Toch geen container als schuur!

reeds nieuwe camera aangeschaft, maar weinig vooruit gang geboekt, veel gewerkt laatste tijd en de weinige vrije tijd die er is aan leukere dingen besteed, met me gezin.
moet nog paar dingen doen,
vanachter een deur maken, maar weet nog niet wat, vanbinnen met dunne underlayment de wanden aftimmeren,
elektro aanleggen er is al een kabel naar binnen gelegd, en dan nog steeds vloer storten.
 
panlaten weg, underlayment geplaatst.
nieuwerdak.jpg


het ligt nu allemaal wat netter,
nieuwdak2.jpg


folie eronder
nieuwdak.jpg


met 1 of andere vieze bitumen lijm reepje dakleer gelegd tegen het inregenen, enkel aan de stenen muur hecht het niet zo goed, denk dat ik daar met alu stripje tegen bevestig.
dakrand.jpg


zaterdag maar eens verder gaan, laatste tijd geen zin gehad of zin om tijd te maken.
 
met 1 of andere vieze bitumen lijm reepje dakleer gelegd tegen het inregenen, enkel aan de stenen muur hecht het niet zo goed, denk dat ik daar met alu stripje tegen bevestig.
[afbeelding]

Je had die strook bitumen ook gewoon tot onder de daktrim kunnen steken, was je in 1x klaar geweest.
 
gpxtuin2.jpg

gpxtuin.jpg


de gpx uit de garage gehaald in terneuzen stond er al een maand of 5 in, 1 druk op de knop en hij was gestart, de schuur is nog steeds niks op geschoten, nog steeds geen goeie passende deur en nog steeds geen beton gestort.
 
Afbeelding005-1.jpg

Afbeelding004-1.jpg


nog steeds weinig vooruitgang, morgen weer wel dan kan eindelijk een begin gemaakt worden aan me vloer hehe
 
enkel voor het voorwiel van me vrouw haar diversion, de middenbok staat op een stevig stuk ex aanrechtblad.
 
Lekker veel ruimte. En de fietsen staan droog. Succes met de vloer en afbouwen! Dat het niet snel gaat is niet zo belangrijk, zolang er maar progressie is.. Wordt wel een mooi en handig motorfietsschuurtje vind ik.
 
Je bent wel lekker snel he :+

Is het niet makkelijker een bergje zand te bestellen en van internet wat gratis stoeptegels te plukken en dat erin te leggen?
 
Als je gratis tegels nodig hebt. volgensmij liggen er hier nog een paar. wel klinkertjes maar 2 pallets ofzo.

, als je geintereseerd bent stuur maar een PM. kan ik het nog even navragen.
 
Afbeelding005-1.jpg

Afbeelding004-1.jpg


nog steeds weinig vooruitgang, morgen weer wel dan kan eindelijk een begin gemaakt worden aan me vloer hehe

hey..deze was ik ff uit het oog verloren :+

wat mij opvalt is dat er veel kieren tussen de planken zitten ?? (of lijkt het zo) ?
dacht dat je rabbat hout ging gebruiken ?

zou ook zand bestellen en tegels erin leggen,dan kunnen de motoren (snel) beter staan

had je ook al aan isolatie gedacht ??
 
het is iets wat zoals sommige zeggen maar het zijn nieuwe tegels geworden, grote 50 op 50 op 5 cm dik zwaar genoeg voor een motortje of 2.
er zitten wel wat kieren in de kopse kant maar er zit plastic voor, had wat haast en was vergeten ze op elkaar te schroeven met 2 a 3 cm overlap, misschien dat ik dat binnekort nog eens doe.

2 simpele fotos, heb het wat gehad voor vandaag, en straks weer een verjaardag.

Afbeelding025-1.jpg

Afbeelding026-1.jpg
 
Lekker zware tegels om te leggen.. Maar ze liggen er in. Mooie oplossing; ziet er meteen heel anders uit. Prima vloertje zo!
 
hoe eigewijs dat die is ..luisterd hij af en toe wel eens :}

de gaten die er nog zitten (wat tegels betrefd) kan je passlijpen met een haakse slijper..
en mocht je het niet zo willen ,kan je ook altijd nog specie in die gaten gooien :+ alleen word het minder mooi ..
 
moest het lijken dat er gaten in de tegels zitten dan is dat op een ietsiepietsie klein kiertje na gezichtbedrog, we hebben aan weer kanten over een lengte van 6 meter aller hoeken en maten staan slijpen, een absolute klere herrie maar goed het ligt lekker strak.
 
moest het lijken dat er gaten in de tegels zitten dan is dat op een ietsiepietsie klein kiertje na gezichtbedrog, we hebben aan weer kanten over een lengte van 6 meter aller hoeken en maten staan slijpen, een absolute klere herrie maar goed het ligt lekker strak.

nee geen gaten..

bedoelde langs de houten muur,maar je gaf al aan, dat alles al geslepen is.. :}

waar ga je nu aan beginnen ???
 
zo staat het nu alle 3 op een eigen slot, en dan met ze 3en aan elkaar.

Afbeelding025-2.jpg


ik blijf nu alle bouwbedrijven etc in de buurt af bellen, ik wil echt graag een roldeur of rolluik die ik aan de buitenzijde kan monteren ik wil geen binnenruimte kwijt zijn met een normale garagedeur.
 
Nadeel van een rolluik aan de buitenkant is de inbraak gevoeligheid, wil je er een kijk bij kozijn boeren of beveiligings bedrijven die winkels beveiligen, wie weet ligt ergens een 2de handsje!!!
 
waarom geen 2 openslaande deuren ? net zo makkelijk..

ter beveileging kan je ook een dikke balk (ijzer) aan de binnen kant bevestingen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan