toch is het niet onaardig

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Vandaag rode bandjes onder de Cat gegooid


full
 
8-)

Cool!

Misschien niet echt mooi, maar wel de eerste die ik zie in NL die het echt heeft! Zou écht mooi zijn bij een roode cat.
 
Gaaf! Volgens mij ben je de eerste MF'er met gekleurde banden! Ik ben benieuwd naar de prestaties. En natuurlijk wat het heeft mogen kosten :)
 
prijzen kan je vinden bij
www.madracing.nl

De eerste indruk (plusminus 40 kilometer) is dat het met de grip wel goed zit,ging van bt 020's over naar deze en met de bt's moest ik hem echt de bocht in werken maar nu hoef ik maar te kijken en hij rolt zo de bocht in.Tis net alsof ie op rails loopt nu.
Had in eerste instantie zoiets van mwah ik moet het nog maar zien,maar vooralsnog lijkt het mee te vallen.Ik houd jullie op de hoogte van slijtage en prestaties !!!
 
8-)

Cool!

Misschien niet echt mooi, maar wel de eerste die ik zie in NL die het echt heeft! Zou écht mooi zijn bij een roode cat.
Mijn cat was eerst rood maar als het niet hetzelfde rood als de banden is dan is het geen gezicht,blauw daarentegen stond met de rode cat weer perfekt,maarja ik had de cat zwart gespoten en dus stond blauw weer niet,ik wou eerst geel maar die was nog niet op voorraad (waren besteld)dus toen de rooie maar genomen.
 
Wacht maar tot ze roze worde, want dat worden ze (een maat van me had er ook 1: word na een tijdje roze met zwarte vlekken (smeer))
 
Laatst bewerkt:
Mijn cat was eerst rood maar als het niet hetzelfde rood als de banden is dan is het geen gezicht,blauw daarentegen stond met de rode cat weer perfekt,maarja ik had de cat zwart gespoten en dus stond blauw weer niet,ik wou eerst geel maar die was nog niet op voorraad (waren besteld)dus toen de rooie maar genomen.

Heb je ze hier gekocht Bikevouwer: http://www.motowebshop.com

full
 
heel apart maar ik kan het niet mooi vinden..

Doet me denken een die bmx crossfietsjes van vroeger. Die hadden vlgsm ook vaak van die rode bandjes
 
Hou je d'r wel rekening mee dat het coverbanden zijn????

Lijkt me niet lekker, als onder het rijden je loopvlak om je oren vliegt.....
 
Klopt die prijs van 360 € voor een setje op de site van madracing? Lijkt me best duur voor een setje banden-met-en-kleurtje van een (voor mij) onbekend merk :?
Het kunnen best goede banden zijn, daar niet van, maar ik zou er niet het experiment aan wagen :)
 
Sorry jongen, maar ik vind het geen gezicht. Mischien wordt het er wat mooier op als je er ook nog een rode antenne van 2 meter hoog op zet met zo'n rubber geplukte kip aan het uiteinde..... :+

Ieder z'n smaakie !! :]
 
verschrikkelijk lelijk })
Ik vind dat als je een band koopt je in eerste intantie moet gaan voor de kwaliteit. Is voor een band wel erg belangrijk hoor.

Ik denk dat als het nieuwe eraf is en de loopvlakken zwart zijn en de zijkanten vet van de kettingsmeer, de spijt wel zal komen.


Ed :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan