• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Tmax 560 acra db killer

TmaxDX

Rookie
23 jul 2017
8
0
40
Ridderkerk
Beste forum vrienden.

ik heb een tmax dx gehad met een acra uitlaat waar de db killers uit konden.
De motor en uitlaat heb ik verkocht jaar geleden maar het begint weer te kriebelen.
Nu wil ik een 560 tech max kopen met weer een acra maar kunnen de db killers er nog uit want ze hebben er wat aan gedaan heb ik vernomen.
Toen was het ook een puntlasje doorboren en eruit trekken maar hoe zit het nu.

iemand ervaring?????

alvast mijn dank groetjes Ramon

335Rick

Die hard MF'er
15 nov 2014
293
60
56
Denhaag
Idd ,hij wordt er niet sneller van ,heb je weleen Termignoni uitlaat gezien of gehoord,schijnt iets meer geluid te Geven dan AKRAPOVICH

PeterCC

Die hard MF'er
9 mrt 2019
292
52
(...)
De 'open' rijders hebben ondertussen al genoeg verkloot voor de motorrijder.

Lees dit maar eens:

Eerste

Tweede

Derde
Inderdaad.

Er rijden hier regelmatig motorfietsen voorbij met open uitlaat. Dat lawaai is niet te doen. Schandelijk.
En dan die oude 2-takt bromfietsen die midden in de nacht voorbijknetteren. Vreselijk.

Er is geen enkele reden te bedenken voor die herrie. Stiller is beter. Je mag een motorfiets horen maar het moet een aangenaam, niet storend geluid zijn.

Voor mij is handhaving eenvoudig.
Een geluidsmeter en een hydraulische pers.
Ofwel heeft je motorfiets de originele uitlaat en dan is het OK, ofwel een gewijzigde en als die meer lawaai maakt dan de originele gaat de motorfiets de hydraulische pers in en kan je hem als een massief pakketje meenemen naar huis en zijn we voorgoed verlost van die herrie.