TODO lijst

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
- Bij posten nieuwe topic moet je weer een forum eerst selecteren, dit moet natuurlijk aangepast worden.
- Smilies in post-gedeelte moeten mooi uitgelijnd worden.
- Er zit een hele vervelende parse-fout in het post-gedeelte. Bij aanhalings-tekens komt er automatisch een \\ bij te staan. Dit moet door sysadmin aangepast worden, is een PHP-instelling.
- Eventueel, als er veel animo voor is: niet de naam van de topicstarter in de topiclist, maar de naam van diegene die het laatst gereageerd heeft.

Als er meer belangrijke functionele zaken zijn die erbij moeten komen te staan, zet die dan hier neer!
 
Krijg regelmatig -page not found- meldingen bij het submitten van een bericht of instelling.

Of valt dit ook onder de parse fout?
 
Niet de naam van de topicstarter in de topiclist, maar de naam van diegene die het laatst gereageerd heeft

Dat lijkt me wel wat
 
Eventueel, als er veel animo voor is: niet de naam van de topicstarter in de topiclist, maar de naam van diegene die het laatst gereageerd heeft.

Denk dat iedereen dat wel graag zou zien.. \'k Bedoel.. wtf maakt het uit wie het topic heeft gestart? Niks toch?!
 
Helemaal mee eens :)

Mijn voorkeur gaat dus ook uit naar de naam van degene die het laatst gepost heeft.
 
Laatst bewerkt:
stupid2.gif


Ik ga ook voor de naam van diegene met de laatste reaktie...
 
he duderuud, ik heb een paar probleempjes. ;( Bij het topic achterband bij de supersports staat de naam Mario in plaats van KaWa.En ik wil graag als KaWa ingelogd staan inplaats van Daniel Leenders.Kun je er wat aan doen ??
 
Nog een probleem gefixt!

Als je nu een \'nieuw topic\' opent, hoef je niet meer alsnog het forum te kiezen!
 
Nog een probleem gefixt!

Als je nu een \'nieuw topic\' opent, hoef je niet meer alsnog het forum te kiezen!
Groot probleem, kan geen nieuw topic posten in Vragen en opmerkingen. Krijg dan deze melding:

SQL error: Column count doesn\'t match value count at row 1
 
- De PHP tag werkt niet, maar staat wel in de FAQ
PHP:
Test

- De knop terug na het bekijken van de preview van je post werkt lang niet altijd goed. Soms is dan de inhoud van je bericht weg in het invulvak.

- Geen img tag dus het posten van een plaatje kan niet. :(

Als ik meer fouten/onvolkomenheden vind, dan post ik ze hier wel. Kan helaas nog niet een topic beginnen in Vragen en opmerkingen. :?

edit: nu werkt de PHP tag wel, net niet in de preview :? :?
 
2 puntjes:

Smileys moet je \"intypen\" (dahwisiknognie), geen punt, maar vroegere mogelijkheid was ook leuk.

Ik heb flink lopen posten, maar er is nog geen sortering op date_last_post desc. Geldt de sortering alleen voor nieuw ingevoerde onderwerpen? sortering zoals eerst vond ik beter.
 
Kan je dat niet standaard maken ruud? Anders ga je dit gedoe nog vaak mogen uitleggne vrees\'k.
 
Nog iets, als je iets wilt posten, en je bent niet ingelogd, dan moet je eerst inloggen maar na het inloggen ga je terug naar de index. Redelijk lastig, dan moet je weer eerst het topic opzoeken.

Kun je het dus zo maken dat je gelijk na het inloggen naar hetzelfde topic gaat als waar je zat?
 
En kan het veld Interesses in je profiel niet veranderd worden in Woonplaats?

Interesses lijkt me op een motorforum wel duidelijk voor iedereen :P en juist Woonplaats was wel leuk vond ik, kon je gelijk zien of er nog wat motorgekken in de buurt woonden, om eens mee te rijden (of niet Auke ;) ).

En misschien kun je Niels nog eens vragen of hij ook het aantal posts en de woonplaats weer onder je naam bij elke post kan vermelden, vond ik ook wel handig.
 
Nog iets, als je iets wilt posten, en je bent niet ingelogd, dan moet je eerst inloggen maar na het inloggen ga je terug naar de index. Redelijk lastig, dan moet je weer eerst het topic opzoeken.

Kun je het dus zo maken dat je gelijk na het inloggen naar hetzelfde topic gaat als waar je zat?

Je hebt HELEMAAL gelijk! Vond ik ook al!! Ligt al bij maker forum! :)
 
En kan het veld Interesses in je profiel niet veranderd worden in Woonplaats?

En misschien kun je Niels nog eens vragen of hij ook het aantal posts en de woonplaats weer onder je naam bij elke post kan vermelden, vond ik ook wel handig.

1e vraag is zo aan te passen, kijken of er meer mensen er zo over denken. 2e vraag zal ik bij hem leggen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
845
Terug
Bovenaan Onderaan