tl1000s 1997 bezichtigen(waar moet ik op letten)

ru_dy

MF'er
26 jan 2004
94
0
40
Ik heb mezelf inmiddels wat ingelezen en ben er achter wat de verschillende 'kinderziekten' en probleempjes kunnen zijn. Nu heb ik aan jullie een aantal vragen:

1.
De ECU zou het nummer 1 moeten eindigen. Waar zit deze precies. Ik gok onder het zadel? Hiermee zou het probleem van te veel benzine bij koude start verhelpen doormiddel van temperatuur koelvloeistof.

2.
Kan iemand mij precies laten zien waar de rotatiedemper in de ophanging kan scheuren?

3.
De 98'ers hebben 1 koppelingsplaat meer om slippen en overmatig slijtage te voorkomen. Wanneer de motor slipt kan dat dus 2 dingen betekenen. één de platen zijn versleten of twéé de BTL is slecht???????
En om er één plaat extra bij te zetten, kan dat op de orginele koppelingstrommel of is die van de 98ér aangepast. Hoeveel platen hebben de 97'er er orgineel.

4.
de stuurdemper moet er uiteraard op zitten.

5.
Wat zegt de OK sticker precies en hoeveel waarde kan ik daar aan hechten.

De aangepaste tank zou een gestanst kruis onder op hebben zitten?

alvast bedankt
 

Jacappi

MF veteraan
27 jan 2008
1.477
0
Little house on a eiland
Die blokken willen nog al eens olie gorgelen ben er niet kapot van :N
Ingeneeringsfout bij 1000cc 2 cilinders van Suz
Oliezuipen is het niet maar heeft te veel karterdruk en tuft dan olie in het luchtfilter -O-
 

LouwB

MF veteraan
6 dec 2005
2.138
2
32
NOP
Blokken willen ook nog wel eens stuk lopen, iets met olie en krukaslagers meende ik..
Is iig genoeg over dat probleem te vinden hier op het forum.