Tnx to Sigma!

Youk

MF'er
6 mei 2003
113
0
Sint-Amands (België)
@Sigma: ik moet je gewoon ff bedanken voor de fantastische tip :} die je enkele weken geleden hier hebt gepost. Voor als je het nog niet moest doorhebben waarover het gaat: Gore tex motorjassen voor 15€ gezien

Na een wedenschap(je) verloren te hebben van wie nu mijn vriendin is ( :9 so who cares about the lose :P ) moesten we gewoon gaan shoppen. Bij mijn verlies zou ze namelijk van mij zo'n jas krijgen. Je moet weten dat ik haar reeds meerdere malen probeerde te overhalen om eens een keertje mee te :] . Dus wij gaan kijken, er hingen toen nog 3 exemplaren en YES de juiste maat zat er tussen.

Afgelopen weekend maar ff een helmpje gaan lenen (nieuwe is besteld, hopelijk hebben we die deze week). En zaterdag was het dan zo ver. Voor mij ook ff wennen, want de eerste maal met duo achterop. Maar al bij al viel het wel mee.

De eerste paar kilometertjes voelde ik wel de gespannen sfeer achterop (dus maar rustig aan :] ) en regelmatig een specht in mijn nek (tok weer die helmen tegen elkaar :P ). Uiteindelijk begon het toch te beteren. Ze was op voorhand verschrikkelijk zenuwachtig tot zelfs angstig toe. Nu zit er nog wel een beetje schrik in, maar eigenlijk zit ze ook alweer te wachten op het volgende ritje. En aangezien we volgende vrijdag beiden een dagje vrij hebben, vermoed ik dat de datum al vast staat om te :]

Dus nogmaals TNX Sigma :} , dankzij die gouden tip van jou heb ik haar uiteindelijk toch kunnen overhalen om die eerste stap te zetten.

Nu maar hopen dat ze even diehard wordt als ik. In september trek ik met een groep naar de Vogezen en ik hoop er stiekem op dat ze mee gaat.
 
Ff voor de duidelijkheid: de verliezer (ik dus ;( ) betaalde de jas. Maar ik denk niet dat jullie een pic van mij willen zien staan hier O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan