Tmax 2003 uitlaat wissel

Marcofaith

Rookie
10 mei 2020
4
0
Beste allemaal ..

Ik wil me standaard systeem vernieuwen voor een sport systeem .. mijn tmax is van bouwjaar 2003 en is een 500 .

Klopt het dat die van een 530 ook op de 500 passen ? En zoja van welk bouwjaar en tot welk bouwjaar ? En heeft iemand toevallig wat liggen? Gr
 
Het boeit mij dus wel maar dat snap je denkelijk niet.
Oja de goedkope aklopovic systemen bestel je op aliexpres
Waarom van die hatelijke reactie's joh? Ik stel een normale vraag... Als ik een gsxr 1000 ofzo rijd zou ik wel een dikke uitlaatsysteem mogen omdat je dan zogenaamt een echte motor rijdt? Ik heb altijd racers of choppers gereden , maar nu naar 4 rug operatie's gaat het niet meer en rijd ik de tmax , dus voor dat je je oordeel trekt met je helden reactie's moet je of normaal reageren of alles voor je houden .. dank je wel fijne dag 🙏
 
Gelukkig bepaal jij niet of en hoe anderen reageren.
En ook met een andere motorfiets had ik zo gereageerd.
Het is in de huidige tijd waarin de mensen niet meer verdraagzaam zijn gewoon niet meer verstandig om dat te doen.
Jij bent trouwens , gezien je reacties, een sprekend voorbeeld van dit soort mensen.

En vervelend genoeg voor je zo met je rug en leuk dat je zo nog wel kan rijden.
Laten we er dan ook met zijn allen als motorijders ervoor zorgen dat dit zo blijft.
 
En ook niemand op deze nutteloze reactie , als het je niet boeit reageer dan niet . Dank je
Het zou voor jou nutteloos zijn als het je echt helemaal niks interesseert dat je andere tot last bent met je herriebak.
Voor andere die hetzelfde van plan zijn en er nog niet bij nagedacht hebben kan het ook zeer nuttig zijn
 
Gelukkig bepaal jij niet of en hoe anderen reageren.
En ook met een andere motorfiets had ik zo gereageerd.
Het is in de huidige tijd waarin de mensen niet meer verdraagzaam zijn gewoon niet meer verstandig om dat te doen.
Jij bent trouwens , gezien je reacties, een sprekend voorbeeld van dit soort mensen.

En vervelend genoeg voor je zo met je rug en leuk dat je zo nog wel kan rijden.
Laten we er dan ook met zijn allen als motorijders ervoor zorgen dat dit zo blijft.

Mocht je er het van het weekend niet op van je vriend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan