Toch weer in de breedte?

Uralrijder !!!

Die hard MF'er
6 nov 2002
542
0
Dieren
... en dan sta je alweer twee avonden dromerig in de schuur te kijken hoe de XS1100 er met en span er aan zou uitzien. Zo stonden ze ook in Almere. Maar niet voor € 1250. Verdorie. En een Russenbak is toch net weer te passee voor zo'n moderne Yammeraar....
 
... dat zal het wel worden. Bij Almerenaar vanden Born waar ik de XS heb gekocht is dat het makkelijkst. Hij maakt ze zelf en ze zijn kwa stijl erg passend. Vanuit het Wervershoofse komt binnenkort het prototype van een soort afgeleide evolutiekloon van een EML anderhalfperspoons bak... Maar dan vind ik in al zijn perfectie weer te duur voor een fiets waar ik € 1250 voor betaald heb. n Velorexbakjes zijn niet duur, maar veuls te licht voor zo'n tractor. Het zal wel weer een avondje e Bay worden. Misschien zelf wat boetseren met polyester. Op een Ural onderstel of zo... Man, wat een problemen! Je geniet je suf!
 
Wacht maar tot je Ural klaar is, dan gaat die XS er meteen weer uit. Ik wil wel een optie nemen voor als mijn BMW ook uit elkaar moet :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan