wat met een gestaag tempo genomen wordt vanwege het zeikusnatte asfalt.
Vervolgens komen we in een door de koeien-verlaten-dalletje.. schoonpa kiest ervoor om het linkse slibspoor te volgen. Een dubbele rietberger met een afsprong waar Terpstra nog een puntje aan kan sloeberen volgt wanneer de 300+ kg zware Goldwing het verliest van de zwaartekracht. De highway-steps houden het beest overeind met toch een behoorlijk porsie modder aan de flanken.

Vol goede moed gaan we weer verder totdat Eef dr sv-tje raar begint te doen: "hij tikt raar". Ff gekeken en de stelmoer van de ketting was losgelopen. En toevallig ben ik daar nog nooit aangeweest :p . Magoe, na wat gesprokkel toch wat gereedschap bij elkaar gekregen en de SV weer gefixed.
De zondag weer richting huis. Met een tornado in de rug waren we zo weer thuis.


Nu het moraal van het verhaal: een TL gaat niet altijd stuk wanneer je naar Luxemburg gaat.


http://tl1000.nl/viewtopic.php?f=4&t=1773

Jammergenoeg wel inderdaad!! en alsnog bedankt voor het aanbieden van je hulp!! :Y
je bent de enige geweest in 4.5 uur die even stopte om hulp te bieden..
maarja dat mocht niet baten, na 4.5 uur was de touring (belgische anwb) er, die heeft hem afgesleept naar een garage in luik. mocht ik ook even 251 euro voor aftikken '(
en de volgende dag de motor opgehaald met een tweedehands werkende spanningsregelaar waar ik 200 euro voor moest betalen.. stelletje oplichters :(
al met al zondag heb ik nog ff lekker kunnen rijden in luxemburg.

en uiteraard teruggespot! :W
 
check.. topic marked


nieuwtje: woensdag a.s. komt er een gedrags-psycholoog bij ons thuis om e.e.a. te observeren.. :/ - daar gaat me eerste termijn voor 'n nieuwe motor B| -

3 x raden voor wie...
  1. fout
  2. fout
  3. juistem

voor neukie hieronder: :+ Schijnt sinds die kleine van ons gaat lopen, dat stippel hiero denkt dattie wat moet doen om zijn plekkie in de 'roedel' te behouden.. de amateur _O-

full
 
Laatst bewerkt:
check.. topic marked


nieuwtje: woensdag a.s. komt er een gedrags-psycholoog bij ons thuis om e.e.a. te observeren.. :/ - daar gaat me eerste termijn voor 'n nieuwe motor B| -

3 x raden voor wie...
  1. fout
  2. fout
  3. juistem

voor neukie hieronder: :+ Schijnt sinds die kleine van ons gaat lopen, dat stippel hiero denkt dattie wat moet doen om zijn plekkie in de 'roedel' te behouden.. de amateur _O-

[afbeelding]


_O- _O- stippel :')
succes ermee :9
 
Jammergenoeg wel inderdaad!! en alsnog bedankt voor het aanbieden van je hulp!! :Y
je bent de enige geweest in 4.5 uur die even stopte om hulp te bieden..
maarja dat mocht niet baten, na 4.5 uur was de touring (belgische anwb) er, die heeft hem afgesleept naar een garage in luik. mocht ik ook even 251 euro voor aftikken '(
en de volgende dag de motor opgehaald met een tweedehands werkende spanningsregelaar waar ik 200 euro voor moest betalen.. stelletje oplichters :(
al met al zondag heb ik nog ff lekker kunnen rijden in luxemburg.

en uiteraard teruggespot! :W

holy smeck das wel dik geld. Maareh was je geen lid van NL-anwb dan? dan hoef je toch niks te betalen :?
 
:^ Ik ook dus :W

Mijn kappen liggen vanaf deze week bij de spuiter. Als het goed is krijg ik die eind volgende week ergens terug. Moet nog wat kleine dingen hebben en doen en dan kan de TLR weer in elkaar voor de verkoop. Uiteraard post ik vantevoren nog even een foto.
 
check.. topic marked


nieuwtje: woensdag a.s. komt er een gedrags-psycholoog bij ons thuis om e.e.a. te observeren.. :/ - daar gaat me eerste termijn voor 'n nieuwe motor B| -

3 x raden voor wie...
  1. fout
  2. fout
  3. juistem

voor neukie hieronder: :+ Schijnt sinds die kleine van ons gaat lopen, dat stippel hiero denkt dattie wat moet doen om zijn plekkie in de 'roedel' te behouden.. de amateur _O-

[afbeelding]

Strontjaloers dus :+
Hebben we geen hollandse "dog whisperer" hiero?
 
Zelf ben ik ook een paar daagjes naar Luxemburg geweest.
Je merkt wel wanneer je van belgie overgaat in luxemburg, daar hoeven ze geen borden voor neer te zetten. Op de meeste stukken is het wegdek echt superstrak. :P
Grappig dat ze daar overal van die hotelletjes hebben waar ze 'motorvriendelijk'zijn.
Ideaal als je je motortje lekker binnen kan stallen. Luxemburg is wel een aanrader dus om rond te karren. Wil je iets anders doen, vergeet het maar, er is verder geen ruk te beleven daar. :+
 
holy smeck das wel dik geld. Maareh was je geen lid van NL-anwb dan? dan hoef je toch niks te betalen :?

Wel lid van de Nederlandse Anwb... maar geen Europa service :N
ik dacht dat het bij de ing reisverzekering in zou zitten, maar ook niet dus.

dus daarom kon ik alles zelf betalen '( maar nu wel gelijk Europaservice afgesloten! :Y gebeurt niet nog een keer!
 
Zelf ben ik ook een paar daagjes naar Luxemburg geweest.
Je merkt wel wanneer je van belgie overgaat in luxemburg, daar hoeven ze geen borden voor neer te zetten. Op de meeste stukken is het wegdek echt superstrak. :P
Grappig dat ze daar overal van die hotelletjes hebben waar ze 'motorvriendelijk'zijn.
Ideaal als je je motortje lekker binnen kan stallen. Luxemburg is wel een aanrader dus om rond te karren. Wil je iets anders doen, vergeet het maar, er is verder geen ruk te beleven daar. :+


Helemaal mee eens :Y Wat ik daar allemaal uitgespookt heb met de TL :X
 
Nog nooit in luxemburg geweest, wel van plan! ;) Wel heeel vaak een kapotte spanningsregelaar gehad...

meteen ff het topic gemarked ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan