Toeren en kamperen

huyb

Rookie
9 okt 2001
6
0
BUSSUM
Je zoekt een kleinschalige, rustig rijdende motorclub zonder open uitlaten, zonder bestuur, zonder contributie, zonder clubhuis, zonder fratsen maar met gezellige mensen(m/v) die ook graag over iets anders praten dan motoren, je houdt van kamperen en bent niet bang voor een druppie regen.....stuur dan een mailtje voor meer info of bel even met Yvonne: 020-6330556 en ontdek dat motorrijden in clubverband ook anders kan.
plusmort@netmail.nl
 
is volgens mij al de 2x voor deze oproep
had de voorige x de eojongeren dag aan gekaard.
leest de topic eens goed
dan kom je zelf denk ik ook wel tot de conclusi dat je hier weinig animo zult vinden
 
Op zaterdag 15 december 2001 12:36 schreef huyb het volgende:
..graag over iets anders praten dan motoren...

ehhh... watte? je bedoelt zeker niets in plaats van iets???

het is hier toch gezellig?
 
Niet zo negatief, misschien spreekt het sommige wel aan.
Maar de meeste hier mogen waarschijnlijk niet mee })
 
Omdat dit nog steeds het motor-forum.nl is en niet supersport-forum.nl vind ik dit helemaal niet zo\'n rare oproep. Er zijn hier vast ook mensen die rustig willen rijden. De meerderheid rijdt hard en maakt veel herrie maar niet iedereen. Zou zonde zijn als we de rustige mensen weg jagen van dit forum.

Nee, het is niets voor mij. Mijn uitlaten komen niet door de keuring :P
 
oke daar heb ik geen problemen mee

maar als er 1 een dubbelpoost neer zet dan hangen ze er gelijk een slotje aan
en deze m-fer die heeft 5 berichten geopend met 5x de naam toeren en kamperen en dezelfde inhoud.
zet dan ff het oude topic bovenaan.
ipv een nieuwe te openen.
 
Misschien wel eens leuk om te horen of er al aanmeldingen vanuit het MF zijn... misschien is dat de reden om het nog eens te proberen. Er zijn best wel wat mensen die motorrijden op deze manier wel best vinden.

Misschien moet de indienster maar een foto van zichzelf bijdoen, plus beschrijving van motoreen etc. Kan iedereen misschien wat beter beslissen...
 
Misschien wel eens leuk om te horen of er al aanmeldingen vanuit het MF zijn... misschien is dat de reden om het nog eens te proberen. Er zijn best wel wat mensen die motorrijden op deze manier wel best vinden.

Misschien moet de indienster maar een foto van zichzelf bijdoen, plus beschrijving van motoreen etc. Kan iedereen misschien wat beter beslissen...

Als die er waren hadden ze hier wel erbij gestaan...en jah, laten we allemaal foto erbij, telnr, beschrijving....misschien wordt het dan wel een dating-forum :P
LOL
 
Of is die Yvonne soms een midlifecrisisindeovergangzijndecustomtrijdster? Misschien wel handig om te weten voordat ik de foto wil zien (kan ik me voorbereiden... :) )
 
Je zoekt een kleinschalige, rustig rijdende motorclub zonder open uitlaten, zonder bestuur, zonder contributie, zonder clubhuis, zonder fratsen maar met gezellige mensen(m/v) die ook graag over iets anders praten dan motoren, je houdt van kamperen en bent niet bang voor een druppie regen.....stuur dan een mailtje voor meer info of bel even met Yvonne: 020-6330556 en ontdek dat motorrijden in clubverband ook anders kan.
plusmort@netmail.nl

vage club .... ze hebben eigenlijk niks.... er zal toch niet stiekem een of ander hitsig vrouwtje achter zitten ?? zo een die geen succes heeft met blinddates en het zo maar probeerd
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan