TODO lijst

Ik zie net dat als er een nieuw topic is gepost dat het mapje daarvoor ROOD is... Is het mogelijk om elk topic waar in gereageerd is en wat je nog niet gelezen hebt ook een rood mapje te geven :? Ongeveer net zoiets als de \"lampjes\" bij GoT...
 
Als ik naar bijv. topic algemeen ga omdat die blauw oplicht vanwege een nieuwe boodschap dan zie ik daar geen kleurverandering van het mapje dat is bijgewerkt. Alleen in dit topic doet hij dat wel maar dan licht ook een aantal mappen van gisteren op.

Trouwens je hebt dat verhaal in profiel aangepast van interesses naar woonplaats alleen als je iemands profiel opvraagt staat daar nog wel interesses :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net dat als er een nieuw topic is gepost dat het mapje daarvoor ROOD is... Is het mogelijk om elk topic waar in gereageerd is en wat je nog niet gelezen hebt ook een rood mapje te geven :? Ongeveer net zoiets als de \"lampjes\" bij GoT...
Dat is een bug, Niels weet er al van.
 
De \"bolletjes\" op de start-pagina zijn op een TFT scherm echt niet te onderscheiden. Een heftiger kleur verschil zou het wel oplossen denk ik...
 
De bug die ik graag het eerst opgelost zie (als Niels wat wil meewerken) is de rode mapjes bij topics waar is gepost sinds je laatste bezoek.
Ideaal, in 1 oogopslag zien welke topics veranderd zijn.
 
Klein foutje bij omschrijving van Forum Meldpunt:

Dit forum is speciaal bedoeld om misbruik van het forum door te geven. Bijvoorbeeld mensen die overmatig gebruik maken van HTML, mensen die veel spammen, of enig andere manier van asociaal gedrag.
Je hoeft niet geregistreerd te zijn om hier te kunnen
Laatste regel is niet helemaal compleet. :)
 
in het algemeen: de \"lampjes\" voor de onderdelen branden niet altijd als er opnieuw gepost is.

Dit wordt misschien wel opgelost als ipv de topicstarter, de reply-er genoemd wordt.
 
in het algemeen: de \"lampjes\" voor de onderdelen branden niet altijd als er opnieuw gepost is.

Dit wordt misschien wel opgelost als ipv de topicstarter, de reply-er genoemd wordt.
Ik denk dat deze bug ook samenhangt met het niet werken van de rode mapjes, maw. als de bug is opgelost, dat dan beide ineens wel goed werken.
 
De bug die ik graag het eerst opgelost zie (als Niels wat wil meewerken) is de rode mapjes bij topics waar is gepost sinds je laatste bezoek.
Ideaal, in 1 oogopslag zien welke topics veranderd zijn.

mja, en dan als je 1 mapje hebt bekeken is je bezoek aangepast en zijn alle mapjes weer gelezen.. ben je veel mee dan
 
mja, en dan als je 1 mapje hebt bekeken is je bezoek aangepast en zijn alle mapjes weer gelezen.. ben je veel mee dan
Nee, is niet waar. Op het oude forum werkte het ook perfect, de mapjes bleven gewoon rood.
Pas als je je browser afsloot, dan waren ze niet meer rood. Perfect was dat.
 
Heb net geprobeerd in Techniek een nieuw topic te starten maar werd getracteerd op de volgende melding:

SQL error: Column count doesn\'t match value count at row 1

;(
 
Nog iets:

Als ik in een onderwerp van meerdere pagina\'s onderaan een pagina wil selecteren zegt ie dat die pagina niet bestaat.
Doe ik via de listbox boven aan de pagina gaat het wel.

Wellicht een bekende bug, maar heb niet al deze pagina\'s doorgekeken.
 
Als ik een URL stuur met ?page=2 in de link, dus bij mij pagina 2 van een topic en een ander opent hem terwijl die meer posts in zijn prefs heeft ingesteld en dus geen pagina 2 heeft, dan werkt het nu niet, zou toch leuk zijn als dat wel goed ging. :)
 
Vertaling adhv een voorbeeld:
Stel ik wil iemand op een leuke post in een topic wijzen. Deze post is de 53 ste post en ik heb 25 posts per page. Zou dus op page 3 staan.

Nu heeft diegene die ik de link naar die post stuur zijn prefs op 75 posts per page heeft staan. Dan werkt de link dus niet meer....

Heb ik \'em zo ongeveer goed begrepen, rev?
 
Vertaling adhv een voorbeeld:
Stel ik wil iemand op een leuke post in een topic wijzen. Deze post is de 53 ste post en ik heb 25 posts per page. Zou dus op page 3 staan.

Nu heeft diegene die ik de link naar die post stuur zijn prefs op 75 posts per page heeft staan. Dan werkt de link dus niet meer....

Heb ik \'em zo ongeveer goed begrepen, rev?
Yeps, helemaal! ;)
 
Ja, ik snap...

Niks aan te doen denk ik! GoT heeft hetzelfde probleem! Moet je het laatste stukke van die url(&page=3bijv.) maar ff aanpassen...

Het is niet anders denk ik.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
845
Terug
Bovenaan Onderaan