TL1000S

Cyrus

Rookie
14 sep 2004
16
0
Tiel
Hallo allemaal,

Even een vraagje,

Bij wat voor temperatuur(op display)mag je de motor flink belasten(of anders gezegd, wat is de bedrijfstemperatuur)? Als het buiten wat frisser is komt temp. niet boven 53 graden uit.Is dit voldoende??

Wat halen jullie motoren gemiddeld met brandstofverbruik?

En een heel ander vraagje, Heeft iemand de top al weten te bereiken op deze motor.
Heb het zelf nog niet geprobeerd want ik heb em nog niet zo lang en duitsland kom ik niet vaak.

Ik lees het zo wel weer.
 
Het draait allemaal om de temperatuur van je motorolie...
Je koelvloeistof maakt geen donder uit, die wordt altijd warm en daar heeft het weer idd ook invloed op.
Maar als je motorolie goed warm is, dan kan het gas erop :) !
 
Hallo allemaal,

Even een vraagje,

Bij wat voor temperatuur(op display)mag je de motor flink belasten(of anders gezegd, wat is de bedrijfstemperatuur)? Als het buiten wat frisser is komt temp. niet boven 53 graden uit.Is dit voldoende??

Wat halen jullie motoren gemiddeld met brandstofverbruik?

En een heel ander vraagje, Heeft iemand de top al weten te bereiken op deze motor.
Heb het zelf nog niet geprobeerd want ik heb em nog niet zo lang en duitsland kom ik niet vaak.

Ik lees het zo wel weer.

zondag wezen rijden en toen kwam die van mij ongeveer op zo'n 70 graden, de top wat ik ermee gereden heb is op de teller 260/270 km, wat dat in het echt is dat weet ik niet, maar denk wel dat de teller wat zal afwijken.
 
heb zelf een tlr1000 ,enne ik ga pas echt gas geven als hij de 80c is gepasserd .en blijft dan continu rond 83c aangeven .
in de winter (als ik dan rij, is zelden kan ik je vertellen ) dan schommelt hij rond de 70c ..///...
 
ooo enne over het verbruik kan ik zeggen dat mn knippertje begint te lichten rond de 175km .. enne dat ik eens 235km gehaalt heb ,mare ik kan je vertellen dat 3km lopen met je tl geen pretje is 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan