tmax 560

Heb je de automarkt wel es gezien? Auto van jou keus is wel even wachten, al zijn de wachttijden aan het teruglopen.. Als je de machine bested krijg je het ws wel voor de adviesprijs, dus zonder de excessen....
Dat klopt helemaal moet gwn binnenkort de knoop doorhakken
 
Mijn tmax techmax 2023 is besteld.
Dark petrol , Leovince met zwarte uitlaatpijpen, sport pack Yamaha en nog wat Gilles stuff.
Uitlaat met zwarte uitlaatpijpen zie je hier onder. De uitlaat is iets korter dan de akrapovic.
15305FB_1.jpg
 
Even een vraag over de TechMax uitvoering: is de zadelverwarming ook voor de passagier of alleen voor de berijder?
 
Mijn brommer is eindelijk klaar. Enkel nog een achterspatbord van Ermax .

image002.jpg
 

Bijlagen

  • image003.jpg
    image003.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 4
  • image004.jpg
    image004.jpg
    54,8 KB · Weergaven: 3
  • image007.jpg
    image007.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 3
  • image006.jpg
    image006.jpg
    67 KB · Weergaven: 2
  • image005.jpg
    image005.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 3
  • image008.jpg
    image008.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 2
  • tempImagethcks9.png
    tempImagethcks9.png
    137,1 KB · Weergaven: 3
Mijn tmax 560 techmax , 2023 met 120 km staat al te koop.
geen goeie zithouding voor mij en jammer genoeg niet kunnen proberen.
 
Hey mede maxxers, leuk om een form over de motor te vinden! Ik ben onlangs eigenaar geworden van een tweede hands 2022 T-max Techmax. Deze had al een Malossi variateur ingebouwd, en dat merk je. Voor mij een aanrader, in tegenstelling tot de Leo uitlaat zo te zien (alhoewel die het alleen al voor de looks waard is). Daarnaast heb ik Apple Carplay opgebouwd wat ook een echte aanrader is. Geen geemmer moet die Garmin en totale controle over je muziek en andere apps.
Tot op heden bevalt de motor uitstekend, ik rij 50/50 stad en snelweg. Het apparaat is snel genoeg en comfortabel zat. Het helpt wel dat ik er handschermen op heb gezet gezien de verwarming toch wel iets te wensen overlaat. Wel is het media gedeelte erg uitgebreid en makkelijk te bedienen. Ik heb het momenteel aangesloten telefoon -> yamaha -> cardo en uiteraard ook nog telefoon -> carplay (output via telefoon gezet). Dit zorgt ervoor dat ik totale controle heb via het Yamaha display (volume, volgende, vorige, start, pauze, playlist, etc), maar ook met de Carplay en/of de Cardo kan bedienen. Keuze zat dus! Maar het probleem is alleen dat het geluid wat de motor doorzet zo extreem slecht is dat het bijna niet meer leuk is. Ik heb de equalizer van Yamaha op hogere bas gezet maar het blijft duidelijk aan de schelle kant ongeacht dat ik high end Sony oordopjes gebruik. Als ik het geluid rechtstreeks naar de Cardo gooi klinkt het fantastisch, maar dan heb ik weer geen bediening via het scherm van Yamaha.
Iemand ervaring mee?
 
Hey mede maxxers, leuk om een form over de motor te vinden! Ik ben onlangs eigenaar geworden van een tweede hands 2022 T-max Techmax. Deze had al een Malossi variateur ingebouwd, en dat merk je. Voor mij een aanrader, in tegenstelling tot de Leo uitlaat zo te zien (alhoewel die het alleen al voor de looks waard is). Daarnaast heb ik Apple Carplay opgebouwd wat ook een echte aanrader is. Geen geemmer moet die Garmin en totale controle over je muziek en andere apps.
Tot op heden bevalt de motor uitstekend, ik rij 50/50 stad en snelweg. Het apparaat is snel genoeg en comfortabel zat. Het helpt wel dat ik er handschermen op heb gezet gezien de verwarming toch wel iets te wensen overlaat. Wel is het media gedeelte erg uitgebreid en makkelijk te bedienen. Ik heb het momenteel aangesloten telefoon -> yamaha -> cardo en uiteraard ook nog telefoon -> carplay (output via telefoon gezet). Dit zorgt ervoor dat ik totale controle heb via het Yamaha display (volume, volgende, vorige, start, pauze, playlist, etc), maar ook met de Carplay en/of de Cardo kan bedienen. Keuze zat dus! Maar het probleem is alleen dat het geluid wat de motor doorzet zo extreem slecht is dat het bijna niet meer leuk is. Ik heb de equalizer van Yamaha op hogere bas gezet maar het blijft duidelijk aan de schelle kant ongeacht dat ik high end Sony oordopjes gebruik. Als ik het geluid rechtstreeks naar de Cardo gooi klinkt het fantastisch, maar dan heb ik weer geen bediening via het scherm van Yamaha.
Iemand ervaring mee?
Super leuk je berichtje. Hoe heb je Apple car play ingeregeld op de Yamaha. Zou dat graag ook willen is beter dan Garmin😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan