Toekomstige collectors items/ klasiekers.

het oude model XJ900 koop je tussen de 500 en 1000 euro momenteel.
al kreeg ik het gratis :X

Dan is dit toch wat beter:
DSC_3367C.jpg

DSC_2883C.jpg

DSC_2877C.jpg


Deze is waarschijnlijk buiten budget voor de TS:
DSC_2705C.jpg
 
Een Bimota, Italiaanse motorfietsen met blokken van verschillende fabrikanten.
De merknaam van de motorleverancier komt in de type-aanduiding terug: Honda-Bimota is HB, Suzuki SB, Kawasaki KB, Ducati DB en Yamaha YB en BMW BB.
Wikipedia

Ze zijn inderdaad aan de prijs...
 
Meestal wordt iets duurder als de mannen iets willen dat in hun jeugd te duur was
Als ze dan de 50 gepasseerd zijn , kinderen en 1 ste vrouw het huis uit zijn en ze wat meer geld over hebben willen ze wat ze eerder niet konden betalen
Dat ga je met een fireblade of R 1 niet redden denk ik , over een jaar of 15 mag je er toch nergens meer mee rijden
 
Als de vrouw tegen die tijd ook pleite is dan kan ie mooi in de woonkamer staan.
 
Dat lijkt me sterk. Moet vaak toch een hoop geld bijleggen wat al weer opgegaan is aan de motor klassieker en de andere klassieker
 
Nou, dat is toch ook mooi? Wees blij dat je, zo als ik het iig zie kinderen hebt en een vrouw. Eigenlijk wou ik dat ook.
En nu ben ik tevreden vrijgezel, alles heeft zijn voor en nadelen. ;)
 
Weet je wat grappig is, dat ik blijkbaar al een toekomstige klassieker heb.

Zoals ik al zei heb ik een RS125 én een RS250. De 125 gaat echt niet weg. Dat is sentiment en gaat zeer binnenkort in de woonkamer aan de muur. De 250 heb ik nu zeer veel aan verandert maar ben ik niet emotioneel mee verbonden. Echter heb ik nu eens zitten zoeken naar de RS250 online... een nette betaal je nu al 5000-6000 voor. Ik heb hem in 2008 voor de helft zo'n beetje gekocht. Grappig!
Voorlopig blijft het nog een machine die ik zie als leuke speelfietsje en die alleen maar meer waard word. In de toekomst kan het me wellicht zelf een vervroegd pensioen opleveren.
 
Volgende week ga ik voor eentje kijken. De huidige eigenaar heeft haar 11 jaar in bezit en ze heeft "pas" 48dkm gelopen. Ben benieuwd of ze er goed uit ziet. Die wordt dan voor "erbij" en gaat niet meer weg.
Die bij Jos Engbers staat is ook een mooie '98er volgens mij.
Alleen is het een blauwe...
 
Bedankt voor de tip maar het moet een wit/rode zijn en zo origineel mogelijk.
Snap ik. De wit/rode is de kleur die je moet hebben.
Er staan er wel wat, maar veel gelopen of weinig originele.
Die met de km.stand die jij noemt heb ik nog niet voorbij zien komen op de bekende verkoopsites maar ik kijk ook alleen op de standaard sites.
Ik heb gelukkig de buit al binnen hier.
Succes, en ik hoop dat het iets is voor je!
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat grappig is, dat ik blijkbaar al een toekomstige klassieker heb.

Zoals ik al zei heb ik een RS125 én een RS250. De 125 gaat echt niet weg. Dat is sentiment en gaat zeer binnenkort in de woonkamer aan de muur. De 250 heb ik nu zeer veel aan verandert maar ben ik niet emotioneel mee verbonden. Echter heb ik nu eens zitten zoeken naar de RS250 online... een nette betaal je nu al 5000-6000 voor. Ik heb hem in 2008 voor de helft zo'n beetje gekocht. Grappig!
Voorlopig blijft het nog een machine die ik zie als leuke speelfietsje en die alleen maar meer waard word. In de toekomst kan het me wellicht zelf een vervroegd pensioen opleveren.
hangttieernounognie:N
 
In dit lijstje 20 Motorcycles Every Collector Needs Right Now (Before Their Value Skyrockets) staat de Aprilia MOTO 6.5 op plaats 10. Ik ben zelf een bezitter van een Moto 6.5 en heb gemerkt dat de prijzen beginnen te stijgen. Waar je voorheen nog rond de 2000 a 2500 Euro een aardige Moto 6.5 kon vinden, zijn deze nu al 1000 Euro duurder geworden. Hier in Nederland valt het nog relatief mee, maar in Duitsland, België en Italië zijn de prijzen al hoger. Vooral in Engeland is een forse prijsstijging. Volgend jaar krijgt de Moto 6.5 z'n klassieker status (25 jaar en ouder) en dan gaat het nog meer omhoog. Dus als je het wat vind, is het NU de tijd........
 
Terug
Bovenaan Onderaan