Toch geen container als schuur!

updatetje fotos staan door elkaar, hopelijk is het wel beetje overzichtelijk.
zijbinnen1.jpg

dit is de lange zijwand, ik had die zwaluwplaten ekster platen weet de juiste naam niet gekregen van me buurman, scheelt weer hout, dit is toch nooit de regenkant en timmert lekker

schutting.jpg

Nieuw stuk schutting geplaats, mijn buurman wil graag dat het dicht is, geen probleem vind het wel een redelijk nette oplossing zo, en was in de aanbieding 15€, is wel waaibomen hout maar het zal wel een aantal jaar blijven staan zeker.

poorthangt.jpg

poort.jpg

De achterkant in de tuin is dicht, had alleen me schuurdeur verkeerd uit gemeten hij is te kort, aargh, ik ga hem nu niet meer aanpassen maar het gat wel wat kleiner.


nieuweachterkant.jpg

Hier was ik op 75% en dit was het startpunt van morgen.

dak.jpg

Dakplaatjes

achterkant.jpg

Zo was het tussendoor nog maar dat was maar raar en lelijk dus er maar weer afgehaald.

achterbinnen.jpg

Binnenzijde tuinkant startpunt vanmorgen.

En nu ben ik het weer beu voor vandaag, papa was ziek dus geen beton gestort,
heb een lokaal sloopbedrijf in bouwmateriaal gemaild voor een rolluik, dat lijkt me wel de ideale garagedeur, gezien een normale niet past.
Tot zo ver de update, morgen weer vol met verjaardagen en zo gaan we weer een week verder.
 
schuurtje ziet er leuk uit erivh,bijna af?ga je gaat hem ok nog isoleren?

k ben ok nog bezig met mn schuurtje , k moet hem nog isoleren en dan kan de motor uit de winter stalling (H)
 
er mag inderdaad volgens mij, nooit op de erfscheiding met een buur een raam.

edit: dit is een reactie op een post van pagina 4. ik had niet gezien dat er meerdere pagina's volgden.
 
Laatst bewerkt:
nee het ligt even stil,
had een zware week op het werk en er ff de pee, dan ben ik iemand die dan beter alles laat liggen want op zo'n dag komt er toch niks van terecht.
 
Heb je voor het dak onduline golfplaten gebruikt?

Deze zakken vrij snel door, het is verstandig deze
extra te ondersteunen met een rij balken.
 
op de liggers van garage muur naar mij zijkant liggen om de 50cm dwarsliggers, simpele panlatten maar lijkt mij voldoende
 
erik..jammer dat je op het dak gaat bezuinigen...

net als wat maximus zegt..gaat snel hangen/doorzakken..zeker als het warm word..(ervaring mee)
 
Heb je voor het dak onduline golfplaten gebruikt?

Deze zakken vrij snel door, het is verstandig deze
extra te ondersteunen met een rij balken.
Kan ik bevestigen.
Op het hondenhok (2 op 4) hadden we ook deze golfplaten gelegd en ergens tussen het tweede en derde jaar waren ze aan vervanging toe,
ze scheuren gewoon door als ze aan het doorzakken zijn
 
Dak is toch al een kleine mislukking, mijn plan was om er triplex platen(of zoiets) op te leggen en dan met dak leer, maar er werd mij via diverse kanten op gewezen dat dit onnodige kosten waren, uit eindelijke dus deze golfplaten gelegd, maar het is eigenlijk totaal niet naar me zin.
Moet ik wel toegeven heb er nu weinig zin om ze er nog af te halen, is toch bijna 150€ wat er op ligt.

Dus voor nu laat ik het zo, mits ik dit weekend niet moet werken ga ik beton storten.
 
Gewoon een paar extra panlatten eronder schuiven zodat ze wat beter ondersteunt worden...
 
ik had in eerste instantie ook alleen panlatten ,zag er op een gegeven moment niet meer uit .
ik stopte er ook steeds latten tussen om het maar recht te houden maar het is een verloren zaak.
heb van de zaak underlayment platen gekregen en die erop gegooid en geen spijt van gekregen
(kijk eens op mp +_ 27€ pp)

probeer de golfplaten los te krijgen ,dan kan je ze weer gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Gewoon laten zitten, als je ze los gaat trekken trek je ze helemaal stuk, gewoon platen op maat zagen die tussen de balken in tegen je dakplaten aanbrengen van onderaf en die stukken plaat weer vast zetten met panlatten, meest simpele oplossing nu...
 
Gewoon laten zitten, als je ze los gaat trekken trek je ze helemaal stuk, gewoon platen op maat zagen die tussen de balken in tegen je dakplaten aanbrengen van onderaf en die stukken plaat weer vast zetten met panlatten, meest simpele oplossing nu...

das een goeie maar wel een pens werk waar je U tegen zegt ;)

lostrekken klinkt zo ruw, lijkt me allemaal geschroefd dus dan prima te demonteren.

ts: ben zelf vooraf gewaarschuwd voor die platen mbt doorzakken en zie dat ook veel sinds ik er op ben gaan letten. je had achteraf beter gewoon plastic kunnen nemen denk ik maar enfin. zou het wel demonteren en iets eronder om te voorkomen dat het door gaat zakken. als we een hete zomer krijgen en de zon schijnt er weken op dan kon het wel eens vervelend uitpakken met de huidige ondersteuning -O-
 
golfplaten zitten vast met van die speciale soort van spijkers,
dus die gaan niet meer los, op een normale manier.
ik denk dat ik ze er toch maar af haal en dan met usb plaat en dakleer ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan