toeren naar frankrijk en noord spanje

jhsproducts

MF'er
29 jan 2007
101
0
sint oedenrode
hallo

ik ga 14 augustus een tocht naar noord spanje maken. de bedoeling is om een dag of 8 weg te blijven. ik ga naar een camping in Isabena. dat ligt in de Pyreneeën.daarna even naar léstartit voor een bezoek aan mijn zus .
mijn plan is om niks te boeken en met een 2 persoons tentje te gaan rijden. ik ben alleen maar een 2 persoons tent is handig om je spullen in te leggen als je slaapt.
volgens mij is het overnachten voor een persoon met motor en een tent geen probleem, en heb daarom niks geboekt.
de route die wil gaan rijden is nog onduidelijk omdat ik niet weet wat de mooie wegen zijn, maar waar ik toch wat k.m. kan maken.ik wil best een stuk snelweg rijden maar ook de binnenwegen.
wat me mooi lijkt is toch de vogezen, de streek bij grenoble, en de brug bij milau.
de terugweg misschien langs de kust van frankrijk weer naar het noorden, bretagne en normandie. maar het doel is toch een aantal dagen noord spanje

ik zou graag wat tips en trucks krijgen waar ik mee te maken krijg.
misschien hebben jullie mooie routes en plaatsen waar ik naar toe kan

groeten jan

ik heb een Kawasaki gpz 1100 130pk




full
 
De heenweg klink twel goed. Zelf vind ik de westkust tot voorbij de gironde niet zo spectaculair voor motorrijden. Beetje vlak, ik zou dan meer de lijn isabena-le mans volgen en dan links naar de noordbretonse en normandische kust..
 
Hey dat is een mooie rit, wij gaan volgend jaar een rondrit spanje maken, heen helemaal strak langs de west kust van Frankrijk ,Spanje en Portugal.
En de terug weg hangt een beetje van het tijdschema af..>> of door Italie, Oostenrijk , duitsland naar huis , of wat sneller langs de franse oostgrens,Luxemburg, Belgie naar huis.

In het topic "rondje Spanje 2012 " staat vast nog wel wat bruikbare info

suc 6
 
Als je de brug bij millau goed wil zien, moet je er niet overheen. Neem dan de oude weg door Millau en stop ergens in Millau. Overigens vind ik het een ambitieus plan. Zoveel km maken en ook nog over mooie binnendoorwegen. Ik zou zeker eerst een flink stuk snelweg nemen.

OJee
 
Laatst bewerkt:
Ik ga van de zomer ook richting het zuiden op de motor. Het plan is om naar Monaco te rijden en afhankelijk van het weer zien we dan wel verder. Ik heb er 2.5 week voor uit getrokken om weer thuis te komen. Ik ben tijdens mijn zoektocht naar een mooie route een leuke site tegen gekomen, misschien heb je er wat aan..

Eifel

Die route gaan wij gebruiken (hebben al een Garmin gekocht waar de route nu in staat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan