Toch een MLC?

Ik ben 22 en doe mij maar een dikke matzwarte harley... (kun je nagaan wat ik doe als ik mijn mid life crisis krijg)

hhmmmmm, even denken.... hhmm een Dodge Charger denk ik, waar je dan met je dikke buik (net zoials ik) toch net niet soepel door de raampjes kan!!
 
Laatst bewerkt:
Egt nie!

Ik (als ervaringsdeskundige :+ ) zeg:
-vrouw inruilen voor jongere vriendin en DIE vervolgens weer aan de kant zetten (dit is voor gevorderden he? ;) 8-) )
-haren milimeteren want je doet immers ineens overdreven veel aan sport (mega-strak lijf met mega-strakke kop --> hoort mm haar bij!)
-chopper is meer voor gepensioneerden. MLC-ers gaan juist voor de Ducati 1198, KTM RC8 en/of MV Agusta F4......
Met een te flitsend racepakkie erbij... :X :X :X :X :X
(ook weer ervaringsdeskundig :X )


...ehmm... dat zeg ik:"GAMMA"!
 
Grappig dat de reacties volledig over mijn grapje gaan betreffende een MLC maar niet over de inhoud aangaande de Intruder. Maar misschien is een Chopper tpoic een betere plaats daarvoor. Verder is mijn titel dan ook niet handig gekozen natuurlijk...

:]
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat de reacties volledig over mijn grapje gaan betreffende een MLC maar niet over de inhoud aangaande de Intruder. Maar misschien is een Chopper tpoic een betere plaats daarvoor.

:]


Dat weet je hier toch Sergio. Jij roept MLC en gezien de gemiddelde leeftijd van een motorrijder, voelen veel mensen zich daarmee aangesproken.......

intruder topic lijkt me een goed idee.............

Maar ik denk dat sowieso goed zou zijn als je een keer een dag zou gaan chopperen voor je de keuze maakt om te kijken of de houding nu wel of niet geschikt voor je is. Het is toch vaak een andere manier van motorrijden.

Succes met het maken van je keuze. :)
 
100% slachtoffer....
MLC going on.

Vind je kleine 2persoons sportwagentjes ook al best wel leuk? :+
Nope, rij een Honda CRF450X en een MB sprinter bestelbus. Stuntmotor CBR900rr ga ik zaterdag ophalen. Vorig jaar na 10 jaar samen gescheiden van een dame die nu 30 is en mijn huidige vriendin is 26. Ik ben zelf leeftijdsloos *D
 
Ben je veertig? dan wordt het toch tijd voor motorrijden voor gevorderden; nl. zijspanrjden. Na 10-20.000 km wil je nooit meer iets anders. Geloof me!

:W :W
 
Je moet naar mijn idee op de motor rijden die je leuk vind. MLC of niet. :')

Waarom zou je veel panne hebben met een chopper/cruiser :? en wat die pijn in je lijf betreft, Je moet gewoon een motor zoeken met een relaxte zithouding en niet zo'n chopper met een extreme zithouding omdat dat "stoer" staat.

Gewoon uitproberen welke zithouding jou het beste bevalt :Y Dat is vaak het voordeel van zo'n motor, je kan bijna alles veranderen :)

Ander zadel, ander stuur, risers, forward controls of mid controls, etc.

Zo kun je een zithouding creëren die helemaal bij jou past. Rij met de mijne ook gewoon de hele dag als het kan :Y en ik heb een zwakke bovenrug.

Heb gisteren een proefritje gemaakt op de Triumph speedmaster omdat die zithouding voor mij precies pas was. Leek wel op maat gemaakt *D maar hij haalt het toch niet bij de HD waar ik nu op rijd dus daar blijf ik lekker op rijden :]
 
Zo'n midlife crisis is een samenloop van omstandigheden. Opeens word je wakker naast je 21 jarige vriendin, ga je beneden een bak koffie inschenken en zie je n auto van 200k op je oprit staan, blijkt de koffie op te zijn; loop je de garage in om een nieuw pak te pakken.. Zie je 2 motoren staan met strakke leren pakjes. En nu niet gaan lopen ontkennen dat ik nu jouw wake-up heb beschreven hè ;)
 
het is nog erger: MLC is in november de nieuwe ziektekostenpolissen vergelijken en daarbij je ineens realiseren dat je aan het kijken bent welke polis het meest aan het betere persoonlijke verbouwwerk vergoedt in plaats van de vergoeding van de ortho van de kinderen :X _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan