TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Zolang de ketting maar niet te strak staat.. lager uitgaande as vervangen is wat vervelender dan alleen de keerring.
 
Zou vooral goed kijken en voelen omdat dat nu makkelijk kan.. kans dat er iets mee is is maar heel klein hoor. Mocht de nieuwe keerring snel verslijten.. dan weet je in elk geval iets meer..
 
Lager heeft geen speling. Wel was de moer van het kettingwiel los gegaan ondanks dat deze op moment vast zat. Gelukkig werd deze tegengehouden door dat dingetje voor de snelheidssensor.

Reparatie gelukt, ik ben benieuwd. xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ik heb er binnenkort 1 te koop. Maar wel uniek mooi en origineel. Eigenlijk veel te mooi voor woon-werk verkeer...
NLse motor met erg weinig kilometers. Incl alle boekjes en duo zadel, ori uitlaten etc. Zelfs alle originele waarschuwingsstickers zitten er nog op...
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Binnenkort gaat hij op marktplaats.
20190622_174034.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ik heb er binnenkort 1 te koop. Maar wel uniek mooi en origineel. Eigenlijk veel te mooi voor woon-werk verkeer...
NLse motor met erg weinig kilometers. Incl alle boekjes en duo zadel, ori uitlaten etc. Zelfs alle originele waarschuwingsstickers zitten er nog op...
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Binnenkort gaat hij op marktplaats.
Bekijk bijlage 1466479

Dat geld wat mij betreft voor iedere TL R En ik zie dat er bij jouw nog de rotatie demper op zit. Hoe zo niet geschikt voor woon werk verkeer|(.....
 
Dat geld wat mij betreft voor iedere TL R En ik zie dat er bij jouw nog de rotatie demper op zit. Hoe zo niet geschikt voor woon werk verkeer|(.....

Omdat hij meestal niet mooier wordt van woon-werk verkeerd en IK vind dat zonde. Er zit totaal geen corrosie of roest op en dat lukt meestal slecht als je door de pekel gaat rijden. Ga nog maar eens een 100% origineel exemplaar vinden. Ik weet dat sommige daar niets om geven, maar ik ben van mening dat dit in de toekomst wel eens een zeldzame fiets kan worden en zeker in deze staat. Daarom heb ik hem enkele jaren geleden ook gekocht.
 
Ik zie in een advertentie dat een TL 1000s 98 pk heeft. Is die begrensd of is dat standaard? Heb evt wel belangstelling voor die Tls.
 
Belgische en Franse Tl1000 motoren kunnen wel begrensd zijn op 78KW .
ze staan zo goed als allemaal gewoon op full power.

dit kan je zien aan de rubbers van de inlaat kelken en aan de Ecu code.
 
ik zou de eigenaar eerst eens vragen of de informatie ivm de pk's wel klopt.
van welk land de motor komt en of er daadwerkelijk 78kw op de paieren staat.
duits, belgisch en franse tlers kunnen begrensd zijn maar.

dan kan je nog op deze website zien of de informatie klopt via de land codes.

hier zie je wat je moet doen indien het toch een begrensd exemplaar is:

makkelijkst is toch dat ie voor een paar tientjes op een testbank word gezet en dan weet je het zo.

gr
 
ik zou de eigenaar eerst eens vragen of de informatie ivm de pk's wel klopt.
van welk land de motor komt en of er daadwerkelijk 78kw op de paieren staat.
duits, belgisch en franse tlers kunnen begrensd zijn maar.

dan kan je nog op deze website zien of de informatie klopt via de land codes.

hier zie je wat je moet doen indien het toch een begrensd exemplaar is:

makkelijkst is toch dat ie voor een paar tientjes op een testbank word gezet en dan weet je het zo.

gr
Dank je
 
Terug
Bovenaan Onderaan