Tmax 2009 aftermarket

alleenpeter

Rookie
11 jul 2017
3
0
Hoi,

Sinds enkele dagen de trotse bezitter van een Tmax 500 uit 2009.
Man, man wat rijdt dat lekker. En nu gaan pimpen..

En dan komen de vragen :)
Ik heb een enkele projectjes in mijn hoofd maar het valt me op dat er niet zoveel voor te krijgen is.
Met het zoeken van spiegels loop ik al vast. Had en setje gekocht maar die passen voor geen meter.
Nu zie je veel van Rizoma maar dat vind ik over het algemeen niet zo mooi spul (althans de spiegels)
Er zijn wel veel andere merken en daar zitten wel mooie spiegels bij maar dan zijn er weer geen adaptors om ze te plaatsen.
Heeft er iemand tips waar ik zou kunnen kijken?
Ik ben bekend met sites als motozoom, mlmparts, barracuda, motea e.d.

Of heeft er iemand misschien de ultieme tip om het gat te dichten als er een spiegel op zit die niet mooi aansluit aan het windscherm?

Ik zie ook wel tmaksen met stuurspiegels maar dat lijkt me niet zo prettig kijken als je rijdt. Iemand ervaring hiermee?

Alvast super bedankt, wellicht tot een keer op de weg en in ieder geval op dit forum omdat ik nog wel zaken tegen kom waar ik niet in thuis ben,
 
txs sossa

Deze site kende ik nog niet.
Heb je ooit eerder hier besteld?
Ze hebben in ieder geval mooie achterlicht/knipperlicht units voor een goede prijs
 
Hoi Theemaks

dank je. Is een beetje hetzelfde als alieexpress en al dat soort zaken.
Heb een goedkope kleine bestelling geplaatst om te kijken wat ik krijg. Soms valt de kwaliteit te wensen over.

heb je verder ervaringen met deze site?
 
Hoi Theemaks

dank je. Is een beetje hetzelfde als alieexpress en al dat soort zaken.
Heb een goedkope kleine bestelling geplaatst om te kijken wat ik krijg. Soms valt de kwaliteit te wensen over.

heb je verder ervaringen met deze site?

Heb gister toevallig twee ronde sitecovers besteld voor over de vario/koppeling huis voor 37,- dus ben zelf ook benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan