Toch nog kansen voor de 2-takt

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
Het ziet ernaar uit dat de 2 takt toch nog een kans maakt op een overwinning in de MOTOGP klasse.

Zowel Rossi als Ukawa zijn nl. in het ziekenhuis opgenomen nadat ze onderuit waren gegaan.
Rossi heeft zijn duim gebroken en een hersenschudding
Ukawa heeft een gebroken heup.

Het is dus onzeker of het Repsol team zondag van start zal gaan.


Damn....wordt het waarschijnlijk eindelijk spannend zondag, zend eurosport niet uit vanwege de Tour de France |( |( |(
 
is dat zo.
Heb nog geen gids gelezen, las ik net ergens op internet. Vond ik wel geloofwaardig, aangezien eurosport DE motorsportzender is, behalve als er tennis, voetbal, wielrennen, atletiek, boksen, wintersport, bridgen. enz.enz. op is.

Maar als het wel wordt uitgezonden, 3x hoera :)
 
Als Ukawa en Rossi niet mee doen dan wordt het wel lekker spannend :)
Rossi heeft niks te verliezen.
Alleen lullig voor Ukawa.
Nu zullen de Yamaha's hun eerste overwinning wel pakken.
 
Wat sneu zeg voor Honda en hun rijders ;) ,we krijgen dit weekend een niet Honda die als 1ste over de streep gaat........Kom op John.......Hopkins *D
 
Wat sneu zeg voor Honda en hun rijders ;) ,we krijgen dit weekend een niet Honda die als 1ste over de streep gaat........Kom op John.......Hopkins *D


Het ergste is dat er in Almere geen eurosport meer is.
En live timing op motograndprix.com is ook al niet meer gratis.
Dus geen GP en geen Superbike's voor mij.
Offff is er iemand in Almere met een schotel waar ik kan komen kijken.
Ik krijg nu al afkickverschijnselen. ;(
 
:) Allemaal goed nieuws!!!!!!!!!!

Alleen Ukawa breekt dan gelijk weer iets drastisch en Rossi klinkt alsof hij gewoon mee rijdt... Let wel: ik wens niemand een ernstige crash toe, maar toch.
 
Zeg.. Is Biaggi niet die gozer die toen hij voor het eerst meereed in de 500 hij tweede werd achter Michael-ik-win-alles-Doohan.
Biaggi kan heus wel races winnen, ik heb het hem meer zien doen dan Checa (of vergeten we zijn jaren in de 250 gewoon maar ff?)
 
Zeg.. Is Biaggi niet die gozer die toen hij voor het eerst meereed in de 500 hij tweede werd achter Michael-ik-win-alles-Doohan.
Biaggi kan heus wel races winnen, ik heb het hem meer zien doen dan Checa (of vergeten we zijn jaren in de 250 gewoon maar ff?)
Toen ging hij goed op Honda,maar op die Yamaha's lukt het hem gewoonweg niet '( .Als ik Biaggi zou zijn zou ik voor volgend jaar een nieuw team zoeken.....Ducati *D .
 
Moto Gp Donnington Barros is er heel snel zou toch knap zijn als hij er de winst pakt Enne hij vormt een prachtige combinatie met de 2002 NSR
2T moeten blijven in GP racing
Eurosport zendt alle klassen live uit op zondag zie hun website eurosport.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan