TL1000R streetfighter

Is het niet zo dat de zwarte tank "lager/minder hoog" is?
Da's dan 'n tank v.e. 750.
Hebben wel dezelfde omtrek maar er is hoogteverschil tussen de tank v.e. 750 en 'n 1100.
 
En? Doet ie ut al? *D

Vind het een dapper project!!! Als het lukt, heb je iets heeeeel speciaals!

En als je toch bezig bent, misschien leuk om een achterbrug als voorvork te gebruiken? _O-

full


 
hey bjorn bedankt !!!maar die kritiek wil ik nog ff niet horen

sterkte nog met de shit situatie !!

dus alleen schouderklopjes? :? had je niet beter een Cagiva Raptor frame kunnen score?

raptor650_1.jpg


lijkt mij haalbaarder als een 1: 4-cilinder frame te verbouwen naar v-twin 2: zorgen dat t geheel ook nog een beetje sterkte heeft.

het feit alleen al dat je anderen moet vragen of het wel haalbaar is, maakt mij al aan het twijfelen of je uberhaupt de skills hebt om dat blok er netjes in te lepelen zonder problemen.

niet lullig bedoelt, maar ik zou het jammer vinden als je van je TLR project afstapt, om verder te gaan met dit ding, om halverwege hopeloos te strande in dingen die absoluut niet gaan passen.
 
oh deze vraag is voor fred (jozef)

wat is nu het verschil tussen deze twee????

links 750 rechts 1100[afbeelding]

De kleur....

Leuk project Sander, en een mooie basis(!?).
Ik ben wel niet fred maar het verschil zie ik wel....
Heb je mooi een paar reserve onderdelen, heb ik ook.
Ben benieuwd wat je er van maakt....
Wat betreft je koplamp, ik zou in die van mij eigenlijk helder glas willen zetten maar dat is moeilijk te verkrijgen in die zelfde maat.
Of misschien toch wel? Ik heb het nog nergens gezien.

....ik zit nu toch wel in de goeie topic??

Roland
 
Wat betreft je koplamp, ik zou in die van mij eigenlijk helder glas willen zetten maar dat is moeilijk te verkrijgen in die zelfde maat.
Of misschien toch wel? Ik heb het nog nergens gezien.

Is het niet zo dat de lamp dezelfde is als die v.e. Katana?
Die heb ik nl wel gezien met helder glas?
Heb je toevallig al op OSS gekeken?
 
wat veel mensen niet verwachten maar toch gaat gebeuren!!!!

ik ga verder !!!! *O*
wel minder snel dan ik gehoopt had want zoals jullie allemaal weten, werken kost veel vrije tijd

dus kleine update om me topic levend te houden.

blok is d'r uit !! en hij is groter dan ik verwacht had gelukkig

full
 
de foto vertekend de grote van het blok een beetje maar zoals jullie zien

gaat de haakse slijper ook mijn beste vriend worden

maar in mijn hoofd ben ik eruit en het gaat een pracht fiets worden!!!
full
 
dat is wel de makelijkste weg
beetje als gixxerron's katana!!is trouwens een vette bike

maar ik wil wel proberen om het uiterlijk het zelfde te houden
ik moet de bovenste buizen ook aanpakken maar die vallen weg onder de tank ivm gaskleppen en airbox vervanger

sowieso ga ik ze vervangen door cromo voor de stijfheid
 
Als ik het zo hoor,kun je beter het balhoofd gebruiken en las daar een ander frame tegen aan,chromopijp tegen gewone stalen pijp aanlassen is niet geweldig,kans op scheuren.(zal meevallen,maar toch)Ik zou gewoon staal gebruiken en dan wat dikkere diameter en las die tegen het balhoofd aan.Word het in ieder geval sterk zat.Heb mijn twijfels zo. O-)
Gr.Gerard :W
 
Thanks voor de zorgen

maar ik heb wel wat ervaring met cromo ik las het netjes met mig mag maar met een hogere treksterke
het is lasdraad speciaal voor cromolybdeem (of zoiets) te lassen word gebruikt om EK rolkooien te lassen

maar jij heb de voorste buizen voor ron's katana ook van cromo gemaakt ?
 
hoi Gerard
nog plaatje om mijn idee een beetje te verduidelijken
groen word het nieuwe frame en rood is een optie als rood het word gaan de onderste buizen weg })
full
 
Thanks voor de zorgen

maar ik heb wel wat ervaring met cromo ik las het netjes met mig mag maar met een hogere treksterke
het is lasdraad speciaal voor cromolybdeem (of zoiets) te lassen word gebruikt om EK rolkooien te lassen

maar jij heb de voorste buizen voor ron's katana ook van cromo gemaakt ?

Okee,de buizen van Ron zijn brommer zijn van gewoon staal.
Succes ermee! :W
 
jah maar hecht dat chromo pijp wel lekker aan het staal van je GSX frame? ;) daar zou het kunnen gaan scheuren, het gebied naast je las is je zwakste punt he :9
 
Thanks voor de zorgen

maar ik heb wel wat ervaring met cromo ik las het netjes met mig mag maar met een hogere treksterke
het is lasdraad speciaal voor cromolybdeem (of zoiets) te lassen word gebruikt om EK rolkooien te lassen

maar jij heb de voorste buizen voor ron's katana ook van cromo gemaakt ?
Dat is dus precies waar het niet om gaat.. het gaat erom dat je 2 verschillende materialen gebruikt.
 
jah maar hecht dat chromo pijp wel lekker aan het staal van je GSX frame? ;) daar zou het kunnen gaan scheuren, het gebied naast je las is je zwakste punt he :9

Dat is nou net wat ik bedoel,heb het bij dat MV replica freempje ook gedaan,kon niet anders.Heb het ook getest,zat toch wel behoorlijk vast.(Met CHRMol.draad toegevoegd.)
Maar als ik de echt de keus heb dan toch liever bij 1 staalsoort houden.
:Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan