Toch KTM

wimmes

MF'er
19 mei 2006
34
0
Appingedam
Na lang en veel zoeken heb ik dan toch de SM gevonden.
Ben een antal keren voor niets vanuit het Noorden naar Brabant, Limburg etc gereden, maar afgelopen vrijdag is het toch gelukt. Vandaag voor het eerst gereden en ben erg tevreden over de prestaties.

Play time.

})

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/373539/a94658babbbad67f746fede429772165 (ktm12.jpg)​
 
Na lang en veel zoeken heb ik dan toch de SM gevonden.
Ben een antal keren voor niets vanuit het Noorden naar Brabant, Limburg etc gereden, maar afgelopen vrijdag is het toch gelukt. Vandaag voor het eerst gereden en ben erg tevreden over de prestaties.

Play time.

})
Sexy, daar ga je veel lol mee beleven! :]
 
Zeker een gave machine... Volgde deze ook op marktplaats... weer eentje die ik van mijn lijstje kan afstrepen B| Moet ik volgende keer toch maar sneller zijn :P
 
mooie fiets hoor,wat zei de verkoper? "zoekt en gij zult vinden" toen je naar het adres vroeg??? _O-
 
nou hoop dat je er veel geluk mee hebt en dat we veel km zullen rijden en glijden hoe vond je het zondag was toch wel mooi he 4 ktm,s

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/374579/a6e9f533094c7170fab4966e0eba5fb8 (P1012315-klein.jpg)​
 
nou hoop dat je er veel geluk mee hebt en dat we veel km zullen rijden en glijden hoe vond je het zondag was toch wel mooi he 4 ktm,s
Je denkt zeker dat die hd space en bandbreedte niks kost?
Zinloos elke keer dat plaatje te posten, en dan vooral op deze manier.
Volgende keer dat linkje bewaren naar je foto en dan tussen [ img][ /img] tags zetten. (zonder spatie in de tags)
1.) Kunnen wij hem meteen zien
2.) Hoef je hem niet constant te uploaden

 
maandag 2 aprillia's gezien waaronder de mijne :+
heftg als de updates beschikbaar zijn
nu ook al maarrrrrrrrrrr dan noooooooog heftiger
hoeist loop je op je banaanscore te geilbakken ofzo,stuur iets zinnigs of zwijg -O-

TOCH KTM!!,GEEN APRILLIA!!
 
Hoi Brain,
afgelopen zondag was echt wel gaaf 4 x KTM een mooi gezicht.
Buren hebben inmiddels laten weten dat er genoeg lawaai in zit.

Binnenkort maar weer es rijden. komend weekend sta ik op een camping en komt er van rijden niets terecht, maar laat wel ff weten als jullie weer gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan