Toeren door de Achterhoek ?

Nou jullie worden bedankt!
Zit ik met de paasdagen met frustratie op de bank................ 🥴

Ik ben geen ECHTE motorrijder, ben geen ECHTE man en.........en..............en...........
Nu mag ik al naast de motor al geen auto meer hebben en als het mooi weer is in het weekend mag ik geen rondje maken.
Ook mag ik de Posbank niet meer op, en dijkwegen zijn al helemaal verboden.

Tja, wat mag ik nog wel?
Wrs wordt het met de paasdagen 'bank-zitten!;(
 
Nou jullie worden bedankt!
Zit ik met de paasdagen met frustratie op de bank................ 🥴

Ik ben geen ECHTE motorrijder, ben geen ECHTE man en.........en..............en...........
Nu mag ik al naast de motor al geen auto meer hebben en als het mooi weer is in het weekend mag ik geen rondje maken.
Ook mag ik de Posbank niet meer op, en dijkwegen zijn al helemaal verboden.

Tja, wat mag ik nog wel?
Wrs wordt het met de paasdagen 'bank-zitten!;(
Echte motorrijders zitten met de paasdagen thuis.:}
 
Import heeft vaak veel te zeuren, strontgeur en trekkers kunnen ze al niet tegen.....
Dus komend weekend met de Porsche op stap ! !

Porsche T217 - 1964.jpg


Porsche - Allgauer "Standaard" T217. Nog geheel origineel van 1964, 2 cilinder lucht gekoeld en maar liefst 17 echte PK's
 
Hallo collega motorrijders.

Moeten we straks in de Achterhoek toezien dat de Provincie verregaande maatregelen gaat nemen?
Dat na het verbod voor motoren over de prachtige rivierdijken in de Betuwe,
Na de vele afgesloten zandwegen in de Achterhoek (gevolg van grote groepen Enduro rijders)
Ook de prachtige 60 km slinger wegjes straks worden afgesloten voor motoren ?

Willen we niet, dus houdt U asjeblieft aan de Corona regime ! ! ! !
En als je dan toch een keer door de prachtige Achterhoek rijdt, houdt je aan de snelheid en geniet van de natuur (doen wij ook )

Jongens en meisjes, dames en heren motorrijders, bedankt voor het volgen van het Coronaregime tijdens het Paasweekend :]:] ! !

En leuk dat er enkele toeterde bij het herkennen van mijn rode Porsche in de voortuin. Ga zo door en we krijgen weer een prachtige toer zomer.
 
Ik heb anders heerlijk gereden dit weekend, zowel zaterdag als zondag.

En omdat natuurlijk elke motorrijder in dit topic had gelezen dat je geen echte motorrijder bent als je met pasen gaat rijden, waren er nagenoeg geen motoren op pad. Iedereen wil natuurlijk een echte motorrijder zijn.

En ter geruststelling van @Rob Dekker ; ik ben niet in de Achterhoek geweest. Niet vanwege jouw oproep, maar omdat het hier in Brabant ook gewoon prima rijden is.
 
Ik heb geen route maar als je helemaal niks vindt dan de Slingeroute gpx op de site van de ANWB op je navi. En icm kronkeloptie op je navi moet je een hele eind kunnen komen....
 
Ik heb dit weekend weer FLINK gereden.
Nee, niet in de Achterhoek want ik had een andere bestemming gekozen.
Spoedig ga ik het weer goedmaken met meerdere ritten in het Oosten!
De benzine is nu goedkoop, daarom maar een flinke portie EXTRA km's maken!
 
Uuuuuh, is er nog ergens een koffiehoekje open in een motorzaak in de Achterhoek?.
Of een coffee-to-go balie? 🤔
Of thermoskan voor de zekerheid mee.
 
Hallo collega motorrijders.
Omdat vele boulevards in het Westen tot 'verbodengebied' en de 'bekende'-ontmoetingspunt afgezet waren, besloot half motorrijdend Nederland dan maar over de Veluwe en de vooral (?) door de Achterhoek te gaan toeren.
Niks mis mee !. Wij zijn zelfs vanuit het Westen vertrokken om in de mooie Achterhoekse natuur te gaan wonen.
Helaas, Corona trekt momenteel een dikke streep door ons dagelijkse leven. Ook wij blijven, zoals dat hier heet, 'opgehokt'. Gewoon thuis dus.

En daar ligt helaas het probleem ! !
Vele 'coureurs' gebruikte het afgelopen weekend om op onze rustige 60 km wegen eens lekker los te gaan.
Heerlijk sturen met snelheden tot ver over de 100. Remmen en accelereren van slinger bocht naar slinger bocht.

Ehhhhhhhh. Knap asociaal dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heren en dames motorrijders, gedraag jullie. Ook wij hebben last van de 'ophok'-afspraak.
Rustig toeren oké, maar om dan maar meteen misbruik te maken van de door de Corona afspraken wat rustigere 60 km wegen hier ? ?
Da's niet normaal.

Moeten we straks in de Achterhoek toezien dat de Provincie verregaande maatregelen gaat nemen?
Dat na het verbod voor motoren over de prachtige rivierdijken in de Betuwe,
Na de vele afgesloten zandwegen in de Achterhoek (gevolg van grote groepen Enduro rijders)
Ook de prachtige 60 km slinger wegjes straks worden afgesloten voor motoren ?

Willen we niet, dus houdt U asjeblieft aan de Corona regime ! ! ! !
En als je dan toch een keer door de prachtige Achterhoek rijdt, houdt je aan de snelheid en geniet van de natuur (doen wij ook )

Heb je een route voor me ?
Ik ken de Achterhoek niet en wil graag jullie steek bezichtigen - Ik hou me aan de snelheid - heb standaard dempers - don't you worry.
Kom ik volgende week donderdag buurten.
 
Hallo collega motorrijders.

[verhaal]

Tja schiet me maar af, maar dit klinkt meer als boos zijn op motorrijders die wel gewoon naar buiten gaan.

Ik snap echt niks van deze post. Ik ben geen race fanaat. Ik geloof de TS gelijk dat mensen misschien harder rijden want minder verkeer, maar het hele verhaal klinkt wel erg als 'Wij zijn naar de mooie en rustige acherhoek verhuist, nu is het leven kudt (want corona) en nu hebben wij overlast van jullie!!!!11111".

Wellicht zit ik ernaast.
 
Daar zitten ze nu echt wel op te wachten gratis koffie drinkende klanten als toerist
Ach, veel bezoekers zullen ook effe een rondje door de zaak maken.
Mss een paar handschoenen, kettingspray of daar staat precies de motor van je dromen....................
Dus er zal ook best wel handel in kunnen zitten. Die paar bakkies koffie die verdienen ze wel terug!
 
Ach, veel bezoekers zullen ook effe een rondje door de zaak maken.
Mss een paar handschoenen, kettingspray of daar staat precies de motor van je dromen....................
Dus er zal ook best wel handel in kunnen zitten. Die paar bakkies koffie die verdienen ze wel terug!
Precies, ik zie het probleem niet....en in en grote zaak kun je ideetjes opdoen mbt andere motoren die te koop zijn....en laatst een spuitbusje S100 meegenomen.

En zoals ik het nu bekijk zijn moderne/nieuwe motoren lelijke hokken geworden..niet mijn smaak iig
 
Terug
Bovenaan Onderaan