Kostat???Ik heb nog 1 staan, kenteken net naar t rdw opgestuurd. Is volgens mij niet veel waard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kostat???Ik heb nog 1 staan, kenteken net naar t rdw opgestuurd. Is volgens mij niet veel waard
De Fazer word een echte klassieker, zeker de 1000cc versie.Een paar? Fazer en Z750 Pffrt
Dat zelfde geldt voor de K serie. Het is werkelijk onvoorstelbaar hoeveel hetzelfde uitziende wanstaltige gedrochten er onder het mom van individualisme in elkaar geknutseld worden.
Goedenavond allemaal.
Ik speel met het idee om een motor te kopen die nu nog weinig waard is maar na bijvoorbeeld 15 jaar misschien wel verdubbeld is in waarde.
Niet persé voor de winst maar meer om na een aantal jaar zon motor in topstaat te herstellen en dan iets bijzonders te hebben.
Ik zie bijvoorbeeld op marktplaats honda vfr 400r's staan voor tussen de 6000/7000 euro. Lijkt me leuk als je die ooit voor 2/3000 euro gekocht hebt.
Iemand hier ideen over wat nu de toekomstige "klasiekers" zijn ?
Ik dacht misschien aan een fireblade 954 ?
Groeten Nelus.
Als de gs 1000 wat zou worden was t dat al geweest denk ik
Ik had een guzzi 850 t3, gekocht voor 2500 geloof ik. Had even geld nodig en werkte maar 16 uur naast de studie, dus was happy met 1650 euro. Weg is weg.
Zie ze nu (als je ze al tegenkomt) te koop staan voor 7000
Hij was echt in prachtstaat.
Echt dom dat ik die heb weggedaan...
Als de gs 1000 wat zou worden was t dat al geweest denk ik
Een groot probleem met de Aprilia Moto 6.5 is de matige bouwkwaliteit en kunststof tank die zichzelf om zeep helpt wanneer er te veel biobrandstof in wordt gepleurd.
Ik weet niet wat de Aprilia Futura gaat doen. Hij was zijn tijd qua looks ver vooruit, maar als niemand hem kent dan krijgt hij hetzelfde probleem als mijn auto (Subaru Libero): Hij laat veel hoofden draaien, maar niemand weet wát het nou is.
De Hayabusa, zeker in sport-toer uitdossing (dus met kofferset) is een goede kanshebber.
De Honda CB-1 is nu naamsbekendheid aan het opbouwen, gaat voor de hand voor schijtprijzen en wordt veelal opgereden door beginnend motorrijders of stunters. Ooit dan slinkt de voorraad nette fietsen en dan zal de prijs waarschijnlijk weer gaan stijgen.
De Honda CN250 Helix is een gok: Nu halen we onze neus er voor op, maar als je het model heb gezien dan blijft dat hoekige model met dat vreemde digitale dashboard je wel bij. Een soort anti-vespa! Honda heeft ook een 250cc Zoomer. Slechts vier jaar uitgebracht... Maar niet hier.
De XRV750. Iedereen koopt die dingen, vervangt het ruitje, het spatbord en zaagt de taartschep er af. Dikke herriepijp, andere brandstofpomp, CNC gefreesde kettingkast, rempotreservoir met logo. Duur zadel met logo, Nog een keer de brandstofpomp, en spuit het geheel matzwart als ze een keer op hun snuffert zijn gegaan op het grasveld richting de snackbar. Oh, en kleine LED knippers! Vergeet de kleine LED knippers niet! Staat voor geen meter, maar dat mag de pret niet drukken!
Doorrijders verruïneren de spaken en velgen, en mensen met te veel geld die passen voorvorken en brandstoftanks aan, of plaatsen SM wielen.
...en zo is er weer een Africa Twin minder.