Toch LED r.a.w. gemonteerd

Je mening:

  • Mooi

    Stemmen: 17 51,5%
  • Niet mooi

    Stemmen: 16 48,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33

Marty2081

MF'er
1 nov 2003
30
0
Na het stellen van allerlei vragen over LED r.a.w. heb ik ze toch gekocht en gemonteerd. Dit is het resultaat:

full


De weerstanden die ik gebruikt heb (10 Ohm, 25 Watt) worden wel gloeiheet. Morgen woon-werk, ik ben benieuwd of ze blijven werken ;)

Edit: En dat deden ze dus; geen probleem...

Gr.
Martijn
 
Laatst bewerkt:
ik vindt het wel leuk staan :)

alleen jammer van diegenen die niet mooi hebben gekozen en nix zegge :X
 
We hebben het hier over de witte knippers ?

Ik vind het niet mooi. Vind dat er gewoon oranjeblinkers op horen.

PS ook een strafpunt voor het gemis aan een MF-sticker. (which reminds me to order my own :P )

edit:

Maar het gaat er uit eindelijk toch om wat jij van je fiets vind ?
 
knipperen ze ook wit?

want dat zou ik wel minder eigelijk

maar zo als het er nu uitziet vindt ik het best wel leuk staan eigelijk
 
Ik vind ze wel mooi, misschien moet je ff een fotootje laten zien van de lantaarnpalen die erop zaten, voor de mensen die niet mooi hebben gestemd.
 
oh...je hebt het over die witte driehoekjes...wat een vooruitgang :}

Nou niet de hele tijd naar gaan zitten kijken onderweg hè!
 
Als die weerstanden erg warm worden,
moet je toch nog even naar de electrozaak.

Weerstanden halen die een hoger vermogen
aankunnen.
Deze ben je zo kwijt.
 
Dat die weerstanden warm worden, dat is helemaal normaal. Die moeten bij zo'n 14V 16,8 Watt in warmte omzetten. Zwaardere weerstanden moeten dat ook doen, dus die vervangen door zwaardere helpt niet. Heb je al eens een lampje van 12V/21W (is hetzelfde lampje dat normaal in de pinkers zit) vastgehouden terwijl dat brandt??
Dat hou je ook niet lang vol :)
 
Maar het gaat er uit eindelijk toch om wat jij van je fiets vind ?

Dat klopt, maar de mening van een ander horen kan nooit kwaad.

Een MF sticker zou er inderdaad nog op moeten :9
 
Op verzoek nog even de oude "lantaarnpalen" :r

full


shit vergeten het kenteken te "wissen" |(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb juist dezelfde LED's aangekocht, maar krijg deze niet aan de praat (blijven gewoon branden). Ik denk dat ik dezelfde weerstanden moet aanschaffen. Plaats je die dan gewoon paralel op de pinker :? . Dank U bij vorbaat.
 
We hebben het hier over de witte knippers ?

Ik vind het niet mooi. Vind dat er gewoon oranjeblinkers op horen.

PS ook een strafpunt voor het gemis aan een MF-sticker. (which reminds me to order my own :P )

edit:

Maar het gaat er uit eindelijk toch om wat jij van je fiets vind ?

idem. Dan vind ik 2 van die ronde rode LED lichten die een dual Rem/knipperlicht functie hebben mooier... maar in dit geval vind ik de originele gelen mooier.
 
elke led heeft problemen met de weerstand, de weerstanden moeten ertussen,simpel gezegd, ene oogje erbij op de -, andere oogje erbij op de +(parralel dus), het warm worden is geen probleem, je knippers branden toch niet continu
 
ook ik heb een aantal vragen gesteld en gelezen over led raws. Uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de normale raws in een leuke vormgeving. Ik vind de led raw met helder glas (of plastic ;) ) namelijk niet zo mooi.
led raws zijn m.i. wel veel beter zichtbaar; die dingen geven echt veel licht 8-)

Al met al blijft het natuurlijk een kwestie van smaak....
 
Terug
Bovenaan Onderaan