Toekomstige collectors items/ klasiekers.

Ja mooi een TZR250 3MA reverse cilinders,die heb ik ook gehad,heel leuke fietsjes.
 
Nu over de toonbank in Engeland voor 10.000 pond.

Bekijk bijlage 1365147
Ja ook mooi heb er 3 van gehad,ook de allereerste 4L0 uit 1980 en van die heb ik wel spijt dat ik die verkocht heb,
een veel sterkere fiets dan de latere,iets wat veel mensen niet weten dat er 2 versies van zijn,de eerste en de latere versie
met versterkte uitlaatflenzen en terug gebracht vermogen,en dat merk je goed,was de eerste nog een wheelie monster
de latere was dat zeker niet.De eerste haalde nog makkelijk 200 de latere met veel moeite de 180.
Eerste versie
de66a388-c216-11e6-9e5c-3db616d3ad78.jpg

Tweede versie,te herkennen aan de andere strepen op de tank,al is dat tegenwoordig moeilijker te onderscheiden
omdat in de loop der jaren de tanks gewisseld kunnen zijn.
Yamaha-RD350LC-RHS.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja ook mooi heb er 3 van gehad,ook de allereerste 4L0 uit 1980 en van die heb ik wel spijt dat ik die verkocht heb,
een veel sterkere fiets dan de latere,iets wat veel mensen niet weten dat er 2 versies van zijn,de eerste en de latere versie
met versterkte uitlaatflenzen en terug gebracht vermogen,en dat merk je goed,was de eerste nog een wheelie monster
de latere was dat zeker niet.De eerste haalde nog makkelijk 200 de latere met veel moeite de 180.
Eerste versie

Tweede versie,te herkennen aan de andere strepen op de tank,al is dat tegenwoordig moeilijker te onderscheiden
omdat in de loop der jaren de tanks gewisseld kunnen zijn.

Een blik onder de motor leert je eigenlijk alles, de slome hadden ook stabilisatorstangetjes tussen blok en frame
er zat nog een versie tussen, die met de extra rode streep
 
Ja ook mooi heb er 3 van gehad,ook de allereerste 4L0 uit 1980 en van die heb ik wel spijt dat ik die verkocht heb,
een veel sterkere fiets dan de latere,iets wat veel mensen niet weten dat er 2 versies van zijn,de eerste en de latere versie
met versterkte uitlaatflenzen en terug gebracht vermogen,en dat merk je goed,was de eerste nog een wheelie monster
de latere was dat zeker niet.De eerste haalde nog makkelijk 200 de latere met veel moeite de 180.
Eerste versie
de66a388-c216-11e6-9e5c-3db616d3ad78.jpg

Tweede versie,te herkennen aan de andere strepen op de tank,al is dat tegenwoordig moeilijker te onderscheiden
omdat in de loop der jaren de tanks gewisseld kunnen zijn.
Yamaha-RD350LC-RHS.jpg


Hoeveel motorfietsen heb jij in vredesnaam wel niet gehad?? Ik dacht dat ik een aardig rijtje had, maar volgens mij is die van jou minstens het dubbele!!
 
Heb voor de hobby nog een 2-takt aprillia rs 125,,,de 250's zijn al zeldzaam aan t worden (en de prijzen zeldzaam hoog!)
 

Bijlagen

  • IMG_20180702_083954.jpg
    IMG_20180702_083954.jpg
    115,2 KB · Weergaven: 4
Gs1000 S Wes cooley is al best wat, al heeft het niet de status van een z1 uit 73.

Ook de eerste gsx1100 en gsx-r750 zijn al in opmars.
De z650 wordt ook al meer waard.
Mits allen natuurlijk in goede/originele conditie.

wes Cooley heb ik, eerste jaars GSX1100 ook, heel vroege GSX-R ook en een CBX1000 pro-link ik zit goed dus. :P

XS650SE ook trouwens, deze gaan ook lekker omhoog.
 
Aprilia rs 125, houd ze al een paar jaar in de gaten en ze worden steeds meer waard. Heb er sinds kort ook zelf 1.
 
Ja ook mooi heb er 3 van gehad,ook de allereerste 4L0 uit 1980 en van die heb ik wel spijt dat ik die verkocht heb,
een veel sterkere fiets dan de latere,iets wat veel mensen niet weten dat er 2 versies van zijn,de eerste en de latere versie
met versterkte uitlaatflenzen en terug gebracht vermogen,en dat merk je goed,was de eerste nog een wheelie monster
de latere was dat zeker niet.De eerste haalde nog makkelijk 200 de latere met veel moeite de 180.
Eerste versie
de66a388-c216-11e6-9e5c-3db616d3ad78.jpg

Tweede versie,te herkennen aan de andere strepen op de tank,al is dat tegenwoordig moeilijker te onderscheiden
omdat in de loop der jaren de tanks gewisseld kunnen zijn.
Yamaha-RD350LC-RHS.jpg

net gechecked, en de mijne blijkt het eerste model te zijn, 100% origineel met 0 km *O*

alleen spijtig dat de mijne een Tamiya is ipv een Yamaha 8)7
 
Misschien een oudje met 0 km op de teller dat je achteraf voor meer geld kunt vangen.

Voor de rest zou ik geen illusies maken, gewoon rijden en genieten onder de mom dat je het niet kunt ‘meenemen’, ook je geld niet.

Vorig jaar ofzo deze tegengekomen bij Gildehaus op de zondagochtend...ook serieus kostbaar.

Bekijk bijlage 1364692


Dit is al jaren een klassieker.

JoeBar_G_Brasletti_900SS_Alt.jpg
 
Zomaar een vraagje in't algemeen, wat zou deze waard zijn?
Experts zijn wel erg positief,in deze staat ergens tussen de 2000 en 3000,-
Geen originele kleur,imitatie zadel dat gescheurd is en de nodige roest,het is dat de 2 takt gekte aardig los geslagen is
wat prijzen betreft ,persoonlijk zou ik er hooguit 1500,- voor over hebben in deze staat.
 
Laatst bewerkt:
Probeer maar eens een originele te vinden...

Precies ik heb een 916SP........ alleen ligt er een 996SPS blok in, carbon wielen, rood frame met zwart plastic, radiale koppelings/rem pomp dus niet echt origineel meer, maar ach ik ben er blij mee. En ik denk om het even wat voor motor als ie na 50 jaar nog bestaat is de waarde meer dan deze ooit gekost heeft. En de speciale 'actie' modellen aanzienlijk meer. Maar dat is nu hoe dat over 50 jaar is......
 
Probeer anders een Ducati 851/888 SP uitvoering...als je die goedkoop kunt kopen.

Ik was recentelijk aan het kijken voor een oude Moto Guzzi le Mans....laat maar...:+

En mijn klassieker wordt gewoon gebruikt, met mooi weer dan. Niks investeren, NU van genieten en pas bij verkoop kun je de balans opmaken.

Collega heeft een ori 851SP, eerste eigenaar, en hij rijdt er gewoon mee!
 
Als zelfs Opel Kadetts in waarde gaan stijgen, het oude model XJ900 koop je tussen de 500 en 1000 euro momenteel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan