TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Deze week komen de originele uitlaten binnen, toch er maar even opschroeven voordat we richting Tjechie vertrekken.
 
uit de ouwe doos/2008

full
 
Oo dat is al bijna ;) Ik ga in Augustus en dan ook vlakbij praag op een camping.
 
Oo dat is al bijna ;) Ik ga in Augustus en dan ook vlakbij praag op een camping.

Wie weet in augustus ook weer :+
De originele pijpen zitten eronder, scheelt wel even qua geluid. Maar in ieder geval niet het
risico dat je een vette bon oploopt in Duitsland.....

Vanmorgen nog even wezen rijden, was toch nog wel fris rond een uurtje of 9.00.
 
nu jullie het toch over andere dempers hebben en mischien wel over het gehele uitlaat systeem welk merk is bij jullie in trek en als ik de foto s zo zie van een TLR en een TLS lijken die van een TLR meer na binnen te staan ( de dempers dan ) gaat dit ook passen op een TLS vind het zelf wel mooier staan als de dempers iets na binnen staan gr
 
M4 maakt nog nieuwe volledige systemen. Via TLP of ebay kom je nog wel eens een volledige Yoshi syteem tegen. TLR en TLS zijn niet uitwisselbaar.
 
M4 voor de TLS is alleen verkrijgbaar via een groupbuy op tlplanet.com. Speedking (Sean) heeft als het goed is nog één setje op voorraad... Anders is het wachten op een nieuwe groupbuy...
 
De reisplannen zijn veranderd omdat het vanaf Hemelvaartsdag klote weer wordt in Oostenrijk en Italie...nu aan het kijken of het de Franse Alpen wordt of richting Tjechie.

De TL is er klaar voor

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan