TL1000R Grindbak duikboot

doragondojo

Die hard MF'er
22 jan 2004
529
0
Hengelo G
Nou 15 mei de VRO1 cursus gedaan op assen, ging lekker lekker door de bochten raggen, zo laag dat de steps aan de grond kwamen.
Helaas lichte deze mijn achter kant op, resultaat je moet de motor rechtop zetten.
En in een bocht dan moet je de bocht uit en laat op assen nou net zon hele diepe grindbak zitten, kep redelijk wat kuipschade :(
Jaja ik weet et this your own fault dickhead '(

:P gelukkig wel verzekerd, maar de kosten zijn dan ook wel aanzienlijk 4500 Eurotjes, et doet wel pijn om je meisje er zo bij zien te liggen.

op de noord lus zeker
ik zag het een en ander aan pionen en motoren terwijl ik hard aan het remmen was einde rechter stuk en de nationale door :P

@doragondojo: ik weet dat de motorfietsen in nederland tot 20% duurder zijn dan in België. Hoe zit het met de prijs van de wisselstukken? Misschien loont het de moeite om eens over de grens naar de prijs van de nodige stukken te vragen. Mocht het je interesseren, wil ik dat ook wel effe doen voor jou, heb hier een Suzuki dealer vlakbij.

GreetZ

De prijzen voor wissel stukken voor een soes zijn goekooper in nederland en maatje van me heeft ze daar ook gaan halen.

Nou 15 mei de VRO1 cursus gedaan op assen, ging lekker lekker door de bochten raggen, zo laag dat de steps aan de grond kwamen.
Helaas lichte deze mijn achter kant op, resultaat je moet de motor rechtop zetten.

Ik had het Hemelvaartsdag op Gorinchem... Stukje door de natuur gereden daar (lees: hoog gras) geen kuip, nix kapot, ego wat beschadigd en daarna nog een paar rondjes, en wat meer gaan verzitten... :)

En in een bocht dan moet je de bocht uit en laat op assen nou net zon hele diepe grindbak zitten, kep redelijk wat kuipschade :(
Jaja ik weet et this your own fault dickhead '(
Fuckaduck zeg, houd dat dan nooit eens op met crashen en ongelukken maken en meemaken??

Suc6 met het herstel van ego en motor

Tjee, klote voor je!! Je had hem toch net gespoten?? Ben je op die kant gevallen of de andere?? Ik hoop voor je dat het snel allemaal weer een beetje voor elkaar is. Volgens mij staan er op marktplaats nog een aantal kuipdelen.

Terug
Bovenaan Onderaan