tmax 560

Leuk verslag, maar kan het dan nog sneller in de bochten of is het gewoon het gevoel??
Ik had een plaatsje voor nu zaterdag willen reserveren om een testrit van Yamaha zelf in BE maar alles volzet 🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️
Ze hebben blijkbaar veel succes ondanks de prijzen die de pan uit swingen.
Allesinds veel plezier ermee 😉
Ik denk dat het een mix is van gevoel en het echte rijden. Dus denk dat het uiteindelijk meer iets persoonlijk is of kan zijn.
Hier had ik ook geluk dat ik 'm kon krijgen, heb hem niet via het originele pad gedaan zoals ik eerder wilde of probeerde, aangezien mijn huis dealer mij onder aan de lijst plaatste voor de techmax (4 maandjes wachten dan?!).... Dus heb ik het elders kunnen krijgen want ze zijn feitelijk redelijk snel verkocht. De Dark Petrol Tech max is het moeilijkst te krijgen, de power grey scheen mee te vallen.... Van de 'normale' tmaxxen is geel het populairst. En ja mbt de prijzen, die rijzen aan alle kanten de pan uit niet alleen bij Yammie...
 
Hoe is het met de lever tijden van het nieuwe model?
Denk redelijk goed leverbaar, althans mijn ervaring, de schaarste word een beetje gehyped, maar is lang niet zo erg als bij Honda... Wat wel een dingetje is is de kleurstellingen, bijvoorbeeld geel is bijzonder populair, en voot de tech max is de dark petrol kleur het lastigst te krijgen denk ik... Ik ben voor power grey gegaan, maar stiekum vind ik de dark petrol ietsie mooier.... Maar het rijdt er niet minder om ;-)
 
Ik ga binnenkort eens kijken bij de Dealer wat er verkrijgbaar is. Is er in jouw ervaring verschil met het vorig model als het gaat om windbescherming?
 
Ben zelf erg benieuwd naar de ervaringen met de garmin navigatie op de nieuwe T-max. Heeft iemand dit en hoe bevalt het?
 
Sinds 2 weken heb ik het nieuwe model T-max , dit is mijn derde T max en ver uit de fijnste , wat rijd dat toch goed zeg.
Hier gaan we weer een poosje van genieten.
 

Bijlagen

  • 20221022_102548.jpg
    20221022_102548.jpg
    141,5 KB · Weergaven: 43
  • 20221018_104435.jpg
    20221018_104435.jpg
    375,8 KB · Weergaven: 43
  • 20221018_104423.jpg
    20221018_104423.jpg
    169,2 KB · Weergaven: 39
  • 20221018_104358.jpg
    20221018_104358.jpg
    262,4 KB · Weergaven: 37
  • 20221018_104341.jpg
    20221018_104341.jpg
    242,7 KB · Weergaven: 38
  • 20221018_104328.jpg
    20221018_104328.jpg
    206,9 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Sinds 2 weken heb ik het nieuwe model T-max , dit is mijn derde T max en ver uit de fijnste , wat rijd dat toch goed zeg.
Hier gaan we weer een poosje van genieten.
De beste kleur
Helaas geen cruise control hand zadel verwarming en windscherm die elektrische is. Anders makkelijke keus
 
Sinds 2 weken heb ik het nieuwe model T-max , dit is mijn derde T max en ver uit de fijnste , wat rijd dat toch goed zeg.
Hier gaan we weer een poosje van genieten.
Heb je ook met het vorig model gereden (2020-2021) , om te weten hoe groot het verschil zou zijn, ik heb nog niet de kans gekregen om er een proefrit op te doen ? Vandaar ;)
 
@Dandev geen verschil van dag en nacht tov vorig model (motorisch hetzelfde), echter de specs zijn anders, de zit (iets meer voorover, sportiever) en zadel ervaar ik als beter.
 
Jongens hebben jullie ook de Xadv gereden en waarom voor de tmax gegaan ik zit erg te twijfelen
 
2021 is het mooiste model vind ik
Jongens hebben jullie ook de Xadv gereden en waarom voor de tmax gegaan ik zit erg te twijfelen
Ik rij Tmax techmax 2021, omdat hij elektrisch scherm heeft en cruise control, verwarmde handvatten en zadel is voor mij niet nodig omdat ik heel weinig in de winter ga rijden maar het is leuk.
De Tour modus rij ik altijd mee in de stad , omdat hij dan minder nerveus is en makkelijker stapvoets rijd.
En natuurlijk lekker sturen en het kan ook snel als het moet 😁😁.
Maar het is allemaal zo persoonlijk, gaan testen met alles waar je interesse in hebt zou ik zeggen en dan kom je er wel uit.😉
 
Ik rij Tmax techmax 2021, omdat hij elektrisch scherm heeft en cruise control, verwarmde handvatten en zadel is voor mij niet nodig omdat ik heel weinig in de winter ga rijden maar het is leuk.
De Tour modus rij ik altijd mee in de stad , omdat hij dan minder nerveus is en makkelijker stapvoets rijd.
En natuurlijk lekker sturen en het kan ook snel als het moet 😁😁.
Maar het is allemaal zo persoonlijk, gaan testen met alles waar je interesse in hebt zou ik zeggen en dan kom je er wel uit.😉
Ik heb al 3 tmax en getest en dat is natuurlijk geweldig letterlijk geen fouten mee alleen ietsjes te langzaam standaard.
Xadv is ook mooi alleen nooit een 2021 variant kunnen rijden helaas
 
Tja...te langzaam...er bestaan van alle setjes voor hem sneller te maken.
Voor mij is standaard genoeg
Wat ik nog ff wil mee geven, indien je een andere uitlaat zou willen plaatsen, in de ardennen BE wordt daar geregeld op gecontroleerd dat de DB's niet te hoog zijn.
Xadv heb ik vorig jaar kunnen testen voor ik mijn 2de Tmax bestelde maar niet echt mijn ding alhoewel hij mooie looks heeft maar miste toch wel een paar dingen dan op de Tmax
Wat wel een pluspunt is dat hij wat minder toeren maakt. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan