toch maar even voorstellen

sjer

Rookie
8 sep 2004
14
0
born
Allowaa mensen op het forum.
Ik heb veel gelezen op het forum, en genoten van de informatie die ik vond. :}

even voorstellen:
ik ben sjer, 24 jaar, uit limburg en heb bijna 4 jaar op een jawa 350 (638) uit 1991 gereden. Deze motor had mijn vader van een vriend gekregen. Toen ik het A rijbewijs haalde stond deze thuis terwijl men vader er niet op reedt dus kon ik meteen beginnen. :]

Ik had geen ander vervoermiddel dus heb aardig wat kilometers gemaakt (voor een jawa) :+ Al het onderhoud heb ik zelf gedaan, dit was niet moeilijk, niet veel en niet duur. ;)

Nu: klaar met de school en eindelijk werk, ... tijd voor een nieuwe motor. :9
Na lang denken en twijfelen had ik voor een BMW K75 of K100 gekozen. (Het is voor dagelijks gebruik waarbij woonwerk.) Na weer eens lezen op dit forum heb ik voor de K75 gekozen, i.v.m. stuureigenschappen, trillingen en minderlomp. Deze heb ik dan ook eergisteren gekocht. *D

tot nu toe bevalt hij me super goed! De kuip is ook fijn voor op de snelweg.

Verder zal ik nog wel wat vragen hebben over het onderhoud enzo, want het het is toch een echte motor. 8-)

hier nog een foto van men "nieuwe" en "oude"

misc
 
niet gelukt met de foto, nog eens proberen

full


fout ondekt, geen preview bekijken |(
 
en nog 1 van men nieuwe aanwinst
full


voor jullie niets speciaals, maar voor mij :9~
 
ooja, ik ben nog opzoek naar een kopie van de handleiding van de K75 en een garage boekje, hij is van 1989. zou ik van iemand een kopie mogen maken? ik woon bij sittard in de buurt.
 
full


ooja, ik ben nog opzoek naar een kopie van de handleiding van de K75 en een garage boekje, hij is van 1989. zou ik van iemand een kopie mogen maken? ik woon bij sittard in de buurt.

Tip: Start ff een topic onder "Gezocht&Gevonden", daar heb je meer kans om die handleiding te vinden denk ik! Succes in ieder geval!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan