(toer)istisch naar de Nordschleife

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
Zijn er mensen die het leuk vinden as zondag (6 april) mee te rijden naar de Nurburgring, ik ga er zowieso heen om eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat.

En wellicht een rondje rijden...
 
Zijn er mensen die het leuk vinden as zondag (6 april) mee te rijden naar de Nurburgring, ik ga er zowieso heen om eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat.

En wellicht een rondje rijden...

Yep, als het redelijk weer is dan mag je zeker mee...
 
Mooie website heb jij Paul
en trouwens ook een mooie machine, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste tijd veel zie rijden die R1's, ook veel onervaren motorrijders wagen zich op zo een brute machine, ik wacht nog een seizoentje en stap dan over op supersport (waarschijnlijk ook R1 :} ). Dus voorlopig nog lekker fazeren.... :]
 
Mooie website heb jij Paul
en trouwens ook een mooie machine, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste tijd veel zie rijden die R1's, ook veel onervaren motorrijders wagen zich op zo een brute machine, ik wacht nog een seizoentje en stap dan over op supersport (waarschijnlijk ook R1 :} ). Dus voorlopig nog lekker fazeren.... :]

Thanks voor het compliment.

Dus je gaat met ons mee??
 
yes

ik hoor wel wanneer jullie gaan.
lijkt me lachen, en altijd fijn een aantal mensen om je heen die weleens gereden hebben daar.

gr
 
Ik ben er sowieso, maar ik heb 1e-hulp-cursus op de Nurburgring dus het kan wel es laat worden voordat ik op de Nordschleife ben helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan