gix-addict
MF veteraan
- 26 dec 2003
- 21.159
- 704
TL staat klaar voor invoer.
Remmen gereviseerd, en alle zuigers werken weer mee
Alle vloeistoffen ververst (rem/koppelingsvloeistof was niet voor zijn tijd, net mayonaise).
Lucht-olie filter vernieuwd en verder veel los gehad, gesmeerd en gepoetst, enkele nieuwe boutjes maar bijna alles zat vast met originele boutjes en was niet kapot gedraaid of versleuteld dus dat was mooi.
Spatbord/undertail terug origineel, knipperlichten etc terug origineel.
Als blijkt dat de motor fris is na wat ritten dit jaar, volgens jaar klepspeling, bougies etc en de vering laten servicen.
Wilde dit eerst dit jaar nog doen maar wil de GSX-R ook nog servicen en poetsen.
En moet ook kijken dat ik er niet bakken met geld tegenaan gooi en dat later blijkt dat de motor niet top is.
Budget is er wel maar het blijft 25 jaar oud natuurlijk, dus hoef er niet mee op de grens te gaan knallen, snelle werk pak ik de GSX-R wel.
En de TL klinkt goed, start en draait netjes dus eerst maar eens kijken of er tijd is om wat km's te maken
Remmen gereviseerd, en alle zuigers werken weer mee
Alle vloeistoffen ververst (rem/koppelingsvloeistof was niet voor zijn tijd, net mayonaise).
Lucht-olie filter vernieuwd en verder veel los gehad, gesmeerd en gepoetst, enkele nieuwe boutjes maar bijna alles zat vast met originele boutjes en was niet kapot gedraaid of versleuteld dus dat was mooi.
Spatbord/undertail terug origineel, knipperlichten etc terug origineel.
Als blijkt dat de motor fris is na wat ritten dit jaar, volgens jaar klepspeling, bougies etc en de vering laten servicen.
Wilde dit eerst dit jaar nog doen maar wil de GSX-R ook nog servicen en poetsen.
En moet ook kijken dat ik er niet bakken met geld tegenaan gooi en dat later blijkt dat de motor niet top is.
Budget is er wel maar het blijft 25 jaar oud natuurlijk, dus hoef er niet mee op de grens te gaan knallen, snelle werk pak ik de GSX-R wel.
En de TL klinkt goed, start en draait netjes dus eerst maar eens kijken of er tijd is om wat km's te maken