Toch nog een keer, uitlaat..

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Binnenkort wil ik een andere uitlaat. Laser niet, want dan moet ik zagen in mijn systeem.

Bos kan, die leverd tot aan de ringen van mijn huidige systeem, zodat ik niet hoeft te zagen. Is het geluid zonder Db-killer nog leuk? Of is er geen r**t aan en klinkt het het zelfde als orgineel?

Ik wil namelijk een uitlaat, die mooi redelijk hard klinkt, maar niet a-sociaal. Wat is dan het beste? TNX, Martin.
 
Ik heb zelf een Bos op m\'n Fazer en vind deze ontzettend lekker klinken, maar da\'s een kwestie van smaak. Een Bos \"huilt\" namelijk zo lekker als je het gas open schroeft :9~ . En zonder DB-killer klinkt het eigenlijk nog leuker!
 
ik heb een dubbele laser...klinkt er leuk tussen 7 en 10duizend toeren...vooral in de wijker-schiphol tunnel...
 
ik heb er maar 20 woorde voor.... :P
Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi! Yoshi!
2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros! 2Bros!
 
Bos bevalt goed (zonder dB killer) maar fuck wat een herrie bij volledig doortrekken....soms denk ik wel \'ns :? kan ik dit wel maken...
 
Ik heb een BSM, nu zonder db killer maar als ik nachtdienst of ochtenddienst heb schroef ik hem er wel in, vooral bij het starten is het net iets te veel voor 5 uur \'s ochtends
 
Ik heb ook een BSM Vampire. Ga geloof ik toch eens op zoek naar een db-eater :) . Heb wel nog een standaard pijp maar dat is ook weer zoiets. BSM blijft er gewoon onder liggen alleen als er weer eens ergens iets aan de hand is waarvan je van te voren weet dat ze controleren dan wil ik wel een db-eater ervoor hebben.
 
Goed als ik het zo bekijk lijkt Bos voor mij nog steeds de beste optie. Laser moet ik zagen, BSM lijkt me net te hard, en andere weet ik nog niet...
 
Die zit bij de uitlaat als je deze koopt... Tenminste wel bij mijn 2 Lasers...
Helaas zit ie niet bij mijn net nieuwe Star Twin demper (erg nice: Oval Carbon.... :9~ ). Maar eens langs rijden dan en daar heel hard schrikken van de prijs....

Bij m\'n brommer maakte ik zo\'n ding zelf, misschien doe ik dat dan nog maar een keer.
 
Je drukt dat ding gewoon in je pijp en draait hem vast met een schroefje. Bij de bos is het een heel simpel buisje met een knik en een schroefje, niks meer niks minder.

Das maar goed ook dat het niet meer is, anders zat je demper verstopt }) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan