Rainey
Die hard MF'er
Ik weet het, ik weet het.. het zijn twee totaal verschillende motoren, maar dat is em nou juist.
Heb zojuist mijn offroadje verkocht en wil binnenkort (weer) een sportmotor kopen. Nu zijn er twee fietsen waar ik op val. De TL 1000 R, omdat het een twin is, en omdat ze er gaaf uitziet. De R1 omdat ik die er ook gaaf vind uitzien, en omdat dit een echte stuurfiets is, die vrijwel probleemloos is.
Wat te kiezen?
Ik heb zo het idee, na vele tests te hebben gelezen, dat de TLR maar mondjesmaat stuurt in het kortere werk en dat de R1 dat aanzienlijk beter doet.
De TLR heeft ook een aantal ziektes, waaronder veerproblemen, en elektronische ellende. Wel is en blijft de TLR een "kickass" fiets natuurlijk.
De R1 daarentegen, is (op wat kleine dingen na) de perfecte fiets. Deze licht zelfs in 2e en 3e versnelling wel eens een wieltje (wat ik wel leuk vind), maar dit zou dan mijn 8e 4-pitter worden ofzo.
Zegguhh... Wat vinden jullie?
Heb zojuist mijn offroadje verkocht en wil binnenkort (weer) een sportmotor kopen. Nu zijn er twee fietsen waar ik op val. De TL 1000 R, omdat het een twin is, en omdat ze er gaaf uitziet. De R1 omdat ik die er ook gaaf vind uitzien, en omdat dit een echte stuurfiets is, die vrijwel probleemloos is.
Wat te kiezen?
Ik heb zo het idee, na vele tests te hebben gelezen, dat de TLR maar mondjesmaat stuurt in het kortere werk en dat de R1 dat aanzienlijk beter doet.
De TLR heeft ook een aantal ziektes, waaronder veerproblemen, en elektronische ellende. Wel is en blijft de TLR een "kickass" fiets natuurlijk.
De R1 daarentegen, is (op wat kleine dingen na) de perfecte fiets. Deze licht zelfs in 2e en 3e versnelling wel eens een wieltje (wat ik wel leuk vind), maar dit zou dan mijn 8e 4-pitter worden ofzo.
Zegguhh... Wat vinden jullie?