Tocht in kop Fryslân/Groningen wie wil?

Zoals gezegd, zaterdag kan ik niet maar maandag wel, dan wil ik wel graag even :]

Wie gaat mee, waar gaan we rijden?
 
Hier nog een gegadigde (samen met vriend)..
Twee blades dus aanwezig :] :]

Heb niet een vaste route Rev..Is meestal gewoon een plaats kiezen en lekker rijden 8-)

Heb trouwens nog niets van Auke vernomen :+
 
Hier nog een gegadigde (samen met vriend)..
Twee blades dus aanwezig :] :]

Heb niet een vaste route Rev..Is meestal gewoon een plaats kiezen en lekker rijden 8-)
Klinkt goed. :9
Waar afspreken en hoelaat? :? Zeg het maar, ik ga wel mee. :]

Heb trouwens nog niets van Auke vernomen :+
Ja maar... ja maar... please... mag ik alsje.. wil graag rijden dan... PLEASSSSSE.... :P
 
Waar afspreken en hoelaat? :? Zeg het maar, ik ga wel mee. :]

[...]
Ja maar... ja maar... please... mag ik alsje.. wil graag rijden dan... PLEASSSSSE.... :P

Hahaha :+ Arme Auke.. Ach, Is vaak alleen in het begin zo hoor :) Went vanzelf :+

Ik rijd zelf vanuit Franeker.. Richting Leeuwarden/Drachten/Heerenveen ?. Wat komt het beste uit ?
Las dat er nog iemand mee wilde ? Skoezie ?
 
Laatst bewerkt:
Hahaha :+ Arme Auke.. Ach, Is vaak alleen in het begin zo hoor :) Went vanzelf :+

Ik rijd zelf vanuit Franeker.. Richting Leeuwarden/Drachten/Heerenveen ?. Wat komt het beste uit ?
Las dat er nog iemand mee wilde ? Skoezie ?

Sir yes sir... :)

Maakt mij niet uit waar vandaan. Knal er wel ff heen. Mits ik weer knipperlichten heb trouwens ;)
 
Morgenavond (laat) of vrijdag horen jullie meer van mij.

Ok Auke, als je nog tips nodig hebt of andere vragen wilt stellen > mail me dan even,he.. Ik bedoel..wat bij mij thuis werkt zou misschien bij jou ook kunnen werken :+ *D

En dan maandag..We kunnen een stukje route doen zoals Auke die in gedachte heeft voor over enkele weken. Anders gewoon een bepaald gebied ingaan.. Als we maar kunnen rijden, drinken en wat kunnen eten onderweg..> dan is het voor ons allang goed :)
 
Vanmiddag even met vriend gereden.. Het weer zit alweer aardig mee. Alleen op de snelweg is het nog een beetje duiken achter het kuipje maar verder was het wel lekker 8-) Nu alleen nog al die auto's van de weg :+

Maandag kan wat ons hier betreft wel.
Waar is en blijft de vraag nu nog.
Ik weet niet waar iedereen vandaan moet komen maar Drachten is toch aardig centraal ? :?

Andere suggesties van harte welkom...

Enne, zou Auke vanavond nog reageren ? :) :9

Kennen jullie trouwens de motorcamping in Onstwedde wel (The bleu star)? Ga ik zaterdag even heen, wat drinken, hapje eten en dan weer :] :]
 
Laatst bewerkt:
Komt wel goed heren. We zijn er maandag vast wel.

13.00 Mc Donnalds Drachten?????

Afslag Drachten west (De Haven)

3 stoplichten en 2 flitspalen in de middenberm. (max 50)

(O ja, ze gaat nog een erg pakkende reactie bedenken op al jullie opmerkingen. Ben erg benieuwd :) )
 
Uuuhhh.....en Ital dag in A'dam en toeren in Fryslan.......ik moet me opsplitsen denk ik....
 
13.00 Mc Donnalds Drachten?????

Dat klinkt goed. Mag ietsje vroeger maar is goed.
Dus jullie komen met z'n tweeén Auke ?
Nu maar even afwachten wie er allemaal komen.
Er komt er ook één die zichzelf opsplitst, las ik ? :+


[/quote]
(O ja, ze gaat nog een erg pakkende reactie bedenken op al jullie opmerkingen. Ben erg benieuwd :) )
[/quote]
Nou, die reaktie zie ik met vertrouwen tegemoet.
Ben blij dat jullie er samen zo goed over kunnen praten. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik ben er ook wel, 13:00 Mac in Drachten.

Weet niet of ik m'n GSX-R dan al heb, zou vandaag even geld overmaken, blijkt dat die &*#$#%#% klotebank dit weekend geen transacties uitvoert. :r

Stomme eikels, weet dus nog niet of ik morgen dan m'n Suzuki meekrijg. :(
 
Hoelang gaat die tocht duren ongeveer? Ik ga 's avonds nog uit eten bij de japanees ivm verjaardag van schoonpapa :)
 
Laatst bewerkt:
Och Rev, tja.. dan is het een ander verhaal.. Maar je bent er bij toch, ongeacht de motor ?

Uit eten.. Hmm.. kan wel maar heb tot plusmin uur of 7 ! Is ook wel een tijd om weer thuis te komen..Want koude en donkerte neemt dan ook toe ondanks dat de klok uurtje meewerkt vanaf morgen.
 
Och Rev, tja.. dan is het een ander verhaal.. Maar je bent er bij toch, ongeacht de motor ?

Uit eten.. Hmm.. kan wel maar heb tot plusmin uur of 7 ! Is ook wel een tijd om weer thuis te komen..Want koude en donkerte neemt dan ook toe ondanks dat de klok uurtje meewerkt vanaf morgen.

Heb ff kleine aanvulling gedaan op het uit eten verhaal. ;)
 
Ik ben dus op m'n FZR, omdat ik dit weekend geen geld kan overmaken haal ik m'n GSX-R niet morgen op maar pas volgende week zaterdag. :(

Nou ja, is ook geen straf, rijden op m'n FZR. :)
 
Aiaiai... Nog een week langer wachten '(
En jij Skoes ? Je knippers al binnen ?

Het eten zien we dan wel.. Belangrijkste is om even lekker samen te rijden :] Mooi weertje etc..

Is ook niet verkeerd om op tijd weer thuis te zijn natuurlijk.. Dag erna weer aan het werk.

Zou Auke nog iets posten :? ? Of zijn vriendin ? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan