Rainey
Die hard MF'er
Zo,
In een eerder topic heb ik aangegeven dat ik voor het kopen van een nieuwe sportmotor twijfelde tussen een TL1000R en een R1. Ik neig nu toch naar de TL1000R, eigenlijk omdat ik al veel langer van deze motor droom.
Graag zou ik van mede TLR rijders wat meer info hebben. Wat moet ik aan een standaard TLR doen?
1) Graag wil ik open uitlaten. Moet ik dan een EFI-remap hebben? Wa kost da?
2) Moet ik bij andere uitlaten ook een Power commander hebben? Wat is nu precies het voordeel van zo'n ding.
3) Er wordt in veel recensies geklaagd over de achterveer van de TLR (niet alleen de S!, ook de R!). Links en rechts zie je al TLR piloten die een ander verenpakket aan boord hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
R.
In een eerder topic heb ik aangegeven dat ik voor het kopen van een nieuwe sportmotor twijfelde tussen een TL1000R en een R1. Ik neig nu toch naar de TL1000R, eigenlijk omdat ik al veel langer van deze motor droom.
Graag zou ik van mede TLR rijders wat meer info hebben. Wat moet ik aan een standaard TLR doen?
1) Graag wil ik open uitlaten. Moet ik dan een EFI-remap hebben? Wa kost da?
2) Moet ik bij andere uitlaten ook een Power commander hebben? Wat is nu precies het voordeel van zo'n ding.
3) Er wordt in veel recensies geklaagd over de achterveer van de TLR (niet alleen de S!, ook de R!). Links en rechts zie je al TLR piloten die een ander verenpakket aan boord hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
R.