Toch kan ik dit heeeel erg mooi vinden

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Dit vind ik toch best een mooie fiets. Als je eens de tijd neemt om even naar de afwerking te kijken kan je zo'n bike best waarderen.

Klik HIERom te zien wat ik bedoel.
 
Dit geeft in ieder geval een eerste indruk. Op de site meer foto's.

00JUG274387696A.jpeg

00JUG274387696B.jpeg

00JUG274387696D.jpeg
 
Dit vind ik toch best een mooie fiets. Als je eens de tijd neemt om even naar de afwerking te kijken kan je zo'n bike best waarderen.

Klik HIERom te zien wat ik bedoel.

Om te zien vind ik het wel aardig. Ik moet er niet aan denken om er op te moeten rijden. Laat staan poetsen :+
 
Nee dank u. daar wil ik niet op rijden. Ennuh poets jij 'm ?! ;) Daar heb je een fulltime baan voor nodig man om dat ding te poetsen.....
 
Ik weet niet, maar ik moet opeens heel erg aan een hangbuikzwijn denken.

Wel een voordeel; nooit meer zweetplekken onder je arm...
 
Ik vinnem niet mooi, van die sjoppers met lager stuur en geen achterspatbord zien er wel 8-) uit (vind ik dan).
Maar dit vind ik niet om aan te zien......nu heb ik ook niet zo'n mooie motor maar van het geld dat voor dat ding dat hier boven staat betaald is zal ook wel (minimaal) in de prijsklasse: nieuwe supersport vallen denk ik.
 
apehangers.... te gruwelijk voor woorden....

wel eens erg om moeten lachen
tijdens een kicxtoer bij een inhaalactie in een bocht kwam ik wat close bij een naderende kudden apehangers...
Alles had ik natuurlijk onder controle, maar die koffiezetter-rijders schrokken er waarschijnlijk wel van.
Degene die achter mij reed had niet in de gaten dat ze met die achterlijke sturen reden en dacht dat ze van de schrik hun armen omhoog staken en hulp riepen.... }) }) }) }) })
 
Tja dat hoge stuur...
Wat kan ik daar nou van zeggen...

Is duidelijk voor het strakke bochtenwerk ja... :)

Btw.. Saint, volg Scarface zijn advies maar op.
Niet vergeten héél véél zeep te gebruiken he... ;)
 
Vindt het wel leuk voor 5 minuten om naar te kijken. Afwerking is idd mooi.

Na die 5 minutenbegin ik me af te vragen, nee toch maar niet :)
 
"Mooi" in de zin van schoon... Absoluut
"Mooi" in de zin van " :9~ "... Absoluut niet

Gelukkig vind niet iedereen "Mooi", "Mooi", anders reed iedereen op een ZZR :+

[edit]
Volgens mij moet je niet te zwaar zijn, anders rijd je continue met je carter aan de boulevard. Hij is wel erg laag...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan