Ziet er gelikter uut....
Effe kiek'n en dan ruil ik mijn techmax 2021 in wanneer ie beschikbaar is..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
alleen dat letterlijkMooi display
home
Het laatste nieuws over de motorbranche. Kort, snel en actueel lees je op Nieuwsmotorwww.nieuwsmotor.nl
Denk dat het wel voorlopig op 560 zal blijven hangen, of marginaal zal stijgen. Ze zitten zonder aanpassing op de 35kW wat in de meeste gebieden ook de reden is dat het ws daarop gaat blijven.... Geen reden om voor meer te gaan als je met wat je hebt toch redelijk goed blijft verkopen. En de upgrades zo miniem dan ook zijn wel welkom, vooral met het 'infotainment' systeempje dat ze bedacht hebben met de geintegreerde navigatie. tegen betaling, jawel, maarja, kan wel handig zijn voor sommigen.... Zoals ik, eindelijk af van het gepriegel met de telefoonhouders, etc..persoonlijk vind ik m lelijker geworden en een 560 nog steeds.. denk toch dat ik voor de adv ga volgend jaar
vind jij de voorkant mooier dan het 21 model?Denk dat het wel voorlopig op 560 zal blijven hangen, of marginaal zal stijgen. Ze zitten zonder aanpassing op de 35kW wat in de meeste gebieden ook de reden is dat het ws daarop gaat blijven.... Geen reden om voor meer te gaan als je met wat je hebt toch redelijk goed blijft verkopen. En de upgrades zo miniem dan ook zijn wel welkom, vooral met het 'infotainment' systeempje dat ze bedacht hebben met de geintegreerde navigatie. tegen betaling, jawel, maarja, kan wel handig zijn voor sommigen.... Zoals ik, eindelijk af van het gepriegel met de telefoonhouders, etc..
Mja, is wel een kwestie van smaak!
heb je de xadv ook gereden?Ik ben echt ook wel benieuwd om hem in het echt te zien, dan kunnen we een oordeel vellen, vind het huidige model iets agressiever lijken en de nieuwe lijkt meer op een echte motor, ook een beetje Xadv vooraan ...ik lees dat je nog iets meer beschermt zit omdat het front wat hoger is gebracht, het nieuwe display is wel mooi moet ik zeggen ....nu heb ik sinds mei dit jaar mijn DX ingeruild voor een techmax...heb nog wel een paar andere proefritten gereden maar uiteindelijk toch terug Tmax .....volgend jaar inruilen zie ik zo direct niet gebeuren omdat je toch weer wat geld zult moeten opleggen .
Heb ik ook gereden alsook de Forza 750, die laatste rijd iets comfortabeler , de Xadv is de zithouding heel anders dan op Forza of Tmax en het stuur ook breder wat maakt om tussen de files door te rijden iets moeilijker is en zit je ook minder beschermd, maar het neemt niet weg dat ik het ook leuke scooters vind.heb je de xadv ook gereden?
Ik moest ook eerst mijn auto buiten zetten om hem in de garage te krijgen heb 25.000km op mijn eerdere DX gereden zonder problemen , was daar super tevreden van en vandaar rij ik nu op mijn 2de Tmax.Inderdaad de extra’s waren voor mij ook de doorslag om voor de DX te kiezen. XADV heb ik over getwijfeld, maar kreeg vanwege het brede stuur de motor niet m’n kelderbox in
ik zit erg te twijfelen tussen de techmax en xadv 2021 ik denk dat 750 cc wel wat meer te bieden heeftHeb ik ook gereden alsook de Forza 750, die laatste rijd iets comfortabeler , de Xadv is de zithouding heel anders dan op Forza of Tmax en het stuur ook breder wat maakt om tussen de files door te rijden iets moeilijker is en zit je ook minder beschermd, maar het neemt niet weg dat ik het ook leuke scooters vind.
Ik heb voor de Tmax techmax gekozen voor de extra's die hij heeft, elektrische ruit, cruise control, verwarmd zadel enz. De S of T modus vind ik ook wel fijn vooral als je met passagier in de stad rijd . In de T modus is hij minder agressief en makkelijker om stapvoets te rijden Eigenlijk is het allemaal persoonlijk wat je goed vind of niet of wat je wil .
Ik zou zeggen, ga test rijden en dan raak je er wel uit.
Ik kan je verzekeren dat een TMax zo goed en veilig is op te voeren, dat je een XADV makkelijk naar je kentekenplaat laat kijken.ik zit erg te twijfelen tussen de techmax en xadv 2021 ik denk dat 750 cc wel wat meer te bieden heeft
Tja...het hangt er vanaf voor wat je hem gaat gebruiken, zit je veel in en rondom de stad heb je geen 750 nodig...voor langere afstanden kan ook perfect op een Tmax...zelf al gedaan...heel uitzonderlijk hoor ik al eens klagen over zadel of rugpijn ...daar heb ik geen last van...heb er al eens 7u op gezeten met wel een korte tussen stop.ik zit erg te twijfelen tussen de techmax en xadv 2021 ik denk dat 750 cc wel wat meer te bieden heeft
ja ben gek op de ruiterscooter de x adv heeft gewoon de looks de 2021 versie dan vind de 2020 niksIk kan je verzekeren dat een TMax zo goed en veilig is op te voeren, dat je een XADV makkelijk naar je kentekenplaat laat kijken.
De Ruijter in Amsterdam kan jou hier alles over vertellen
vraag me alleen af maak je de motor niet kapot door het op te voeren op lang termijnIk kan je verzekeren dat een TMax zo goed en veilig is op te voeren, dat je een XADV makkelijk naar je kentekenplaat laat kijken.
De Ruijter in Amsterdam kan jou hier alles over vertellen
Hij rijd niet harder, maar door het complete pakket dus incl powercommander komt het juist ten goede van je motor. Verhouding zuurstof, brandstof zorgt voor een betere verbranding. En uiteraard altijd eerst warm rijden voor het gas open gaatvraag me alleen af maak je de motor niet kapot door het op te voeren op lang termijn
Ik vind de XADV niet echt een scooter. Maar ze zijn wel super snel. Tis ook niet voor niets een 750.Totaal verschillende motoren, ander rijgedrag, zithouding.
Echt op beide proefrijden.
Van de kuinder in Hilversum kan je proefrijden op tmax of misschien weekend huren.
Ikzelf had n keertje een Honda X-ADV naast me bij t stoplicht, hij ging rechtdoor.
Bij groen geeft hij me n dot gas....niet te geloven wat n acceleratie!
Nog nooit gezien bij n scoot WTF
dus de x adv had ongelovelijke acceleratie?Totaal verschillende motoren, ander rijgedrag, zithouding.
Echt op beide proefrijden.
Van de kuinder in Hilversum kan je proefrijden op tmax of misschien weekend huren.
Ikzelf had n keertje een Honda X-ADV naast me bij t stoplicht, hij ging rechtdoor.
Bij groen geeft hij me n dot gas....niet te geloven wat n acceleratie!
Nog nooit gezien bij n scoot WTF
Een 'gewone' motorscooter is behoorlijk te stimuleren met een vario, rollers, etc. Dit doet met name veel bij optrekken (echt heel veel zeg maar). Bij zo'n half automaat als x-adv is dat toch anders, volgens mij kun je daar minder. Daarom zou het zomaar kunnen zijn dat een goed aangepaste t-max het wel wint bij een stoplicht. Ondanks het grote verschil in motorinhoud.dus de x adv had ongelovelijke acceleratie?
Dat klopt. Weet natuurlijk niet wat de top is van de XADV.Een 'gewone' motorscooter is behoorlijk te stimuleren met een vario, rollers, etc. Dit doet met name veel bij optrekken (echt heel veel zeg maar). Bij zo'n half automaat als x-adv is dat toch anders, volgens mij kun je daar minder. Daarom zou het zomaar kunnen zijn dat een goed aangepaste t-max het wel wint bij een stoplicht. Ondanks het grote verschil in motorinhoud.
het probleem wat ik er mee heb dat ik een 15000 euro motorscooter nog moet opvoeren en weer betalen om m wat sneller te maken dan een andere motorscooter die het zelfde kostEen 'gewone' motorscooter is behoorlijk te stimuleren met een vario, rollers, etc. Dit doet met name veel bij optrekken (echt heel veel zeg maar). Bij zo'n half automaat als x-adv is dat toch anders, volgens mij kun je daar minder. Daarom zou het zomaar kunnen zijn dat een goed aangepaste t-max het wel wint bij een stoplicht. Ondanks het grote verschil in motorinhoud.