Toch weer een motor gekocht.,...weer een Blade

Japiejo5

MF veteraan
Omdat ik de laatste maanden toch wel erg weinig reed heb ik mijn R1 weggedaan,..met pijn in mijn hart toch wel!

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus heb ik toch weer een motor gekocht,..dit x een wat goedkopere omdat ik het dan niet zo heel erg vind dat ie wat meer stil staat.

Gisteren opgehaald,...Honda Fireblade uit 1995,...foto's zijn wat donker,..en er zit ook nog wel wat werk aan de motor,...maar daar heb ik deze winter mooi de tijd voor.

CBR900RR6.jpg

CBR900RR5.jpg

CBR900RR4.jpg



Er zitten reeds een hoop extra's op;

Gepoedercoate velgen.
Andere knippers voor.
Geintregeerde Knippers Achter
Taartschep is reeds verwijderd.
Black Windscreen
High mounted Laser demper (lekkere sound })
Stalen remleiding voor.

Ik zoek nog.

Een carbon kroonplaat beschemer.
Een andere Tankpad.
En evt. een kuipdeeltje voor rechtsonder.
 
Laatst bewerkt:
nijs.... en rijd ie ook een beedje ?

Hij rijdt als een trein,..je merkt het verschil wel hoor tussen deze en mijn oude R1,..maar toch,...ligt goed op de weg en trekt als een speer.

Volgens mij heeft de vorige eigenaar een tailriser setje geinstalleerd.
Ik denk dit omdat wanneer de motor op de Jiffry staat,..hij nogal schuin staat.
Daarbij is de wegligging erug goed,...
 
kijk dat is nou spirit van een motorrijder, tis net als roken je kan toch niet zonder.
veel plezier ermee.

xeneos :W
 
vette bike, mooie kleuren ook!.

Maar die uitlaat.......moet die zo stijl omhoog? zo loopt ie niet echt in de stroomlijn mee en dat vindt ik persoonlijk jammer.
 
volgens mij heb ik nog ergens een nagelnieuwe hugger liggen voor zo'n ding....
is pas een keer kwijtgemaakt door UPS... uiteindelijk weer teug.. alleen al jaren geen blade meer....
laat maar wat weten als je interese hebt
 
Ten Kate heeft wel kroonplaat beschermers trouwens...
Ze zijn alleen weer aan de prijs aan bij hun... B|
 
robs accesoires verkoopt ze.. ze liggen in een krat met 'alles voor 5 euro' weet niet of die op jouw bike past, maar je kan ze ff mailen.. misschien een idee ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan