Toch maar een R6???

duc851

MF'er
26 aug 2001
115
0
Nederland, planet Earth
Tja, wie twijfelt niet op gezette tijden? :? Ik wel dus..... Wil in 2002 weer opstappen op een 600cc fiets. Vandaag bij riemersma in Geldrop geweest (etalageruitje kijken 8-) ) Staat een hele mooie Yam R6. heb zelf goede ervaringen met Yamaha. Concreet. wie vertelt mij wat meer over deze R6?? Prijzen enzo. Volgens het labeltje is ie van 2000. Wat mag dat nog kosten? en wat zijn de zwakke plekken?

:} :} DANK :} :}
 
Kwil je best wat vertellen... om te beginnen dat je je motor NIET bij Riemersma moet halen... Kies een _ECHTE_ dealer of koop hem/haar particulier.

Verder tja, der zitten hier wel wat R6 rijders dus...
 
een R6 van 2000 zal toch minimaal 19.000 kosten helaas, erg duur die dingen... :(

Jammer, want ik wil zelf hierna ook een R6 hebben.
 
Helemaal mee eens Helldesker, Riemersma is een K*tzaak :r (let op de hoofdletter K). Als je deze stelling onderbouwd wil zien met feiten, heb ik nog wel een paar anecdotes voor je.

Koop er een bij een goede dealer of particulier, maar ga in ieder geval met een grote boog om Geldrop heen }) .
 
Helemaal mee eens Helldesker, Riemersma is een K*tzaak :r (let op de hoofdletter K). Als je deze stelling onderbouwd wil zien met feiten, heb ik nog wel een paar anecdotes voor je.

Koop er een bij een goede dealer of particulier, maar ga in ieder geval met een grote boog om Geldrop heen }) .

Gaarne wat goed onderbouwde stellingen :)
Altijd leuk om te horen wat je moet vermijden.
 
Tip: probeer ook eens eve in Duitsland te kijken... daar vind je vast wel een goede R6.
Tevens weet je dat je een goed ding koopt omdat als er schade aan de fiets is geweest dit op het kenteken moet staan... eve speuren op het net...

Succes :]


[edit door pooh] NO CAPS PLS!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan