toegangsprijzen tt en sbk assen

jelmer1977

Die hard MF'er
10 jun 2009
525
0
wijckel
de toegangsprijzen van de tt en de superbikes zijn voor 2010 vastgesteld op 40 resp 43 euro. BLIJFT DIT NOG LEUK OM ER NAAR TOE TE GAAN OF KIJKEN WE VOORTAAN MAAR OP DE BUIS?
 
DIE MENSEN MOETEN OOK WAT VERDIENEN AAN DIT SOORT DAGEN CTRL 1 1 1

IK GA HET HELE WEEKEND MET DE TENT EN KOOP ALLE KAARTEN VOORAF.
MEESTAL VINDT JE ERGENS WEL EEN KORTINGS BON IN EEN BOEKJE, KAN JE WEER EEN EXTRA BIERTJE KOPEN.


PS WEET IEMAND WAAROM MIJN UITROEP TEKEN NIET MEER WERKT!?!
 
Mooi thuis blijven en voor de buis de wedstrijden zien.

Heb je het complete overzicht en veel gemakkelijker en bovendien een stuk goedkoper. Met het geld dat je uitspaart kun je je tank een paar keer volgooien, en mooie ronde zelf rijden.

En sfeer... zet je dolby surround installatie maar aan.

Bovendien wordt je als toeschouwer uitgemolken met de prijzen:

Ze moeten terug naar de oude tijden en 10 gulden entree... paar eenvoudige stoetjes en gras ...niet allerlei mult-functionele ruimtes en skybox's die gevuld worden met VIP's die er gratis in mogen......Maarja, helaas betaal je daar aan mee....
 
Laatst bewerkt:
:Z


Oude mannenpraat.... Professor Barabas eens proberen... misschien kan je terug in de tijd :z



Het is zoals het is en helaas zal er nog steeds genoeg volk op af komen... en ik ook.

Betaal het toch wel want zo'n dag 1x per jaar is mij te gaaf *O*
 
tja als je het te duur vindt waarom heb ik je dan niet gezien tijdens de KNMV dagen :P

die waren gratis voor KNMV leden! en 't was er erg rustig.

maar ik vond 't erg leuk

JR
 
vind de prijzen ook steeds hoger worden terwijl de kosten niet met het zelfde percentage stijgt dus dat je word uitgemolken (waar tegen woordig niet) mag wel duidelijk zijn

mja het neemt niet weg dat het daar wel veel mooier is als thuis voor de buis de beleving is veel groter en de geur van benzine en rubber doe ook een hele hoop met je
vind het wel jammer dat het op deze manier moet mja zo lang iedereen komt kijken blijven ze toch wel stijgen zo gaat het toch met alles in die belasting land niks aan te doen en we doen er allemaal (nja lees heel veel) aan mee
 
de toegangsprijzen van de tt en de superbikes zijn voor 2010 vastgesteld op 40 resp 43 euro. BLIJFT DIT NOG LEUK OM ER NAAR TOE TE GAAN OF KIJKEN WE VOORTAAN MAAR OP DE BUIS?

Uitzuigers

Ik gooi het liever zelf in m,n tank, en kijk wel op tv!

:W
 
vind de prijzen ook steeds hoger worden terwijl de kosten niet met het zelfde percentage stijgt dus dat je word uitgemolken (waar tegen woordig niet) mag wel duidelijk zijn

mja het neemt niet weg dat het daar wel veel mooier is als thuis voor de buis de beleving is veel groter en de geur van benzine en rubber doe ook een hele hoop met je
vind het wel jammer dat het op deze manier moet mja zo lang iedereen komt kijken blijven ze toch wel stijgen zo gaat het toch met alles in die belasting land niks aan te doen en we doen er allemaal (nja lees heel veel) aan mee
Inflatie en de kosten nemen wel degelijk toe helaas.
Kijk maar naar je eigen energie rekening.

Dagje efteling is ook zoiets qua prijs geloof ik en dan ga ik toch liever naar de TT of SBK :Y
 
nou ik ga er gewoon heen, en betaal zelfs 65 euro!
 
Ik zit meestal een paar dagen van tevoren op de camping. De sfeer daar is natuurlijk helemaal top.

Voor de race zelf rijd ik 's ochtends naar huis. Voor de TV heb je toch beter overzicht en zit je er dichter op...
 
Al kost me het kaartje 100 euro ik ga toch wel. Dit geld voor zowel de GP als de SBK. Als ik thuis ben ga ik het op TV kijken.
 
Ja. Ik blijf gaan. Alle mensen die denken dat je uitgemolken wordt hebben geen benul van de kosten die een dergelijk evenement met zich meebrengt.
 
zonde dat de prijs weer omhoog gaat.. maar ach, k ga toch!! je bent een die hard motor liefhebber of je bent het niet natuurlijk!
 
Ja. Ik blijf gaan. Alle mensen die denken dat je uitgemolken wordt hebben geen benul van de kosten die een dergelijk evenement met zich meebrengt.
Daarom was het mid jaren 90 gewoon nog 35 gulden voor de Superbikes.
 
Het blijft wel leuk. Voor de buis naar voetbal kijken is ook anders als in een vol stadion zitten.
Het is maar hoe leuk je het vindt en wat je er voor over hebt.

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de SBK geweest en ik vond het een erg leuk uitje. Behalve al die geile race(s)(motoren) is het leuk om daar rond te lopen. Het circuit steeds van een andere hoek te bezichtigen en te genieten van de file die motoren veroorzaken op de terug weg. :Y

Boeit de rest naast de races je niet dan kijk je toch lekker voor de buis :P
 
Laatst bewerkt:
de sfeer tijdens de sbk op de camping en op het parcour is onbetaalbaar. paar euro meer of minder maakt niet uit tijdens dat weekend :)
 
Ach ja het is 1 x per jaar...

Willekeurig rockconcert kost tegenwoordig ook 60-70 euro.

Al ga ik wel twijfelen of ik er nog heen ga als de 250cc 2 takt verdwenen is, kwam eigenlijk daarvoor naar de TT...
 
Terug
Bovenaan Onderaan