Toch een zijspan op de motorbeurs?

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.120
472
En ja hoor, maar dat niet alleen. Zoals in de meeste motorbladen al wel is aangekondigd is dit jaar Voxan ook weer aanwezig op de motorbeurs!! Huh!? Maar die zijn toch failliet?? Jazeker, maar dat wil niet zeggen dat er inmiddels een fanatieke Voxan kliek is te vinden in Nederland. Die hebben ook wel een klein topic .....MF Voxan rijders! .... hier op MF, maar zijn vooral te vinden op www.voxanforum.com/forum

Dat is ook waar ik kennis maakte met Vox88000. Hij belde mij in augustus 2010 naar aanleiding van mijn advertentie waar in ik een zijspan aanbood. Omdat wij inmiddels hobbymatig wel wat ervaring hadden opgedaan in het aanbouwen van zijspannen (zie: VFR als trekker ) werd er snel besloten, en hebben wij in de loop van 2011 een prachtig span aan zijn Voxan gebouwd. Mijn anthousiasme werd zo groot dat ik zelf ook een Voxan aanschafte en gezellig bij het Voxan kliekje ben gevoegd. Ik kende het merk al jaren, maar had me er nooit zo in verdiept.

Zelf rij ik al jaren dikke sportieve twins en was al een tijdje uitgekeken op al het moois dat er te koop is. Toen de Voxan in beeld kwam werd dat toch de vreemde eend in de bijt waar ik dan weer van hou.

Dit jaar dus toch een zijspan op de beurs in de stand van de anthousiaste Voxanrijders!
Jullie zijn van harte welkom om eens wat bijzonders te zien in hal 9 stand 030

full


Excuses alvast voor al mijn enthousiasme hier _O- maar het komt vooral uit een goed bedoeld motorhart ;)

@ Mod's, wij zijn geen bedrijf, slechts een stel hobby bouwers in de profi sfeer.
 
Denk dat ik dat Voxspan wel ffe gaan bekijken een daggie of 5 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan