Tocht in kop Fryslân/Groningen wie wil?

Met de grote tocht gaat het wel wat rustiger hoor, dus mensen laat je niet afschrikken, en ga lekker mee.

En nogmaals, ik rij deze route (gedeeltes) geregeld, dus ik ken de bochten vrij goed. In onbekendere gebieden ben ik niet zo'n held hoor ;)
Maar we gaan dan toch ook wel weer een stukkie blazen?? Vond ik megagaaf!!! Ging nu al lekker, gaat volgende keer nog beter denk ik..

'k Heb trouwens met een voorpoot gereden die olie lekte op dat moment! Altijd fijn om te weten.. |(
 
Maar we gaan dan toch ook wel weer een stukkie blazen?? Vond ik megagaaf!!! Ging nu al lekker, gaat volgende keer nog beter denk ik..

'k Heb trouwens met een voorpoot gereden die olie lekte op dat moment! Altijd fijn om te weten.. |(

Al die mooie bochten en dan 80 blijven rijden :j

Bedoel dat we wel na de bochten rustig aan gaan doen om de verstandige ;) rijders aan te laten sluiten.
 
Zo ging het vorige week toch ook ? :?
Bochten soms even wat sneller en daarna weer alles weer bij elkaar laten komen.. perfekt dus :]
 
Yep, niet zo veel verschil dus, denk alleen dat 20 motoren weer te laten aansluiten wat meer tijd neemt dan 9.

Wordt vast weer leuk :)
 
Maar we gaan dan toch ook wel weer een stukkie blazen?? Vond ik megagaaf!!! Ging nu al lekker, gaat volgende keer nog beter denk ik..

'k Heb trouwens met een voorpoot gereden die olie lekte op dat moment! Altijd fijn om te weten.. |(

Gaat lekker met die Soes van jou.... *D
 
Niet om het één of ander, maar is d'r al een datum bekend voor de 'officiële' rit?

Dit evenementje staat ook nog niet in het topic 'activiteiten - even overzichtelijk'.
 
Ik het weekend van 27 & 28 april in het Noorden.

Meer mensen dan belangstelling?
Hmm, ik denk het wel! Is wel een heel eind gassen naar 't noorden vanuit Eindhoven, maar het lijkt me erg leuk om daar eens rond te rijden... al is het maar omdat ik de laatste keer dat ik in Friesland of Groningen ben geweest niet meer kan herinneren :)
 
Wordt de rit dan op zaterdag of op zondag gereden en kunnen de mensen die van (heel) ver komen dan ergens blijven slapen? Ik heb het topic weer even doorgespit, maar heb hier geen duidelijke antwoorden op kunnen vinden namelijk.
 
Wordt de rit dan op zaterdag of op zondag gereden en kunnen de mensen die van (heel) ver komen dan ergens blijven slapen? Ik heb het topic weer even doorgespit, maar heb hier geen duidelijke antwoorden op kunnen vinden namelijk.
Ik kan op zaterdag sowieso pas rond 12:30 van huis vertrekken, dus mocht ik meegaan dan is dit misschien te laat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan