Tochtje vanuit Rotterdam of Amsterdam op 15 oktober?

locuta

Die hard MF'er
11 jul 2007
316
0
Rotterdam
Hoi allen,

waarom kan ik nergens een toertocht vinden die op 15 oktober ergens vanuit de regio Amsterdam of Rotterdam vertrekt? Zou erg prettig zijn, want ik ben zelf erg slecht met routes over leuke wegen (heb ook geen TomTom of iets dergelijks waar ik routes in kan gooien) en zou wel graag een ritje willen maken die dag. :)

Mocht iemand iets weten, ergens, let me know!

Kirsten
 
Hoi allen,

waarom kan ik nergens een toertocht vinden die op 15 oktober ergens vanuit de regio Amsterdam of Rotterdam vertrekt? Zou erg prettig zijn, want ik ben zelf erg slecht met routes over leuke wegen (heb ook geen TomTom of iets dergelijks waar ik routes in kan gooien) en zou wel graag een ritje willen maken die dag. :)

Mocht iemand iets weten, ergens, let me know!

Kirsten

Wat let je om zelf wat te organiseren en evt iemand te vragen te helpen met een route ;)
 
Ik ben evt. wel in voor een ritje vanuit amsterdam, maar als ik naar buiten kijk wordt ik een beetje verdrietig.. :P
 
Het wordt prachtig weer komend weekend. Als je geen route hebt volg je vanuit Rotterdam (Kinderdijk) gewoon de rivier naar Nijmegen en weer terug, kun je heerlijk bochtjes rijden.
 
Ik denk dat ze het niet heel erg vinden als er nog meer mensen mee komen rijden. Ik denk eerder dat ze dat gezellig vinden. Dus als je mee wilt?
 
Ik denk dat ze het niet heel erg vinden als er nog meer mensen mee komen rijden. Ik denk eerder dat ze dat gezellig vinden. Dus als je mee wilt?
Lijkt me gezellig! Count me in.. Ik zie op teletekst inderdaad dat het schitterend weer wordt. Een beetje fris misschien, maar wel zonnig en droog. Ik denk alleen wel dat ik bij Lelystad afhaak, aangezien ik na afloop van de rit weer naar Dronten moet.

Dan zie ik je daar wel denk ik hè?
 
Beetje laat maar ik weet wel een leuk ritje vanuit Leiderdorp.

Binnendoor richting Hoorn en weer terug.... heerlijke bochten weinig drempels. Als het een keer weer een beetje mooi weer is... kou is niet erg kan op gekleed worden....
 
De georide gister was heel erg leuk! Beetje koud in het begin, maar dat ging al snel weg. Markermeer rondgereden zeg maar, superrit!
 
Er komen foto's op www.georide.nl maar ik weet niet wanneer. Ik zit dit weekend in de Balkan, dus helaas niet rijden. :((((
 
Terug
Bovenaan Onderaan