Toekomstig rijder

Ducky20

Rookie
19 sep 2006
3
0
Belgie
hello,
Waarschijnlijk al een veelgestelde vraag maar: welke motor is een goeie startmotor voor mij. Wordt binnekort 21 en zou dus graag mijn motorrijbewijs gaan halen en beginne rondtoeren. Ik ben zot van nakedbikes en zou dus graag mezelf trotse eigenaar wille noemen van één. Buell vind ik absoluut de max, maar als beginner heb ik deze al van het lijstje geschrapt. Iemand suggesties voor mij? Heb nog niet echt een budget voor ogen.
 
full


Nee serieus, er zijn al honderden van dit soort topics ge-opend.

==> eerst even zoeken in de database dus.
 
:^

Maar toch ff antwoorden


Testrijden, kijk wat je mooi vind, en laat je niet door andere op andere ideeen brengen, als jij hem lekker vind rijden, en je vind hem er goed uitzien gewoon kopen. Op alles kan je leren rijden, als je maar je rechterhand in bedwang houd. Zelf zou ik eerst een wat goedkopere motor zoeken, zodat als je valt je niet meteen je nieuwe motor total is.
 
hello,
Waarschijnlijk al een veelgestelde vraag maar: welke motor is een goeie startmotor voor mij. Wordt binnekort 21 en zou dus graag mijn motorrijbewijs gaan halen en beginne rondtoeren. Ik ben zot van nakedbikes en zou dus graag mezelf trotse eigenaar wille noemen van één. Buell vind ik absoluut de max, maar als beginner heb ik deze al van het lijstje geschrapt. Iemand suggesties voor mij? Heb nog niet echt een budget voor ogen.


Tja, als je nog niet eens een budget voor ogen hebt is het voor ons ook moeilijk.
Je kan een fiets met hulpmotor kopen voor 120 euro, of een R1 voor 9000 (ofzo?)
Naked bikes, volgens mij zit je dan aan de:
GS500, CB1, SV650 enz enz, of vergis ik me nu?
Als je de Buell zo mooi vindt, moet je die gewoon kopen :P Zijn behoorlijk gruwelijke dingen.
 
Je hebt nog zat tijd om je in de motorwereld te verdiepen en om zelf tot een goede keuze te komen, doe dat dan ook.
 
(Afbeelding)

Nee serieus, er zijn al honderden van dit soort topics ge-opend.

==> eerst even zoeken in de database dus.
"Let op: De zoekfunctie is wederom (tijdelijk) niet beschikbaar."
En heb niet echt veel zin om elke googleresultaat te bekijken.

de search is niet echt nodig om soortgelijke topic te vinden ga t rijtje maar gwoon af ;)

maar zoals vaker gezegt wordt je zult zelf deze keuze moeten maken en zelf gaan proefrijden.



ps: je wordt toch 21 dan val je niet meer in de 25 kw regeling, dus verkeerde topic :+

Ow en ook niet onbelangrijk:

Welkom op mf!! *O* *O*
 
Thanks, zal eens goed rondkijken en vergelijken. Zien wat me aanstaat en dergelijke.

de search is niet echt nodig om soortgelijke topic te vinden ga t rijtje maar gwoon af ;)

maar zoals vaker gezegt wordt je zult zelf deze keuze moeten maken en zelf gaan proefrijden.



ps: je wordt toch 21 dan val je niet meer in de 25 kw regeling, dus verkeerde topic :+

Ow en ook niet onbelangrijk:

Welkom op mf!! *O* *O*

Idd verkeerde topic, was me eigelijk ontgaan dat ik verkeerd zat. Sorry.
En thanks, blij om op MF te zitte *O*
 
Allereerst welkom. Denk dat duc monster ook wel leuk speelgoed is, ofniet dan :P
Je moet es kijken naar de gs500 van chriz touringjunk ofzo, s wel leuk ding. SV650 idd, geweldig mooi apparaat, of maak zelf van evt een schademotor een leuke naked/streetfighter. Kijk trouwens daar ook ff in die rubriek, staan ook leuke ideeen bij ;)
 
(Afbeelding)

Nee serieus, er zijn al honderden van dit soort topics ge-opend.

==> eerst even zoeken in de database dus.
"Let op: De zoekfunctie is wederom (tijdelijk) niet beschikbaar."
En heb niet echt veel zin om elke googleresultaat te bekijken.


Wat is er mis met die google searchbar, werkt perfect hoor!
Ennuhm, wij hebben niet veel zin om telkens weer zo'n motor-newb te moeten helpen met vragen die we elke dag 4 a 5 keer horen..
DUS USE THE SEARCHFUNCTION
 
sorry hur, maar je hoeft tog niks te zeggen?

en als je wilt dat ie de zoekfunctie gebruikt hoef je ook niks te zeggen, dit is namelijk al gezegd, dus je hoeft je er ook niet per se aan te ergeren.
 
sorry hur, maar je hoeft tog niks te zeggen?

en als je wilt dat ie de zoekfunctie gebruikt hoef je ook niks te zeggen, dit is namelijk al gezegd, dus je hoeft je er ook niet per se aan te ergeren.


Hij gaf aan dat 'ie geen zin had om de Google Search-ding te gebruiken. Ik geef aan dat die perfect werkt. Als hij in z'n post al aangeeft dat 'ie niet tussen de hits wil zoeken dan geef ik aan dat ik geen zin heb om een newb te helpen die zelf niet eens kijkt naar de beschikbare topics.. (pff, lange zin :P )

Ik hoef me er niet aan te ergeren, maar ik doe het wel.. (net als 90% van het forum hier?)
 
Er is geen beginnersmotor! ligt aan je rechterhandje...

Ik ben ook beginner, maar een gs500, gatver wat rijd dat lelijk zeg, tenminste die die ze bij motoport lwd hebben staan. net een brommer!

Doe me dan maar een fatsoenlijke 600.. rijd vele malen beter!
 
Hij gaf aan dat 'ie geen zin had om de Google Search-ding te gebruiken. Ik geef aan dat die perfect werkt. Als hij in z'n post al aangeeft dat 'ie niet tussen de hits wil zoeken dan geef ik aan dat ik geen zin heb om een newb te helpen die zelf niet eens kijkt naar de beschikbare topics.. (pff, lange zin :P )

Ik hoef me er niet aan te ergeren, maar ik doe het wel.. (net als 90% van het forum hier?)

Ok baas, je heb gelijk
:9 . Dan meteen ff n vraag van mij, als je die googlezooi gebruikt via motorforum, zoekt ie dan alleen op het motorforum?
Gr,

Nick.
 
Ok baas, je heb gelijk
:9 . Dan meteen ff n vraag van mij, als je die googlezooi gebruikt via motorforum, zoekt ie dan alleen op het motorforum?
Gr,

Nick.


Dank je, mijn servant.
Als ik zoek met die Google-Search-ding dan krijg ik alleen maar hits die op het Motor-forum gepost zijn. Daarom snap ik niet dat mensen die search zo klote vinden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan