Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat deze prijs een stuk redelijker is. Nu nog wachten op iemand die niet schrikt van de kilometerstand.
 
Ik denk dat deze prijs een stuk redelijker is. Nu nog wachten op iemand die niet schrikt van de kilometerstand.
En ook dit is nog een vraagprijs, want hij begint in de weg te staan. Dus wie er deze winter redelijk comfortabel de weg mee op wil kan nog over de prijs onderhandelen.
 
Kun je jouw standpunt over de Knalpot onderbouwen? Ik heb alleen maar goede ervaringen. Hij kan soms kortaf zijn, dat zie je wel vaker bij zeeuwen en hij is niet altijd de goedkoopste maar hij staat -in mijn ogen- wel voor kwaliteit.
 
Kun je jouw standpunt over de Knalpot onderbouwen? Ik heb alleen maar goede ervaringen. Hij kan soms kortaf zijn, dat zie je wel vaker bij zeeuwen en hij is niet altijd de goedkoopste maar hij staat -in mijn ogen- wel voor kwaliteit.

Dat kan ik. Kortaf is een vriendelijke beschrijving voor bot en lomp. Zelfs voor een zeeuw is hij gewoon een lul qua communicatie. John is de beste monteur die hij daar gehad heeft (nu JC motors), zelf is de eigenaar Jack een heel matige monteur. 99% van de aangeboden motoren zijn schadehokken uit Engeland, van drie motoren wordt er één snel en matig opgeknapt en samengesteld tot rijdend exemplaar. Slecht spuitwerk, aantoonbaar kleppendeksels van een ander bouwjaar, kapjes en beugeltjes in verschillende/afwijkende kleuren, enz, enz. Na de rdw keuring word zonder met de ogen te knipperen de (foute) engelse koplamp weer terug gezet en een motor afgeleverd. Dan ben je niet goed aan het handelen. Voor mij valt de knalpot onder een motorsloperij. Leuk voor een onderdeeltje maar een heel slecht adres voor onderhoud of aankoop van een motor.
 
Ok, duidelijk verhaal. Ik heb hele andere ervaringen.
Komt wellicht omdat ik voornamelijk onderdelen koop of bestel bij hem en mijn onderhoud zelf doe. Een paar keer gehad dat een gebruikt onderdeel bij montage niet bleek te voldoen en die kon ik zonder problemen omruilen tegen een ander onderdeel bij hem. Motoren koop ik van particulieren dus daar kom ik ook al niet voor bij hem.
 
Ok, duidelijk verhaal. Ik heb hele andere ervaringen.
Komt wellicht omdat ik voornamelijk onderdelen koop of bestel bij hem en mijn onderhoud zelf doe. Een paar keer gehad dat een gebruikt onderdeel bij montage niet bleek te voldoen en die kon ik zonder problemen omruilen tegen een ander onderdeel bij hem. Motoren koop ik van particulieren dus daar kom ik ook al niet voor bij hem.

Ook ik kom er alleen voor onderdelen, en af en toe een kleine (spoed) reparatie.
En altijd vriendelijk onthaald met "koffie?" als eerste vraag.
 
Ook ik kom er alleen voor onderdelen, en af en toe een kleine (spoed) reparatie.
En altijd vriendelijk onthaald met "koffie?" als eerste vraag.

Dat is ook wat ik aangaf. Als motorsloperij voor een onderdeeltje vaak prima als je de hoge prijzen en sterk wisselende kwaliteit voor lief neemt. Je kan soms geluk hebben. Maar de verwachtingen bij een sloperij zijn natuurlijk ook anders dan bij een full service motorzaak.

Ontopic: Best veel motor voor de vraagprijs.
 
Ik heb vroegah een okkasie K100 bij de knalpot gekocht. Ja er moest e.e.a. aan gebeuren, maar onderdelen werden vergoed en ik mocht zelf het magazijn in om bij elkaar te zoeken wat ik nodig had. Onderhoud altijd zelf gedaan en dat is bij die beestjes heel goed te doen. Mijn oom heeft zijn motor overigens bij Gerrits Motoren in Goes gekocht.

Toen John bij de knalpot is weggegaan heeft hij de motor bij JC motors gebracht voor onderhoud, dat was dichterbij en omdat de motor steeds meer extraatjes nodig had waar ze bij JC even de tijd voor namen, bleef hij daar klant.

Zoals in het andere topic al aangegeven, ook dat is best wat waard, dat het onderhoud goed is en de motor niet is versleutelt. Het is geen hobbybrik van pietje knutsel met chinese steeksleutels uit de graaibak van de lidl, waar de inbusboutjes rond van binnen en de zeskantboutjes rond van buiten zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan