tl1000r

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj
ik ben me beetje aan het kijken naar een andere fiets
en heb de tl1000r eigenlijk ook op mijn lijstje staan.
maar kan er niks over vinden op het forum?
zijn er mensen die er ervaring mee hebben?

27231741-20947-1021282873.bild


pic er bij gedaan
 
Laatst bewerkt:
Hebben we de loteriij gewonnen Schampie? Je weet wat we hebben afgesproken he? Jij wint de loterij, en dan krijg ik je motor. ;)
 
Oranje gebakkie weg joh...
Hoe dat zo :?

Ik kan je niks over TL vertellen })
 
Oranje gebakkie weg joh...
Hoe dat zo :?

Ik kan je niks over TL vertellen })

ik wil nog wel ff op deze blijven rijden maar wil als het mee zit end vd zomer een ander kopen
en heb een aantal fietsen op me lijstje staan waaronder deze.
en over de andere fietsen is zat info te vinden maar over deze niet echt veel.
 
linke motor, erg agressief (soms te) en onbetrouwbare ophanging.
Als je niet suicidaal bent laten staan en gaan voor een GSXR, als je toch een twin wil kijk dan eens naar een RSV of een SP1/2.

Of een Duc natuurlijk :P :P
 
linke motor, erg agressief (soms te) en onbetrouwbare ophanging.
Als je niet suicidaal bent laten staan en gaan voor een GSXR, als je toch een twin wil kijk dan eens naar een RSV of een SP1/2.

Of een Duc natuurlijk :P :P

jha oke maar een gsx-r kan ik niet op zitten ivm been lengte en met de yam het zelfde verhaal
ik heb de mille ook op me lijstje en een blade staat er op.
de sp1 is me iets te duur nog.
en een duc jha weet het niet en denk ook iets aan de duure kant
 
Mooi ding!

Laatst zat ik een keer bij m'n pa in de auto en kwam er zo'n ding naast ons bij het stoplicht staan, met yoshi uitlaat :9~ Errug lekker!

Die had ook een blauw kuipruitje en zag er errug strak uit!
 
Laatst bewerkt:
Poe poe... dat gaat veel centjes kosten... en dan ook nog (ast mee zit) de inrichting van je woning.

Maar dat is al voor een groot gedeelte opgelost.
Je weet het: als je gaat voor de eet- en salontafel, dan hoort daar automatisch dat rode bordeelbankje bij :+


CAT
 
Ik zou ook eens kijken voor een TL 1000 S, ik ken een paar mensen die razend wild gek enthousiast zijn over deze fiets.

Maaruuu, die R is ook wel :9~ Maar ook een stuk duurder '(

Sterkte, als het maar een TL wordt.
 
Tjee de pee,een tl is een heerlijke fiets om mee te "toeren"of lichtelijk sportief te rijden,niks mis mee,beul van een blok,plenty trekkracht,heerlijk,das mijn ervaring tijdens het inrijden.Als je echt een gasser bent en van sturen houd is een gixxer meer van toepassing.Ik wou dat ik hem nooit had zien staan,heb een hekel aan gips,ziekenhuizen en naalden.
 
Schampie
Wat doe je nou? Een tl1000r? AHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb er eens op gereden.Eenmaal in een bocht is ie stabiel.Vergeleken met mijn mille en een sp1 en vtr1000 en een 916 waar ik mee gereden heb, stuurt de tl1000r een stuk zwaarder.het gewicht zit voor het gevoel erg hoog.Het vermogen is gewoon strak.135 pk en hij loopt als een streep.Ik zou overwegen om ook eens naar een mille te kijken en vooral proefrijden.Dan merk je het verschil echt.Een mille zoals ik gehad heb uit 1999 stuurt errug goed en is makkelijk uit te rusten met andere uitlaten zonder dat je gekloot heb met eproms en andere shit zoals ik nu heb.
Koop nu maar lekker een mille dan houden we met z'n 2-en Zutphen lekker wakker. })
Ga eerst maar eens proefrijden want dan weet je echt hoe zwaar de tl1000r is.ECHT WAAR HOOR !
 
Laatst bewerkt:
hehe is goed gerard gaan wij een x stukie rijden.
maar zoals je zat stond de mile ook op me lijstje.
zal ze zeker gaan vergelijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan