Tmax 560 acra db killer

Zo hij zit eronder, incl db killer. Nu nog een powercommander en de testbank op voor de juiste verhouding benzine toevoer en we kunnen gassen
 

Bijlagen

  • 4DEDDEAC-9CBD-47CB-8E63-D16385AC4180.jpeg
    4DEDDEAC-9CBD-47CB-8E63-D16385AC4180.jpeg
    212,7 KB · Weergaven: 21
  • D158C3C6-34DA-423D-8A0F-943F41E41764.jpeg
    D158C3C6-34DA-423D-8A0F-943F41E41764.jpeg
    487,8 KB · Weergaven: 22
Tja, egoïsme doe je weinig tegen.

Laten we het gezellig houden, einde discussie wat mij betreft.
is toch geen egoisme als ik ergens van geniet? moeten we allemaal een fiets rijden dan? ik hou er van toch dan mag dat.
of ga jij stoppen met drinken als ik er last van heb
 
Zo hij zit eronder, incl db killer. Nu nog een powercommander en de testbank op voor de juiste verhouding benzine toevoer en we kunnen gassen

is een powercommander nodig? of rijd de Scooter ook goed met alleen het vervangen van de uitlaat, als je geen extra vermogen wilt?
 
is een powercommander nodig? of rijd de Scooter ook goed met alleen het vervangen van de uitlaat, als je geen extra vermogen wilt?
Nee is niet nodig, de motor rijd prima zo met deze setup! Er zit namelijk al het eea in om hem meer vermogen te geven.
Maar zet je zo’n uitlaat eronder wil je ook het maximale eruit halen.
En met zo’n power commander kunnen ze de benzine / zuurstof perfect regelen zodat er toch ongeveer 10% meer vermogen uit te halen is over het geheel.
Ander kan ik net zo goed een Akra eronder zetten ❌)
 
Hoezo, omdat ik net als vele anderen het jammer vindt dat het motor rijden op steeds meer mooie kleine wegen verboden wordt als gevolg van deze nutteloze herriemakers? Daar hoef je echt geen 100 jaar oud voor te zijn.
als een harley voorbij rijd maakt het zeker niet uit. maar een motor Scooter wel.
mijn xmax 2021 klinkt als een grasmaaier maar durf geen uitlaat eronder te zetten door de gigantishe DB onzin wat 450 euro is wat een onzin zeg
 
als een harley voorbij rijd maakt het zeker niet uit. maar een motor Scooter wel.
mijn xmax 2021 klinkt als een grasmaaier maar durf geen uitlaat eronder te zetten door de gigantishe DB onzin wat 450 euro is wat een onzin zeg
Je kan zoeken wat je wil, maar een XMax blijft het geluid van een grasmaaier geven. Helaas gaat dat geluid niet beter worden voor jou
 
Het zal er vanaf hangen waar je gaat rijden, vermoed dat er verschillen zijn.
denhaag rotterdam amsterdam moet je niet komen dan. en nog een tip ze gaan hevig controleren op scheveningen dit jaar. want ja het is oooh zo gevaarlijk om 2 db te hard te rijden
 
even nog wat kolen .... of de knuppel....
Uitlaat mag je aanpassen echter de E keur is met dB-killer en eventuele optionele cat in Nederland worden de catelysators er altijd los (optineel) bij verkocht voor +€200.- koop je die niet bij en/of zit je die er niet in voldoet het al niet meer aan de E keur en dan mag die niet op de openbare weg gebruikt worden met of zonder de cat krjjg je minder gezeur momenteel maar de dB-killer zijn ze stukken strenger op
 
Geen idee wat maximaal mag. Maar volgens de leverancier is deze uitlaat Europees goedgekeurd.
Zeggen alle leveranciers, zolang ze het verkocht krijgen....

Zoals een Amerikaanse komediant eens zei:

"Whoever coined the phrase: 'buyer beware' was probably bleeding from the *$$hole"
 
Dat is niet jammer
Ik moet je gelijk geven. Aangezien ik eigenwijs ben, had ik de db killers er toch even uitgehaald. Zonder maakt mijn Tmax te veel lawaai. Nooit gedacht dat ik liever met db killers zou willen rijden. Jammer genoeg ziet de Akrapoviç er een stuk mooier uit zonder, maar het geluid is echt veel de hard..
 
Terug
Bovenaan Onderaan