Toch niet iemand van hier ??

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Hoorde vorige week bij Route 67 van verschillende mensen dat ze het gezien hadden

Dat een berijder op een R1 de controle over zijn R1 verloor waarna de motor gelanceerd werd en de berijder eraf geslingerd
De motor was door de lancering in een boom terecht gekomen waar hij bleef handen (val was op viaduct/brug)

Er is later een trauma helicopter ingezet om de berijder hulp te bieden
 
mwoa, zoveel mensen van hier komen niet bij de Route67.. en ik heb geen R1 :(

Oh ja, ff over de tekst boven je icoontje.. Het moet denk ik zijn "life is short etc" ;)
 
Hoorde vorige week bij Route 67 van verschillende mensen dat ze het gezien hadden

Dat een berijder op een R1 de controle over zijn R1 verloor waarna de motor gelanceerd werd en de berijder eraf geslingerd
De motor was door de lancering in een boom terecht gekomen waar hij bleef handen (val was op viaduct/brug)

Er is later een trauma helicopter ingezet om de berijder hulp te bieden

Auw! Ik weet van niets..

RI in de boom...lullig als het is, maar ik hoop wel dat d'r een piccie van is gemaakt })
 
aiii...zonde van die boom...
het milleu heeft al zo te lijden van ons... })
 
mwoa, zoveel mensen van hier komen niet bij de Route67.. en ik heb geen R1 :(

Oh ja, ff over de tekst boven je icoontje.. Het moet denk ik zijn "life is short etc" ;)

nop live moet wel live zijn

de tekst erachter is alleen iets fout mee gegaan

moest worden Live in Ahoy :} :} :} :} :}
 
hm hoorde wel van een bus die in een ravijn nar beneden was geflikkerd (25meter) en op een stel bomen terrecht was gekomen....

Ach beter 1 R1 in de boom dan 10 in het water?! ;)
 
hm hoorde wel van een bus die in een ravijn nar beneden was geflikkerd (25meter) en op een stel bomen terrecht was gekomen....

Ach beter 1 R1 in de boom dan 10 in het water?! ;)

je bedoelt zeker "beter 1 onder de pols, dan 10 in het water"
8-)
 
Hoorde vorige week bij Route 67 van verschillende mensen dat ze het gezien hadden

Dat een berijder op een R1 de controle over zijn R1 verloor waarna de motor gelanceerd werd en de berijder eraf geslingerd
De motor was door de lancering in een boom terecht gekomen waar hij bleef handen (val was op viaduct/brug)

Er is later een trauma helicopter ingezet om de berijder hulp te bieden
Dat was dus mijn vriend...
 
Ik denk wel dat hij dat was: R1 klopt, in de buurt van Gescher, helicopter klopt ook en de rest is zoals dat vaker gaat; niet helemaal waar. Er was geen viaduct, hij is door een houtwal (bomen en struiken) gegaan, de motor lag 70 meter verderop en hij 30. 'T gaat overigens al weer beter met hem, de artsen zijn stomverbaasd zelfs hoe snel hij opknapt, we zullen wel zien ik ga er sraks naartoe.
 
Ik denk wel dat hij dat was: R1 klopt, in de buurt van Gescher, helicopter klopt ook en de rest is zoals dat vaker gaat; niet helemaal waar. Er was geen viaduct, hij is door een houtwal (bomen en struiken) gegaan, de motor lag 70 meter verderop en hij 30. 'T gaat overigens al weer beter met hem, de artsen zijn stomverbaasd zelfs hoe snel hij opknapt, we zullen wel zien ik ga er sraks naartoe.

Had je daar niet vorige week al iets over gepost?

Sterkte iig!
 
Laatst bewerkt:
is goed ... ben makkelijk te herkennen

heb een blauwe Honda CB600F "Hornet"

zowel op de voor al de achterkant is deze sticker te bewonderen

misc.php
 
Gelukkig dat hij goed hersteldende is!

Een sportgenoot van mij is laatst nog met 90 onderuit gegaan en kan zijn linker of rechterarm nu niet meer naar achteren bewegen.

Heeft hij ook eigenlijk niet nodig want het stuur zit voor hem ;)

Ja, het motorseizoen is weer begonnen en de meeste moeten er weer inkomen.

Yammie gaat zijn R1 poetsen....bruine R1's zijn nooit uitgegeven :P
 
Gelukkig dat hij goed hersteldende is!

Een sportgenoot van mij is laatst nog met 90 onderuit gegaan en kan zijn linker of rechterarm nu niet meer naar achteren bewegen.

Heeft hij ook eigenlijk niet nodig want het stuur zit voor hem ;)

Ja, het motorseizoen is weer begonnen en de meeste moeten er weer inkomen.

Yammie gaat zijn R1 poetsen....bruine R1's zijn nooit uitgegeven :P

Oh nee???

muddy-r1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan